Ahhh endelig ferie.... [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Ahhh endelig ferie....

Jess
01-07-2009, 09:53
Så er det sgu blevet ferietid, jeg skal ikke lave en disse før til september lf-flg

goffy
01-07-2009, 11:10
Så er det sgu blevet ferietid, jeg skal ikke lave en disse før til september lf-flg

jeg er overhovedet ikke misundelig, tænker på alt det konen kan sætte mig i gang med at lave herhjemme hvis jeg havde så lang ferie :p

Jess
01-07-2009, 12:16
Hehe, jeg glemte det vigtigste:
Det er september 2010.
Jeg er blevet fyret og fritstillet med 14 mdr.s løn DDriverDDriverDDriver

Lars T
01-07-2009, 12:17
Wow 14 måneders ferie - vildt :)
Ej nedtur.. Men da godt at du har lidt at falde tilbage på lønmæssigt, måske Marineparts skal op og stå igen. ;)

Tja jeg skal på Roskilde fra i morgen af :)
Dog ikke i telt ;)

Jess
01-07-2009, 12:26
Wow 14 måneders ferie - vildt :)
Ej nedtur.. Men da godt at du har lidt at falde tilbage på lønmæssigt, måske Marineparts skal op og stå igen. ;)

Tja jeg skal på Roskilde fra i morgen af :)
Dog ikke i telt ;)

Det er ikke nedtur, jeg er faktisk rigtigt glad i låget, nu skal jeg holde lidt ferie, have båden i vandet og så kan jeg begynde at tænke på hvad der kunne være sjovt at lave Party0012

Manorwar
01-07-2009, 17:53
selfølig skal du pusher mine forsikringer, ikke ??-dlof--f

Horizonblue
02-07-2009, 11:07
Holder ferie 29-30-31, det nærmer sig....

Der skal laves projektbåd, maximalt, ikke tid til tant og fjas(ret meget)

Skal lige have skiftet støddæmpere foran på bilen, ellers er der ikke andet, som kommer i vejen. Åh jo, tager måske til Norge, for at besøge min gode ven Jørgen. Så skal vi lige på sightseeing rundt i skærgården, i hans Draco 3400 Opal (den eneste i skandinavien, rigtig fed skude)

Men ellers, glasfiber, glasfiber og atter glasfiber skal jeg have støbt, på projektbåden. Motorrummet skal støbes op, og så er der nogle helligdage andre steder inde i båden, som skal færdiggøres.