PlayStation 3 / controller [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : PlayStation 3 / controller

KS1
20-11-2009, 20:45
Jeg er så heldig at fruen i foråret købte en ps3 til mig, nu har ham den lille på 3,5 år nu desværre for mig, vist stor interesse for maskinen, og har også nogenlunde styr på det!!!
Men men men... Han har så små hænder, så han har svært ved at styre begge sider af controlleren, og jeg har derfor søgt efter en mindre udgave, som han kunne få i julegave.
Jeg har bare ikke lige fundet noget, så er der nogle herinde som ved om det findes??

Lars T
20-11-2009, 20:49
Hmmm køb en Wii til ham og du kan lykkeligt lege med din PS3'er uden indblanding ;)
Det er hvad jeg har gjort - virker supert.. ;)

Wii'en er meget mere børnevenlig og intuitiv end PS3'eren controller - det vil han kunne mestre inden for den kommende weekend.

KS1
20-11-2009, 21:08
Solgte min wii her i sommers, så tror hun bliver tosset hvis jeg kommer hjem med en ny:)

men ja, den var go til børn, så langt tænkte jeg bare ikke lige da jeg solgte den

Campion 165(seb)
20-11-2009, 22:49
Jeg hælder mest til PS3 også, men konen ønskede sig en Wii sidste år, så det fik hun... børnene er også temmelig begejstrede for den.
Jeg synes bare det ikke ligefrem bugner med 'fede' voksenspil til den??

Jeg holder meget af 'Call of Duty' serien, som jeg spillede en del på pc.
Sådan!!, med det sagt, bliver jeg officielt stemplet som en NØRD..?? :D

Manorwar
20-11-2009, 23:18
jeg er også call of duty fan,elsker at skydde en masse mensker som antistress -dlof--f
men jeg synes der er sjøv at kæmpe med børnenen med supermario på WII en
der er hyggeligt
men jeg anbefaler ikke at børn med 3,5 år bruge den ..
http://www.youtube.com/watch?v=FqfPq1HsR-E&feature=fvw

Lars T
21-11-2009, 07:33
PS3 er helt fantastisk hvad spillene angår - ufattelig realistiske..
Eneste ulempe synts jeg, er at der er meget tilvænning med hensyn til kontrol af personen, figuren, bilen mm..

Jeg spiller StarWars The Force Unleashed, MGS4, en del bilspil og lego-spilene - de er super sjove :)

KS1
21-11-2009, 09:13
Er LEGO spillende gode til børn?? Har prøvet batman men syntes ikke det var helt nemt!

Jeg spiller selv mest bil spil, for tiden er det need for speed shift, og når jeg er alene hjemme bliver det gta det nye,!!

Hvis nogle vil køre imod mig er i velkomne, ikke at jeg er verdens mester...
Jeg hedder mr.pedersen bare lige skriv fenderen så jeg ved hvor du kommer fra:)

KS1
21-11-2009, 09:15
Hov min bruger er bare mrpedersen

Peter508
21-11-2009, 09:24
Jeg spiller ikke rigtig noget...

Dog er vi en 5 gutter, som har haft en slags mandeklub i 15 år nu, og vi har hver især investeret i guitar hero...:D

Der er ikke noget som efter god mad krydret med god øl, også spille/skråle med på eksempelvis denne...

X80Qjh9Yivs

Og ja der er mikrofon m.m. med til det....Party0012:D

Lars T
21-11-2009, 12:55
Fed melodi/video :):) Er stadig nede over jeg ikke så dem i Forum. Min svorger ringede 2 timer før koncertstart og havde skaffet en billet til mig, men jeg havde babysittertjansen - nedtur ;)

KS1 - Ja jeg syntes at lego spillene er børnevenlige.
ar en nevø på 4 som har fuld kontrol over diverse starwars, batman og indiane jones figurer. Så jeg er ikke et sekund i tvivl om at du pomfrit også vil kunne det, hvis det ellers fanger hans opmærksomhed :) Men min pointe var blot at Wii'en egner sig mere til børn og barnelig sjæle :) herunder mig selv :)

HB aarhus s
21-11-2009, 23:12
Jeg spiller en masse www.eveonline.com det er voksen spil med 300.000 + spillere hvor det for det meste er 30+ år som spiler det men pas på det er stærkt vane dannende.

Strøyer
22-11-2009, 05:44
Jeg spiller en masse www.eveonline.com det er voksen spil med 300.000 + spillere hvor det for det meste er 30+ år som spiler det men pas på det er stærkt vane dannende.

Jeg kan ikke lige se prisen, Er det med månedskontingent eller bare et startbeløb. ?