View Full Version : US-trailer sælges
Dobbeltakslet aluminumstrailer med bremser fra 2001
laster 3000 kg
egen vægt 450 kg
48 superruller
dk-kuglekobling
dk-lys (vandtætte)
dk-trailerstik
passer til både op til 28 fod.
som ny stand med nye lejer
Papirer medfølger naturligvis
Pris 20.000,-
ChristianX
20-08-2009, 21:32
Måske et dumt spørgsmål, men når det er en us trailer hører der så papire på den?
Ikke på alle.
Oftest bliver en trailer der skal europa afmeldt af sælger. Det betyder af sælger i USA får en del af deres registringsafgift tilbage.
På min har jeg fået papirerne med.
kan den så synes og indregistres
Campion 165(seb)
21-08-2009, 05:29
Hvorfor skal du af med dén, Lars. Skal du ikke trække båden mere??
Høvding - Loadrite trailers er netop blevet CE-godkendte så den bville godt kunne synes. men det er en process som koster nogle penge da stelnummeret ikke er trykt ind i rammen, men blot sidder popnittet på. Kravene til en trailer er vidst at stelnummeret skal være trykket ind i rammen.
Seb - Jeg vil få løftet båden i og op af vandet fremover.
Høvding - Loadrite trailers er netop blevet CE-godkendte så den bville godt kunne synes. men det er en process som koster nogle penge da stelnummeret ikke er trykt ind i rammen, men blot sidder popnittet på. Kravene til en trailer er vidst at stelnummeret skal være trykket ind i rammen.
Er din trailer max 255 cm i bredden, som typisk er max bredde i Europa ?
Typisk er US trailere 259 cm brede, men de har også 244 cm og andre bredder.
Findes der er en decideret CE godkendelse for trailere ?
Brian L - Den er 244cm uden de der "lodrette pinde" som guiden båden ind på traileren.
Jeg ved ikke om der findes en decideret ce-godkendelse for traileren men jeg ved at Loadrite har opnået typegodkendelse for at entrer det europæiske markedet.
http://www.loadrite.com/International_Sales/229/
Det bevirker også at min kan indregistreres, når den får lidt cykelistværn og lidt mere :)
HB aarhus s
21-08-2009, 12:47
Er der håndbremse på din Lars ? og er den med hydrauliske bremser
Nope til ingen af delene. :)
Et hurtigt estimat for at den klar, lyder på knap knap 5000-6000,- for to aksler og 1000,- for en håndbremse. :)
Henrik - er du da interesseret, det er jo stadig meget billigt for en af de store trailere.
Solgt - Tak til Fenderen :)
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.