View Full Version : Nyt/andet trækdyr til bådtrailer og lille campingvogn
Skal have andet trækdyr, da jeg afleverer den nuværende (Galaxy 1997)til tidligere arbejdsgiver.
Privat kørsel er ca. 20.000km/år
Krav:
Økonomisk Diesel med godt sejtræk
Varebil momsfri med høj siddestilling
Godt varerum og ikke nødvendigvis 4 hjultræk
Ca 50.000Kr max 100.000km
Muligheder:
Grand Vitara
C-max
Touran
ML er vist for dyr
etc.
Har i gode forslag??
HB aarhus s
15-08-2009, 18:24
Jeep grand cherokee fra 02 og frem med 2.7 l mercedes diesel fantastisk bil
Nicolajs Marine Service
15-08-2009, 22:01
Jeg kørte en overgang en lånt ML 430 V8 271hk. FANTASTISK BIL! Den er tilsalg for omkring 100.000kr
Se video af optagningen her:
http://baadgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=606
I de her dage har jeg en Vw Touareg 2.5TDI som må siges at være en af de bedste køreoplevelser jeg har prøvet. Den er også tilsalg og koster 200.000kr + Moms ( incl. bagsæder hvis man betaler afgift af det ) men bilen er på guleplader nu.
Ellers kan jeg anbefale Mercedes Vito - Vw Transporter TDI T4 - Kia Carnival. Det er de biler jeg har kørt mest i som har trukket båden op af rampen uden de store problemer.
Hej Leif,
hvad med en Vito som Nico er inde på.?
Den har stort varerum. En 4x4 kan ikke hamle om med en kassevogn hvis du skalhave et godtvarerum. :)
Hej Leif,
hvad med en Vito som Nico er inde på.?
Den har stort varerum. En 4x4 kan ikke hamle om med en kassevogn hvis du skalhave et godtvarerum. :)
Da det i øjeblikket kun er til privat, er størrelsen: galaxy, c-max etc. størrelsesmæssigt helt optimalt.
Og siddekomforten i Galaxyen har passet perfekt i de 3-4 år jeg har kørt i den.
Lidt mere trækkraft og udstyr ville være dejligt :)
Lykkegaard
16-08-2009, 19:02
Da det i øjeblikket kun er til privat, er størrelsen: galaxy, c-max etc. størrelsesmæssigt helt optimalt.
Og siddekomforten i Galaxyen har passet perfekt i de 3-4 år jeg har kørt i den.
Lidt mere trækkraft og udstyr ville være dejligt :)
Så skal du bare have en Seat Alhambra V6 DDriver
Har kørt sådan et "dyr" et par måneder - det var sjovt, men kunne gå hen og blive dyrt i fartbøder.
Mvh.
Morten
Ja som Morten er inde på så er der jo Alhambra'en som egentlig er en Galaxy, er det ikke sådan.?
Ellers er der jo i MPV kategorien - Wv Touran, Peugeot 806, Lancia Ullyse, Fiat Multipla, Renault Espace, Opel Zafira...
ChristianX
16-08-2009, 21:49
Ja som Morten er inde på så er der jo Alhambra'en som egentlig er en Galaxy, er det ikke sådan.?
Helt korrekt, Sammen med VW Sharan er de samme bil
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.