Julegaven til Fruen. [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Julegaven til Fruen.

Miss Mancini
21-12-2009, 09:28
Hvert år til jul, har jeg altid købt julegaven til fruen i sidste øjeblik. I år er ingen undtagelse.

Min opfindsomhed til julegaven er sgu ikke særlig kreativ. De sidste mange år er det resulteret i smykker bl.a allianceringe.

Hvad giver I andre fruen i julegave ?

Lars T
21-12-2009, 09:38
Tja efter har have set hendes forparti ville jeg nok give hende et gave kort til Change undertøj - De har BH'ere i STOOOOORE størrelser.

Miss Mancini
21-12-2009, 09:42
Tja efter har have set hendes forparti ville jeg nok give hende et gave kort til Change undertøj - De har BH'ere i STOOOOORE størrelser.

:):):)

Peter508
21-12-2009, 09:51
Jeg synes selv at jeg fik alletiders idé, så jeg smuttede til Citroén for at købe alufælger til hendes lille vakse røde C1....

I sidste øjeblik valgte jeg at ringe til en livline, og hun frarådede mig det på det kraftigste...:D Så jeg droppede det, og fortalte så konen hvad jeg havde haft i tankerne, og lad os bare sige at det nok var meeeeeget fornuftigt....:D

MEN nu er jeg så kommet i tvivl om jeg alligevel har dummet mig, fordi jeg købte istedet en cykel til hende....men nu må vi se, om jeg skal lave en aftale med Interflora for det nye år....:D

Lars T
21-12-2009, 09:55
men nu må vi se, om jeg skal lave en aftale med Interflora for det nye år....:D

Nøøj en cykel var ikke faldet i god jord hos konen :):) Jeg tror desværre at du skal sløjfe aftalen med InterFlora og i stedet tegne et abonnement :)

Miss Mancini
21-12-2009, 09:57
Jeg synes selv at jeg fik alletiders idé, så jeg smuttede til Citroén for at købe alufælger til hendes lille vakse røde C1....

I den automobile tankegang har jeg også vurderet en gave til Fruen.

Jeg tog hende med til Mercedes-Benz i Hørsholm og sagde til hende; "Vælg en bil du synes om". Hun valgte en B180 CDI - vor herre bevares. Kvinder og biler. Jeg gik i vrede over hendes valg og købte en alliancering hos juveleren....:):)

goffy
21-12-2009, 10:25
jeg slipper nemt om ved julegaven i år :D
konen foreslog at vores ny bil (som vi stadig venter på ) skulle være vores fælles julegave, så jeg skyndte mig at sige, ja god ide skat :D

frk yde
21-12-2009, 10:39
Jeg tror hun mangler de sidste 8 stk. SG 47 LC eller LCA for at kunne fiske med fuld hus på Vänern:

http://daiwa.com/Reel/detail.aspx?ID=67

Troels

Lars T
21-12-2009, 10:40
Cool nok Troels :)

Jess
21-12-2009, 11:12
Ligemeget hvad du gør, så lad være at købe en støvsuger !!!!!

Manorwar
21-12-2009, 11:17
mine få en PISK -dlof--f-dlof--f-dlof--f-dlof--f
ne erligt en massagestol.... hun er mega glad for den ..og jeg få min ro ..-dlof--f
nu er der ikke mer "skaaaaaaaaaaat gider du ike at give mig en massage.".
nu er der bar at tage stik i kontakten .. :D:D:D:D

goffy
21-12-2009, 11:33
mine få en PISK -dlof--f-dlof--f-dlof--f-dlof--f
ne erligt en massagestol.... hun er mega glad for den ..og jeg få min ro ..-dlof--f

nu er der jo forskel på hvilken type massage hun efterspørger fjupeqopq
men vælger hun stolen frem for dig :D

Peter508
21-12-2009, 11:47
Hmmm...jeg har jo ellers købt cyklen i matchende rød til hendes c1'er...

Er det ikke formildende omstændighed...-dlof--f

Ellers må jeg jo ud med et abonnement til Interflora...:D

lille tut
21-12-2009, 13:08

Husk at holde øje med, hvis hun begynder at købe batterierpoppefjupeqopq

Skibsbyggeren.
21-12-2009, 15:46
Min svigerfar gav min svigermor en GINGE plæneklipper "håndskubbermodellen" til hendes 50 års fødselsdag - det fik han IKKE mange roser for!!!!sssurr (Kvinder har edderfløjteme heller ikke megen humor!);)
Jeg selv ender op med et par øreringe i guld, et par CDér, en bog, og lidt duftevand.-æflkd-f

lynæs
21-12-2009, 16:04
Ja jeg regner helt sikkert med at ha' mit på det tørre, med en guldring fra Georg Jensen, noget skal der til når man selv ønsker sig en ny Lenovo bærbar.

LAU
21-12-2009, 16:08
Vi har en hund der også vil luftes i regnvejr - konen får et par gummistøvler.
Jeg får nok ingen sex juleaften..

Miss Mancini
21-12-2009, 16:09
Min svigerfar gav min svigermor en GINGE plæneklipper "håndskubbermodellen" til hendes 50 års fødselsdag - det fik han IKKE mange roser for!!!!sssurr

Har han sovet på sofaen siden...???

Miss Mancini
21-12-2009, 17:41
Vi har en hund der også vil luftes i regnvejr - konen får et par gummistøvler. Jeg får nok ingen sex juleaften..

Du slipper og kan tage i byen...:):):)

Skibsbyggeren.
21-12-2009, 21:39
Har han sovet på sofaen siden...???

Nej... men han er kun delvis "benådet." Det er efterhånden 19 år siden, men hver gang chancen har budt sig, har han fået en "henkastet" bemærkning.
Men hun kan jo kun være glad nu, huset er solgt og de bor i lejlighed, så det sker nok ikke igen!
Hmmm.... ny støvsuger til hendes 70 års fødselsdag...?fjupeqopq

MartinN
21-12-2009, 22:35
Jeg satser på et nyt løbeur med GPS og 2 billetter til Mick Øgendal når han har premiere på sit nye show i Odense - det tror jeg jeg rammer plet med :-)

KS1
22-12-2009, 07:55
ja... jeg er stadig langt bagefter...

Kan simpelthen ikke finde på noget:(

gider ikke smykker, så tror hun bare jeg vil giftes, og syntes en bil er lidt for dyr:)

Hun kan få en garnnøgle og strikke mig nogle nye sutsko:)

goffy
22-12-2009, 08:01
ja... jeg er stadig langt bagefter...

Kan simpelthen ikke finde på noget:(

gider ikke smykker, så tror hun bare jeg vil giftes, og syntes en bil er lidt for dyr:)

Hun kan få en garnnøgle og strikke mig nogle nye sutsko:)

hvis forholdet overlever en garnnøgle i julegave, så er i sgu modne til at blive gift fjupeqopq

Lasse D
22-12-2009, 08:20
Ligemeget hvad du gør, så lad være at købe en støvsuger !!!!!

Shit

Lars T
22-12-2009, 08:26
Shit

Lasse - Det må være dagens indlæg. Jeg var færdig af grin da jeg læste det :)

optimisten
22-12-2009, 10:47
tror hun mangler et nyt oliefyr til båden

bhvvs
22-12-2009, 10:51
Vi har droppet at give hinanden julegaver, vi har fået båd og campingvogn i år, så det må være rimeligt at resten droppes. I øvrigt vil jeg da gerne benytte lejligheden til at ønske Fenderens brugere en RIGTIG GLÆDELIG JUL SAMT ET GODT NYTÅR med masser af tid på vandet i 2010.
Bent.

goffy
22-12-2009, 10:59
tror hun mangler et nyt oliefyr til båden

he he det er også en af de ting kvinder har forståelse for, og så skal hun jo ikke fryse, når hun står op for at lave morgenkaffe til dig. :D:D

Jess
22-12-2009, 11:48
Shit

Ja den har jeg hørt for i mange år efterhånden, det var ellers en meget fin Miele -dlof--f

I år står den på lidt lingeri, jeg overvejer at regne kiloprisen ud på de små stofstykker :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

optimisten
22-12-2009, 13:54
he he det er også en af de ting kvinder har forståelse for, og så skal hun jo ikke fryse, når hun står op for at lave morgenkaffe til dig. :D:D

det skal jo heller ikke være for dyrt da jeg sidte år købte ny gammel båd til mig selv og i år kom jeg til at købe en mercer så hun må jo vise lidt forståelse for den økonomiske side af sagen i disse krisetider.

frk yde
22-12-2009, 15:56
Jeg tror hun mangler de sidste 8 stk. SG 47 LC eller LCA for at kunne fiske med fuld hus på Vänern

Ja der havde jeg så liiige forregnet mig lidt. Hvem kunne vide hun læste på Fenderen....
Så der bliver simili istedet for:-(

Troels

Lars T
23-12-2009, 09:14
Jeg tror hun mangler de sidste 8 stk. SG 47 LC eller LCA for at kunne fiske med fuld hus på Vänern

Ja der havde jeg så liiige forregnet mig lidt. Hvem kunne vide hun læste på Fenderen....

Troels

HA HA Troels.. :):)

Jess
23-12-2009, 10:05

Troels

Hmmm måske skal hun have sin egen bærbar lf-flg

goffy
23-12-2009, 10:37
jeg slipper nemt om ved julegaven i år :D
konen foreslog at vores ny bil (som vi stadig venter på ) skulle være vores fælles julegave, så jeg skyndte mig at sige, ja god ide skat :D

sidste nyt: forhandleren har lige ringet han har en julegave til os, bilen er kommet hjem.
han kan have den klar til kl 15.30 i dag. Vi tager den i dag i stedet for at vente til efter nytår. Jeg spurgte om vi kunne få den pakket ind med en pæn bånd og sløjfe om. :D:D

her er bilen. vi har valgt en hvid udstyret som fresh + lidt ekstra http://kiamotors.dk/ModelPage.aspx?ModelID=1&PageType=Design

bhvvs
23-12-2009, 12:50
Hej Goffy, Tillykke med din nye bil, det er jo ikke så dårligt at få den før end beregnet, og så endda i "julegave".DDriver -dlof--f

goffy
27-12-2009, 22:45
så har den ny bil rundet de første 100 km. den kører dælme godt.
datteren overtog poloen og den har sgu ikke stået meget stille siden DDriver

Miss Mancini
27-12-2009, 22:53
så har den ny bil rundet de første 100 km. den kører dælme godt.
datteren overtog poloen og den har sgu ikke stået meget stille siden DDriver

Tillykke, Goofy.

Jeg har også en koreaner - Hyundai Santa Fe 4x4 CRDI - og jeg er glad hvergang jeg skal ud og køre i den. Jeg synes den har meget køreglæde og samtidig ser flot ud.

Datteren forventede vel at Polo´en var nysynet, serviceret med tandrem, bremser & kobling, nyvasket, støvsuget og tanken fyldt op...:):):)

goffy
27-12-2009, 23:05
Tillykke, Goofy.

Jeg har også en koreaner - Hyundai Santa Fe 4x4 CRDI - og jeg er glad hvergang jeg skal ud og køre i den. Jeg synes den har meget køreglæde og samtidig ser flot ud.

Datteren forventede vel at Polo´en var nysynet, serviceret med tandrem, bremser & kobling, nyvasket, støvsuget og tanken fyldt op...:):):)

hun fik den så billig at hun selv må sørge for syn :D
der blev monteret ny skiver/klodser + dæk i juni måned +olieskift
tandrem blev skifter for 20.000 km siden.
bilen har aldrig brugt olie.
og ja bilen blev vasket og tanket inden hun fik den
det er hendes første bil så hun er mega glad DDriver

Softice
28-12-2009, 06:23
Tillykke Goffy.
Jeg har også en KIA Picanto.Det var den første model der kom frem. Vi betaler 260 halvårlig i ejerafgift, men benzin økonomien er et flop. Den blev lovet 22 km/l og vi kan kun få den op på ca 15km/l. Det betyder en del når der kun er 32 l i tanken. Ud over det så køre den fint. Bare husk at overholde inspektionen for rust/tærring. Vi missede den første og derfor røg rustgarantien på 6 år da datoen var gået over tiden.

Softice
28-12-2009, 06:34
Nåå ja julegaven til fruen hehe.
For ca. 16 år siden, da vi flyttede på landet og fik en grusvej på 100m syntes jeg det var synd at min kone dengang skulle skovle sne på vejen. Jeg rejste også denne gang og hun var alene hjemme.Jeg købte derfor en rød ferguson til hende med frontlæsser så skulle der jo ikke være mere brok fra hendes side...... :grin:
Den brugte vi et par år, men så købte vi en lille 2 takst sneslynge i stedet for. Den var/er mere effektiv end Fergusonen. Vi har slyngen endnu og den virker bare godt. Den er blevet luftet et par gange i år.

goffy
28-12-2009, 11:07
Tillykke Goffy.
Jeg har også en KIA Picanto.Det var den første model der kom frem. Vi betaler 260 halvårlig i ejerafgift, men benzin økonomien er et flop. Den blev lovet 22 km/l og vi kan kun få den op på ca 15km/l. Det betyder en del når der kun er 32 l i tanken. Ud over det så køre den fint. Bare husk at overholde inspektionen for rust/tærring. Vi missede den første og derfor røg rustgarantien på 6 år da datoen var gået over tiden.

De skriver 20,7 km/l i snit men det tvivler jeg på :D
poloen kørte ved konstant 90 km/t ca 19,5km/l og ved blandet ca 15
kan picantoen gøre det samme er jeg godt tilfreds. Vores kørselsbehov er lig 0 så den ene gang om måneden vi tanker ødelægger ikke regnskabet.:D
Der er godt nok meget udstyr i picantoen, når man kommer fra en skrabet polo.