View Full Version : Tyveri af både i stor stil.
Miss Mancini
07-11-2009, 07:29
Igennem 2009 har jeg løbende fået e-mails fra tyske forsikringsselskaber omkring tyveri af både beliggende i Danmark. Tilsyneladende vil det ingen ende tage, og om båden er på trailer eller har fast havneplads er absolut ingen hindring for tyven(e).
Hårdest ramt af bådtyverier er ubetinget Sjælland i området omkring Roskilde Fjord, Isefjorden og København.
De stjålne både har ikke været udstyret med GPS sporingssystem og det kan undre, når flere både er i den dyre ende af skalaen.
Casper T
07-11-2009, 08:21
Min står på trailer på min egen grund ,med to låse hjullås/koblingslås bag port med rukolås,samt overvåget af meget nysgerig nabo der ved alt,selv navne på alle hunde i området...om folk har overvågning i båden får man dem nok ikke til at snakke om på et åbent forum,jeg er selv heldigt sluppet med båden,men bilerne er noget ganske andet 5 indbrud i mine biler de sidste 4år samt lidt hærværk(dejligt og bo ved en fodboldklub)sssurr,foto er fra da jeg fik stingray`en er lige nu ved at bygge overdækning til den.
Manorwar
07-11-2009, 08:47
ja tyveri fra båd er lige nu igang i stor stil..Og 95% er trailerbåde.
lige nu er der 1-2 både meldet stålen per uge ..skadenquota er helt oppe .
so vi forsikringselskaber skal reagere...og vi Hos BAVARIA gilder ikke at sætte præmien op. -dlof--f
vi er på vej at inføre GPS track i stor stil på alle trailerbåde og både med UB over 125HK..
planen er at fra 2010 skal alle trailer både med nytegning har en tracker på.ellers forsikre vi de ikke længer.
vi giver selføligt rabat på kaskopræmien .
Pt er kun trippletracks gps system BIG brother godkent med BAVARIA /MH. pga langt batterielevetid fra op til 2 år ..sytemen er 100% vandtæt har ikke brug for eksten strømforsygning og virker også i udlandet .de billige sytemer fra eks. ebay duer ikke ..
vi forhandler lige nu specialrabbater til BAVARIAkunder med trippletrack big brother .http://www.trippletrack.dk/ONLINE%20BUTIK.asp?id=27819&visvaregruppe=6607
vores efterforsker og Piraten har megatravlt med tyverisager ,vi har også fanget 2 forsikringsvindler ..sssurr
Campion 165(seb)
07-11-2009, 09:11
...vores efterforsker og Piraten har megatravlt med tyverisager ,vi har også fanget 2 forsikringsvindler ..sssurr
Så mangler du sg* da noget arbejdskraft til at hjælpe til med sådan noget??
Jeg står jo uden arbejde fra på fredag?? ;)
Manorwar
07-11-2009, 09:47
ikke lige nu men måske til start af sesonen og til bådmesse ..
Hårdest ramt af bådtyverier er ubetinget Sjælland i området omkring Roskilde Fjord, Isefjorden og København.
Så vidt jeg ved har Roskilde Havn ikke været ramt i år.? paser det eller.?
Miss Mancini
08-11-2009, 00:21
Så vidt jeg ved har Roskilde Havn ikke været ramt i år.? paser det eller.?
Tyverierne er sket med trailerbåde fra bopælen.
Tyverierne er sket med trailerbåde fra bopælen.
Auch..!!!!
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.