View Full Version : SKAT til torskegilde
Manorwar
14-01-2010, 19:39
jeg se lige tv2 operation X
hvad FAFADEN sket her i landet???
fusk og koruption at skat ..med mage millioner ..
hvad er de næste her ilandet
?+ bliver steen bager skats næste direktør??
Kan du nævne et land hvor der ikke er korruption, nepotisme ovs.. :):)
I tyskland er der jo mulighed for skattefradrag ved bestikkelse - altså kan man trække de penge fra i skat som man har brugt på bestikkelse ;)
Kan du nævne et land hvor der ikke er korruption, nepotisme ovs.. :):)
I tyskland er der jo mulighed for skattefradrag ved bestikkelse - altså kan man trække de penge fra i skat som man har brugt på bestikkelse ;)
det er sgu da en fed ordning fjupeqopq
Manorwar
14-01-2010, 20:12
der lytter jo vild at der er muligt ,desvære kender jeg ikke til de tyske regler ..
men sagen her er jo helt klassik...mangen systemer er bygget op på den måde verden rund ..
MEN der findes jo ikke folk de kan arbejte 50 TIMER hvert dag , jeg har prøvet ...-dlof--f-dlof--f
Nu har jeg arbejdet i IT branchen i over 10 år og overfakturering er langt fra ualmindeligt.
IBM er nok den værste synder.!
Fandt lige linket til det med bestikkelsesfradrag :)
http://www.metropenge.dk/5-vanvittige-skattefradrag/
Manorwar
14-01-2010, 20:26
jeg skal måske sender konen til holland -dlof--f-dlof--f-dlof--f
men hun er desvære udlærnt ..GG*
Domstolen i Leeuwarden i Holland gav for nye selvproklamerede hekse ret til at trække deres hekseuddannelse fra. Ifølge avisen Daily Mail har det ført til, at folk trækker alle mulige beløb fra under henvisning til at det er hekselærdom.
jeg skal måske sender konen til holland -dlof--f-dlof--f-dlof--f
men hun er desvære udlærnt ..gg*
domstolen i leeuwarden i holland gav for nye selvproklamerede hekse ret til at trække deres hekseuddannelse fra. Ifølge avisen daily mail har det ført til, at folk trækker alle mulige beløb fra under henvisning til at det er hekselærdom.
:):):)
Manorwar
15-01-2010, 14:02
er der ikke nogen skattedirektør i bestyrelsen fra en sejklub ??-dlof--f-dlof--f-dlof--f jeg sponsor jo gerne hvis jeg få lidt i lommen fra skat ..-dlof--f-dlof--f-dlof--f
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.