View Full Version : bil for Nico
Den er fin, så mangler den bare en jetmotor bagpå DDriver
Den er fin, så mangler den bare en jetmotor bagpå DDriver
Apropos bil, så kunne jeg da godt tænke mig at se "det engelske komfur" :D Hvad er det Anders omtaler i så rosende toner?
nicolajjetrider
09-03-2009, 09:05
Fanme så:)
Har dog lige fået ny bil igen, endelig en bil jeg har ledt efter længe og skal køre i, i lang tid:)
Audi 100 2.5Tdi 1990 ( Tysk ), Uden Kat, som de blev lavet med en kort periode, dette gav den 120hk. Perfekt bil til at slæbe båden og kan rumme kawa'en. Den er desuden udstyret med El-ruder , soltag og træk samt tagrails:) Nå ja;) det en StationCar:) Min første a slagsen, kæft hvor den køre godt.
Fanme så:)
Har dog lige fået ny bil igen, endelig en bil jeg har ledt efter længe og skal køre i, i lang tid:)
Audi 100 2.5Tdi 1990 ( Tysk ), Uden Kat, som de blev lavet med en kort periode, dette gav den 120hk. Perfekt bil til at slæbe båden og kan rumme kawa'en. Den er desuden udstyret med El-ruder , soltag og træk samt tagrails:) Nå ja;) det en StationCar:) Min første a slagsen, kæft hvor den køre godt.
Så mangler du jo bare den bløde hat...DDriver
Og en sejlbåd.boattt
Ej. det er sgu en fin vogn, Hvad må den have på krogen ?
Sådan en st.car er jo en halv campingvogn - en jet-ski og en madras og så på ferie :D
Anders kr
09-03-2009, 13:33
Hvilket engelsk komfur er det dog?Party0012
Apropos bil, så kunne jeg da godt tænke mig at se "det engelske komfur" :D Hvad er det Anders omtaler i så rosende toner?
[QUOTE=Anders kr;9988]Hvilket engelsk komfur er det dog?Party0012[/QUOTEPas på Anders, ellers må du køre på knallert til Frederericia næste gang fjupeqopq
Sån ser komfuret ud :
http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Rover_75/rover_75_front_spoiler.jpg
Nåh sådan et moderne komfur. Det er en fed model. Noget af det pæneste de har lavet i lang tid (bortset fra Aston Martin) :D
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.