Mercruiser High Performance drevolie. [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Mercruiser High Performance drevolie.

Miss Mancini
02-07-2009, 16:43
Igennem hele sæsonen har jeg bestilt original Mercruiser motorolie 25W40 og det kendte Quicksilver High Performance drevolie.

Motorolien er leveret i sorte dunke og drevolien i den kendte dunk i grå farve.

I går modtog jeg så en ny sending drev- og motorolie fra Mercruiser USA, men til min store overraskelse, er dunken med drevolie erstattet med en i sort farve og påtrykt "Mercruiser High Performance gearlube +".......
Dvs. at både motorolie og drevolie, bliver leveret i samme emballage, identiske logoer mv. og tilsyneladende nu produceret af Mercruiser USA.

Er der nogen der ved, om samarbejdet imellem Mercruiser og Quicksilver er ophørt ?

Jeg tager et billede af den "nye" dunk Mercruiser High Performance + drevolie.

ENN
02-07-2009, 17:49
Det er samme produkt det sælges undr mercruiser navnet af aut mercruiser forhandlere og under quicksilver navnet af uautoriserede og fx wallmart i USA (sådan var det i hvert fald tanken fra mercruisers side af) - men det er samme produkt - ouicksilver er bare et af mercurys brands

Det er nok fordi du har fået olien af en aut. forhandler

Miss Mancini
03-07-2009, 20:03
Jeg er kun tilfreds med den nye emballage - den ser professional ud.

Nu er både motor- og drevolie i samme emballage og påtrykt "Mercruiser" navnet, hvilket giver produktet karisma og respekt.

Næste levering fra Mercruiser USA af olieprodukter er på mandag. Når det er landet, så tager jeg et billede af alle de produkter, som nytdrev.dk kan tilbyde fra Mercruiser - det bliver flere og flere.