View Full Version : Klargøring af båden.
Miss Mancini
19-04-2009, 19:42
Idag fik jeg et pusterum på et par timer - jeg slukkede telefonen..:):):)
Jeg fik skiftet strømfordelerdæksel og rotor på Dollarprinsessen. Motoren blev ganske kort startet op - den er stadig vinterkonserveret - og lyden var helt fantastisk. En meget dyb brummen fra OMC´eren.....:):)
Den gamle rotor og strømfordelerdæksel var meget slidt og en udskiftning værdig. Der var meget meget lidt tilbage af kullet på rotoren....
Har I andre med karburatormotorer kontrolleret jeres strømfordelerdæksel og rotor ?
Idag fik jeg et pusterum på et par timer - jeg slukkede telefonen..:):):)
Jeg fik skiftet strømfordelerdæksel og rotor på Dollarprinsessen. Motoren blev ganske kort startet op - den er stadig vinterkonserveret - og lyden var helt fantastisk. En meget dyb brummen fra OMC´eren.....:):)
Den gamle rotor og strømfordelerdæksel var meget slidt og en udskiftning værdig. Der var meget meget lidt tilbage af kullet på rotoren....
Har I andre med karburatormotorer kontrolleret jeres strømfordelerdæksel og rotor ?
Nix, endnu en grund til at vælge TLDI -dlof--f
lille tut
19-04-2009, 20:13
vi lever jo ikke i sten alderenfjupeqopqfjupeqopqfjupeqopqfjupeqopq:D:D:D
Good one lf-flg
Ja, os med gamle motorer har kigget på rotor og strømfordelerdæksel og skønner at det godt kan klare en sæson mere..... Sætter båden i vandet i aften fjupeqopq , så må vi se hvordan det går.
Miss Mancini
20-04-2009, 07:29
Nix, endnu en grund til at vælge TLDI -dlof--f
TLDI ? Det lyder som navnet på en pizza..:):):)
Miss Mancini
20-04-2009, 07:30
Unge, hr. lille tut..:):)
Du kan bare komme an i Øresund, så skal Oldtimeren aka Dollarprinsessen aka nytdrev.dk sejle fra din kære "champignon".....:):):):):)DDriverParty0012
Unge, hr. lille tut..:):)
Du kan bare komme an i Øresund, så skal Oldtimeren aka Dollarprinsessen aka nytdrev.dk sejle fra din kære "champignon".....:):):):):)DDriverParty0012
nu plejer du jo at være forfulgt af driftstop så lille tut indhenter dig nok alligevel :D
Anders kr
20-04-2009, 09:17
Ha ha, jo jeg har skiftet min,
alt det der elektronik puha:rolleyes:
nicolajjetrider
20-04-2009, 10:59
En meget dyb brummen fra OMC´eren.....:):)
Er det ikke kun en V6er?:D:D:D:D:D:D
Anders kr
20-04-2009, 11:07
HAr du ikke lært du ikke må drille dem der ældre end dig selv:rolleyes::rolleyes:
Men så skal du snart på vandet rolf?
nicolajjetrider
20-04-2009, 11:17
Har kun lært at man må drille dem med mindre motor end en selv lf-flg
TLDI ? Det lyder som navnet på en pizza..:):):)
Nej, det er den motor der henter dig hjem når Dollarprinsessen har pms lf-flg
Miss Mancini
20-04-2009, 16:13
Unge hr. Nicolaj...:):) De bliver trist i betrækket, når Dollarprinsessen trækker fra Dem i Svendborgsund..:):):)
Miss Mancini
20-04-2009, 16:15
Nej, det er den motor der henter dig hjem når Dollarprinsessen har pms lf-flg
Hold da op, De er lidt langt fremme idag, hr. Lund..:):)
Mød os ved solopgang ved Hundested, så sejler vi dørtræk til Roskilde...:):)
nicolajjetrider
20-04-2009, 16:45
Gamle Mr. Rolf;) du er ikke så lidt modig det må man gi dig;) udfordre 8propper på hjemmebane, jeg kan hive 2 tændrørshætter af hvis du gerne vil ha fair deal;) og stadig gi dig bagpropel:)
Miss Mancini
20-04-2009, 16:55
Gamle Mr. Rolf;) du er ikke så lidt modig det må man gi dig;) udfordre 8propper på hjemmebane, jeg kan hive 2 tændrørshætter af hvis du gerne vil ha fair deal;) og stadig gi dig bagpropel:)
Og hvis jeg pantsætter alle de tomme flasker i kahytten og sætter min 2.5 HK SELVA hjælpemotor til, så kan jeg snildt sejle fra dig......:):):):):)
Ja ja selvtillid er godt, meget selvtillid er meget godt og RIGTIG MEGET selvtillid kan blive lidt anstrengt :D:D:D:D
Og hvis jeg pantsætter alle de tomme flasker i kahytten og sætter min 2.5 HK SELVA hjælpemotor til, så kan jeg snildt sejle fra dig......:):):):):)
Hmmm hvis du sætter Selvaen på, så kan du jo ikke sejle OMC-Classic-pokerrun mere. Det er jo en alvorlig forøgelse af ydelsen...fjupeqopqfjupeqopqfjupeqopq
Miss Mancini
20-04-2009, 19:43
Hmmm hvis du sætter Selvaen på, så kan du jo ikke sejle OMC-Classic-pokerrun mere. Det er jo en alvorlig forøgelse af ydelsen...fjupeqopqfjupeqopqfjupeqopq
Ja, en effektøgelse på cirka det dobbelte...:):):)
lille tut
20-04-2009, 21:26
Er det tilladt at bakkepoppefor ellers når jeg ikke se Dollorprinsesen når jeg kommer forbifjupeqopqfjupeqopqfjupeqopqfjupeqopqfjupeqopq
HB aarhus s
20-04-2009, 21:47
Må jeg ikke også værre med i det træk. eller kan vi jo lige afgøre det til RUB he he
Miss Mancini
20-04-2009, 21:49
Må jeg ikke også værre med i det træk. eller kan vi jo lige afgøre det til RUB he he
Tag du bare din "suki-med-kuk-i" til næste sammenkomst..:):):):):)
HB aarhus s
20-04-2009, 21:58
Jeg havde nu tænkt på Vores sidste nye skud på stammen fra grew som netop er designet færdig og er kommet i formen. 2 stik ord 198 SS 5.0 MPI
lille tut
20-04-2009, 22:05
Jeg havde nu tænkt på Vores sidste nye skud på stammen fra grew som netop er designet færdig og er kommet i formen. 2 stik ord 198 SS 5.0 MPI
Det skal da være med en 8,1L istedet for 5L så kan den sparke røv
HB aarhus s
20-04-2009, 22:22
He he så tror jeg sku ikke den kan holde sig over vandet med mindre det er med fuld gas
Næh da, skal du ned og vise min næste båd frem?? fjupeqopqfjupeqopq
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.