Gimbal Leje + Udstødnings bælg. [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Gimbal Leje + Udstødnings bælg.


nicolajjetrider
27-02-2010, 15:56
Er der nogle der lige har et Gimbal leje og en udstødningsbælg til alpha gen 1 liggene i rodekassen?:)

Anders kr
27-02-2010, 18:24
hmm hvis det er en leje, har du så ikke nummeret fra det gamle leje,????

Og køb en nyt nico, hvis lejet har ligget i en rode kasse eller lig. så er det ikke værd at montere.
Lejet tåler intet, og håndteres oftest ikke korrekt, for at åbne en nogen lunde leve tid,

Jeg har været på et leje kursus hos SKF. de antager når de oplyser lavetid på deres leje, at normen ved montering, er så ringe at de trækker 70% af leve tiden fra.

Og hvis de montere det i deres rum, så "mister" det vist kun det halve, mener jeg han sagde,

Når back on track. køb et ny en bælg? det tror jeg faktisk jeg har, jeg skal lige kigge når jeg kommer hjem mandag, det er jeg faktisk helt sikker på.

nicolajjetrider
28-02-2010, 18:13
rolig rolig, mente nu ikke et brugt eller et leje der bare ligger og flyder i en kasse, men et nyt som aldrig er brugt:) som bare ligger på hylden.

Ja tjek lige for den bælg der, for hvis du har den så mangler jeg kun lejet til at ha samlet mig et komplet transomkit:)

Strøyer
28-02-2010, 18:33
Har du så det hele ?
Jeg har bullhorn, bøjninger og de fire stk. udstødningsslanger (slanger sejlet 3 timer)
Skal du have den blok ?

nicolajjetrider
28-02-2010, 19:31
gerne:) sku du have styrestang:)

Anders kr
28-02-2010, 19:42
Kigger lige i morgen mandag, hva er det for en blok vi snakker om

Strøyer
28-02-2010, 22:04
sku du have styrestang:)

ja tak.

Anders kr
03-03-2010, 15:28
Hvaaaa. nico ring lige når du kan hvis du vil ha en bælg,