DPD - Hvor står min pakke? [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : DPD - Hvor står min pakke?

nicolajjetrider
19-05-2009, 20:44
Hey all.

En længe ventet pakke fra Tyskland sku komme idag, desværre har manden der kom med pakken været på min bagdør så jeg har intet hørt.

Han har lagt et seddel, med intet sted om hvor jeg kan hente pakken. Der er et firma navn på DPD som ligger i KOLDING!

Jeg ved jeg kan hente pakke hos Det danske Postvæsen på her på Øen og i Svendborg.

Er chancen at den lander der eller står min pakke virkelig i Kolding?

På mit trackn trace nr står pakken stadig i "tåstrup" der hvor den kom til landet og formidlet. Altså intet om hvor den er nu.

goffy
19-05-2009, 20:54
hvis manden er flink så prøver han igen i morgen, det har jeg skam oplevet
er der ikke et telefonnummer du kan ringe til ?

ENN
19-05-2009, 21:51
Ih altså - jeg vil hellere vide hvad der er i pakken - fortæl Nicolai - en ny propeller? en tunboks til bilen? diode undervandslys??fjupeqopq

JOR
19-05-2009, 22:08
Han har lagt et seddel, med intet sted om hvor jeg kan hente pakken. Der er et firma navn på DPD som ligger i KOLDING!
Fuldstændigt korrekt...... og hvis du læser den seddel han efterlod en gang til.... vil de garanteret bede dig oplyse dem en erhvervs adresse hvor de kan aflevere pakken "hele dagen"...... De er helt klart ikke særligt service mindet....

nicolajjetrider
19-05-2009, 22:13
Sku lige læse bagsiden også.. Sorry;)

Delen der er i er................................................ ..............

Noget til båden:)

Strøyer
19-05-2009, 22:13
Ih altså - jeg vil hellere vide hvad der er i pakken - fortæl Nicolai - en ny propeller? en tunboks til bilen? diode undervandslys??fjupeqopq

Gas/Gear ???