View Full Version : Gendanne system på Zitech 755110 bærbar
Min svigermors gamle bærbar skal have en overhaling.
Men hvordan kan jeg gendanne systemet som det var fra ny på en Zitech 755110 bærbar?
Jeg har ingen manual og der er ingen henvisning under boot/POST.
Hvis den kører Windows XP kan du søge på ordet "systemgendannelse" under hjælp. Men var det ikke bedre at tømme den helt og så gen-installere Windows?
Det er ikke muligheden for at vende tilbage til en given tidspunkt jeg er ude efter, den funktion er jeg bekendt med.
Der er en recovery partition på disken som kan gedanne systemet som da den blev leveret fra ny, det svarer til en ny-installation af WinXP - og det vil gøre det en del nemmere bl.a. pga. driverne hvis jeg kan aktivere den.
Zitech har ikke download af drivere til denne maskine på deres hjemmeside mere :-(
Casper T
04-11-2009, 20:58
En stor muggert ,også ned efter en Macbook hurtigt,så hører du aldrig mere fra svigermor-dlof--f
En stor muggert ,også ned efter en Macbook hurtigt,så hører du aldrig mere fra svigermor-dlof--f
Er muggerten til pc'en eller svigermor -dlof--f
Casper T
04-11-2009, 21:17
nu går der økonomi idet..........
Det er ikke muligheden for at vende tilbage til en given tidspunkt jeg er ude efter, den funktion er jeg bekendt med.
Der er en recovery partition på disken som kan gedanne systemet som da den blev leveret fra ny, det svarer til en ny-installation af WinXP - og det vil gøre det en del nemmere bl.a. pga. driverne hvis jeg kan aktivere den.
Zitech har ikke download af drivere til denne maskine på deres hjemmeside mere :-(
slet hele molevitten og brug 2-3 timer på en ren XP installation.
Ang. drivere så har XP disse præinstalleret.
Det betyder at computeren med 99% sikkerhed kunne køre perfekt - De driver som måske ikke findes på XP installationen bør du kunne hente online.
En ren installation var også min første tanke, men da Zitech bærbare er noname maskiner som er labeled, så regnede jeg ikke med at de var inkluderet i XP.
Et godt råd ville være at installere Windows 7, ved godt det koster lidt men....DAMN det virker. Jeg har lige installeret det på en meget gammel bærbar (fra 2002) og det virker bare, alt hardware var understøttet, og jeg kunne ikke finde de samme drivere til xp.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.