View Full Version : Nye Rinker Intro Tilbud Fra Baadhuset
HB aarhus s
20-07-2009, 14:33
http://www.baadmagasinet.dk/index.php?sid=112&cid=10315&1248096083
http://www.baadhuset.dk/
Manorwar
20-07-2009, 14:41
t-lykke med rinker forhandling..-dlof--f-dlof--f-dlof--f
Lækkert at høre..! :) Betyder det at Ove Floor ikke længere har nogen import af Rinker-bådene?!
Vi var i Randers ved Ove Floor og kigge for en uges tid siden, og vi var ærlig talt rystede :( Bådene er faktisk flotte, men udstillingen hos ham var ikke noget at prale af!
Er spændt på at se udvalget! :)
Hej Henrik,
hvordan rater du Rinker'erne i forhold til f.eks Grew og evt. andre?
Jeg har kikket på dem et par gang på messerne..
HB aarhus s
24-07-2009, 23:16
Hej lars det er svært at sige Jeg syntes jo at rinker bådene er High end Amerikaner både hvor du får rigtigt meget for pengene vi har taget det ind sammen med vores andre mærker da jeg ikke mener de konflikter på nogen måde Rinker er jo hård fra 20 fod og op hvor grew har deres bedste op til 20 fod vi kan jo mærke at det er vores custom byggede GREW både der sælger bedst de er jo enere uden noget at sammenligne med vi manglede lidt den almindelige gode Kvalitets Amerikaner båd i programmet sammen med de større cruisere og dem får vi jo i rinker bådene ingen tvivl om at rinker er top notch. hvor vi har valgt at lægge priserne nede i et leje hvor der så helst ikke skulle værre tvivl om man vil vælge en rinker eller en anden high end kvalli amerikaner båd self er der andre mærker der er billigere men ikke i den kvalli som rinker kan præstere.
Hej lars det er svært at sige Jeg syntes jo at rinker bådene er High end Amerikaner både hvor du får rigtigt meget for pengene vi har taget det ind sammen med vores andre mærker da jeg ikke mener de konflikter på nogen måde Rinker er jo hård fra 20 fod og op hvor grew har deres bedste op til 20 fod vi kan jo mærke at det er vores custom byggede GREW både der sælger bedst de er jo enere uden noget at sammenligne med vi manglede lidt den almindelige gode Kvalitets Amerikaner båd i programmet sammen med de større cruisere og dem får vi jo i rinker bådene ingen tvivl om at rinker er top notch. hvor vi har valgt at lægge priserne nede i et leje hvor der så helst ikke skulle værre tvivl om man vil vælge en rinker eller en anden high end kvalli amerikaner båd self er der andre mærker der er billigere men ikke i den kvalli som rinker kan præstere.
Hvad med Ove Floor i Randers - Er han så færdig som forhandler af Rinker både eller???
HB aarhus s
25-07-2009, 14:21
Det er Kun Baadhuset der importerer Rinker Båbe til danmark nu
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.