Miss Mancini
02-07-2009, 16:43
Igennem hele sæsonen har jeg bestilt original Mercruiser motorolie 25W40 og det kendte Quicksilver High Performance drevolie.
Motorolien er leveret i sorte dunke og drevolien i den kendte dunk i grå farve.
I går modtog jeg så en ny sending drev- og motorolie fra Mercruiser USA, men til min store overraskelse, er dunken med drevolie erstattet med en i sort farve og påtrykt "Mercruiser High Performance gearlube +".......
Dvs. at både motorolie og drevolie, bliver leveret i samme emballage, identiske logoer mv. og tilsyneladende nu produceret af Mercruiser USA.
Er der nogen der ved, om samarbejdet imellem Mercruiser og Quicksilver er ophørt ?
Jeg tager et billede af den "nye" dunk Mercruiser High Performance + drevolie.
Motorolien er leveret i sorte dunke og drevolien i den kendte dunk i grå farve.
I går modtog jeg så en ny sending drev- og motorolie fra Mercruiser USA, men til min store overraskelse, er dunken med drevolie erstattet med en i sort farve og påtrykt "Mercruiser High Performance gearlube +".......
Dvs. at både motorolie og drevolie, bliver leveret i samme emballage, identiske logoer mv. og tilsyneladende nu produceret af Mercruiser USA.
Er der nogen der ved, om samarbejdet imellem Mercruiser og Quicksilver er ophørt ?
Jeg tager et billede af den "nye" dunk Mercruiser High Performance + drevolie.