Skyderier i Danmark [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Skyderier i Danmark

ENN
28-02-2009, 12:52
Jeg ved godt dette er helt OT på et bådforum men hvad er jeres holdning til de mange skuddrab der sker i DK for tiden?

Jeg har lige været inde ved det gamle radiohus i kbh. og afhente min ældste datter der spiller valthorn

På vejen derind bliver jeg stoppet på bispeengsbuen af en politibil der kommer med fuld knald på og blå blink Cooopcar det var tydeligt at de gik efter MIG - jeg stoppede selvfølgeligt straks og betjenten kigger ind i bilen og siger - undskyld det er ikke dig vi skal have fat i - hav en god dag - og så kører de derfra med fuld knald på - jeg behøver slet ikke legitimere mig eller andet - det tog 10 sekunder så var de væk.

Jeg tror det har sammenhæng med skyderiet der foregår på nørrebro - faktisk lige under bispeengsbuen - og måske de søger en Bimmer som min - men nok ikke lige med en halvgråhåret herre ved roret.

Jeg føler mig ikke længere tryg ved at komme på nørrebro og handler aldrig derinde mere - det er sandeligt blevet et andet samfund - desværre.

Albjerg
28-02-2009, 14:24
Du har helt ret i at det er OT, men jeg vil godt givvære med på tråden alligevel. Jeg har længe været af den mening at man skulle lave en slags Robinson for de stridende fraktioner (jeg holder ikke med nogen af dem!) hvor de bliver landsat i hver sin ende af en ubeboet ø med hver en container våben. Og så venter man 14 dage med at kontakte de "sørgelige" rester.... For rent politisk sker der jo ikke en skid, de slås jo ikke der hvor politikerne bor...

Jess
28-02-2009, 14:42
Jeg har boet på Nørrebro i flere omgange men flyttede derfra for 3 år siden.
Og jeg kommer IKKE tilbage. Efter et par år med adskillige indbrud i og hærværk på bilerne fik jeg nok.
Der var også flere tilfælde af voldtægtsforsøg og andet godt i den gade jeg boede i. Så da jeg skulle være far var det helt sikkert ikke et sted mine børn skulle ned og lege :(
Med de nuværende wild-west tilstande på nørrebro, så tror jeg det var den rigtige beslutning at flytte på landet :rolleyes:

ENN
28-02-2009, 20:06
Så er der lige skudt en mere her til aften inde på nørrebro :(

lille tut
01-03-2009, 06:47
Helt ærligt kæden er sgu hoppet af, det må være forfærdelig at bo sådan et sted.

Kan godt være vi bor i en flække i vestjylland, men hellere det end skulle være nervøs for hvornår det går ud over ens kærepoppe

Skibsbyggeren.
01-03-2009, 10:51
Helt rigtigt, Lille tut ! Det er godt at man bor i det "mørke Jylland"
Det er ikke fordi at vi ikke har vores grupperinger, men de går nok mere stille med dørerne end i Hovedstadsområdet.
Fejlen ligger i, at vore grænser er vidt åbne for alt og alle - 72 km. grænse 12 grænseovergange og 10-12 mand der skal holde øje med det hele, 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
Der er jo en umulig opgave at løse !
Det er åbenbart våben fra krigen på Balkan, der kommer ind i landet.