View Full Version : Mindre projektbåd sælges.
Miss Mancini
17-03-2009, 06:34
Er du vedkommende der har tid i overskud, så er denne båd måske noget for dig. Lettere rengøring ind- og udvendigt, vask, olieskift + "div.", så burde båden være sejlklar igen....:) :)
Bemærk, at der er Mercedes-Benz motor i båden sammen med - det ligner et aldrende Volvo Penta drev - udenbordsdrev.
Tænk at sælger - læs chatten i annoncen - ikke vil sælge hele molevitten for 3500,- kr.
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59321755
Anders kr
17-03-2009, 07:03
Er du vedkommende der har tid i overskud, så er denne båd måske noget for dig. Lettere rengøring ind- og udvendigt, vask, olieskift + "div.", så burde båden være sejlklar igen....:) :)
Nu spiser jeg normalt müsli til morgen mad, men gad vide hvad Rolf lige har spist, Party0012
det må være stærke sager. Rolf har du brug for hjælp
ind til milli med den de kan da bruge den som skydeskive. :D
- det ligner et aldrende Volvo Penta drev - udenbordsdrev.
Det ligner et Volvo 270 drev magen til mit. Men 6000,- for et drev i tvivlsom stand + for 2000,- skrot oven i - nej tak.....
Miss Mancini
17-03-2009, 10:25
Båden kunne være et oplagt emne til Værkstedsdagen....:) :)
Der er nok at tage fat på...:) :) :)
ENN står for motoren - horizonblue tager drevet - Jess nupper interiøret - Anders Kr fortæller vitser - Lars T sørger for en god propel med bovløft - ChristianX for poleringen - nytdrev.dk skal blot lede og fordele arbejdet og svinge pisken......:) :)
Arme Jess og Christian..!!!
Anders kr
17-03-2009, 11:02
Så det vil sige jeg kan overtage lars T, plads med en øl i hånden, og holde humøret højtParty0012
Miss Mancini
17-03-2009, 12:03
Arme Jess og Christian..!!!
Der er ingen i det danske samfund, der har taget skade af at bestille noget...:) :) :)
Der er ingen i det danske samfund, der har taget skade af at bestille noget...:) :) :)
åhh det ved jeg nu ikke rigtigt...
Jeg bestilte engang en stripper til morsdag.....fjupeqopq
NarkoKrig
17-03-2009, 12:43
ROFL ;)
Den er skrevet i bogen *gg*
Kanon fjupeqopq
Båden kunne være et oplagt emne til Værkstedsdagen....:) :)
Der er nok at tage fat på...:) :) :)
ENN står for motoren - horizonblue tager drevet - Jess nupper interiøret - Anders Kr fortæller vitser - Lars T sørger for en god propel med bovløft - ChristianX for poleringen - nytdrev.dk skal blot lede og fordele arbejdet og svinge pisken......:) :)
Det var sgu ikke længe jeg fik lov til at være "arbejdsløs" GG
ChristianX
17-03-2009, 13:01
Der skal nok bruges noget knofedt :D for satan hvor ser den ud!!!
Men med 50 liter polish, og et par arbejdstimer, ja så er den lige i vinkel!fjupeqopq
Anders kr
17-03-2009, 13:31
jeg tror skrot værdien er nok til at få en lille ro båd, som var meget mere værd!
Skibsbyggeren.
17-03-2009, 15:12
Jeg vil gerne betale for at blive fri for at røre den møgdynge!
Horizonblue
21-03-2009, 21:28
Nu nåede jeg ikke at se den, men det var da en fed ide, med at få et vrag til at sejle, på værkstedsdagen.
ChristianX
21-03-2009, 21:34
Nu nåede jeg ikke at se den, men det var da en fed ide, med at få et vrag til at sejle, på værkstedsdagen.
Den værkstedsdag vil komme til at vare mange uger så!sssurrsssurrfjupeqopq
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.