View Full Version : www.fjordbåden.dk
Miss Mancini
14-02-2010, 23:09
http://www.fjordbåd.dk/forsiden.htmll
Kommentarer udbedes.....
Det ser hyggeligt ud.
Skibsbyggeren.
15-02-2010, 08:25
De er dæleme ikke udprægede kønne - den ros skal de alligevel have!
De indvendige profilbrædder er smidt op med en skovl, og har en meget dårlig tilpasning.....
Miss Mancini
15-02-2010, 08:58
De er dæleme ikke udprægede kønne - den ros skal de alligevel have!
De indvendige profilbrædder er smidt op med en skovl, og har en meget dårlig tilpasning.....
Jeg synes faktisk de har charme, men smag og behag er jo vidt forskellig..:) Fidusen med et flydende sommerhus i havnen med god plads er god - et billigt alternativ til de mere populære husbåde, der findes i stor stil i Københavns Havn.
Jeg ser mere problemet under sejlads, hvor der er lidt bølgegang f.eks. i Roskilde Fjord. Vandet vil skylle ind forfra og hvis ikke døren lukker tæt, så er hele kahytten fyldt med vand i løbet af no time....
Ja, der kunne jo eksperimenteres med størrelsen af påhængsmotor f.eks. 200 HK 4-takter...:) Har Lars T en god ide om en passende propel ? Der ønskes godt med bovløft...:):):):):) Forestil jer Fjordbåden med vandski eller badering på slæb...:)
jeg tror de kun skal sejle når vandet er blank, men en hyggetur med lidt fiskeri og gang i grillen skulle den da nok kunne bruges til. Skulle det give en byge så har man jo cykelskuret med, så man kan komme i læ :D
Miss Mancini
15-02-2010, 09:37
jeg tror de kun skal sejle når vandet er blank, men en hyggetur med lidt fiskeri og gang i grillen skulle den da nok kunne bruges til. Skulle det give en byge så har man jo cykelskuret med, så man kan komme i læ :D
og kølige pilsnere med "sidevogn"....Det mangler du at nævne, Goofy...:)
og kølige pilsnere med "sidevogn"....Det mangler du at nævne, Goofy...:)
Ups ja det er sgu da næsten det vigtigste, ellers bliver det en lang dag på vandet :D
Skibsbyggeren.
15-02-2010, 09:58
Op med nogle reklamer for FRISKO IS, GØL PØLSER og COCA COLA, og WUPTI! en sejlende Ishytte/grillbar......:rolleyes:
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.