View Full Version : Hvornår skal båden i vandet i år?
Hvornår har i planer om at sætte båden i vandet og tage årets første tur?
Jeg regner med at tage første tur i påsken
Thomas E.
27-02-2009, 16:59
Jeg regner da med at jeg skal have min i vandet 1 weekend i april
så håber det bliver en god påske
Anders kr
27-02-2009, 17:00
Starten af April månede er mit mål. plus minus, det kommer an på vejret!
ChristianX
27-02-2009, 17:39
Limboen er gjort klar til at skulle i vandet d. 1 maj, eller når vandet er over 13grader
Casper T
27-02-2009, 18:11
jeg gider ikke sejle iår pga.af finans krise_/lighthouse)_
ChristianX
27-02-2009, 18:19
jeg gider ikke sejle iår pga.af finans krise_/lighthouse)_
Det er løgn ikk.mvf.f.mvf.fsssurrsssurrsssurrsssurr
Casper T
27-02-2009, 18:43
vil hellere gå ihaven......min nye hobby
ChristianX
27-02-2009, 19:07
Hehe, Hvorfor er det jeg ikke lige tror på dig :D
vil hellere gå ihaven......min nye hobby
KUN EN TÅBE FRYGTER IKKE HAVEN fjupeqopq
nicolajjetrider
28-02-2009, 09:29
Midt april / starten af maj, det sku gerne være deadline, fuck så har jeg travlt. Jeg må ud og arbejde på V8er båden... See Yaa:)
Jeg håber på en tidlig sæsonstart i år, i starten af april :-)
Midten af april, regner jeg med. Og det må godt være snart, for jeg er bare SÅ klar :)
nu snyder jeg jo lidt for når jeg er færdig med mit ledningsarbejde
kan sejlsæsonen bare komme for jeg skal kun dreje nøglen og så afsted. HA HA -dlof--f
nu snyder jeg jo lidt for når jeg er færdig med mit ledningsarbejde
kan sejlsæsonen bare komme for jeg skal kun dreje nøglen og så afsted. HA HA -dlof--f
Øv det er feje hold :rolleyes:
:Øv det er feje hold :rolleyes:
det er ikke helt sandt for jeg skal lige bruge en weekend med fint vejr
så jeg kan sætte båden i bedding og polere friborden og vaske bunden. :D
:
det er ikke helt sandt for jeg skal lige bruge en weekend med fint vejr
så jeg kan sætte båden i bedding og polere friborden og vaske bunden. :D
Bedding, er det ikke det vi kalder en sandbanke herovre -dlof--f
Bedding, er det ikke det vi kalder en sandbanke herovre -dlof--f
jeps det er en sandbanke og hvis der er tid graver jeg lige et par sandorm og med lidt held har jeg et par flade med hjem fjupeqopq
jeps det er en sandbanke og hvis der er tid graver jeg lige et par sandorm og med lidt held har jeg et par flade med hjem fjupeqopq
Goffy er en sejler efter min smag - tørsætte båden på en sandbanke og grave et par sandorme op samtidigt - det er 2 fluer med et smæk.
sådan fjupeqopqfjupeqopq
He he he - ja du får sikkert "et par flade" :D
vi har så lidt vand her i vadehavet at der kun er plads til fladfisk Smokeyfisher :grin: lf-flg
Anders kr
01-03-2009, 17:30
Ha,
nu er lyset for enden nær, tror jeg, der skal bare monteres indtræk i shadowen, og aktuatoren skal sættes på, så lige en weekend til at shine den, op, selv om en weekend med god vejr, bliver til 30minutters polring, da det er møg kedelig!! så ryger den på vandet istedet poppe
Men jo et par åre kan man da vist godt bruge hvis mine motorprojekter ikke lykkes sssurr
Jeg har netop fået min bådplads for den nye sæson, men jeg regner med at komme på vandet før omkring maj måned desværre.. Ved at sætte en så lang "frist" så kan jeg jo kun blive positivt overrasket hvis jeg får båden i tidligere :):)
Skibsbyggeren.
12-03-2009, 10:00
Jeg satser på sidst i april, først i maj. Når mit sidste restferie bruges ifm. påsken bliver det til 3 sammenhængende uger. så må vejret for fan... da blive bedre!
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.