View Full Version : Nye alu udstn...
FletcherV8
07-05-2010, 11:42
Så er der sku monteret nye alu manifolder og knæ, og nyt søvandsilter i rustfrit stål.....
Damn det blir en dyr gammel speedbåd da
Så er der sku monteret nye alu manifolder og knæ, og nyt søvandsilter i rustfrit stål.....
Damn det blir en dyr gammel speedbåd da
de ser sgu godt ud, og nu må du da slippe for noget af det varme i motorrummet.
At være bådsejer er som at stå under den kolde bruser og rive 100 kr sedler i stykker :D
nej goffy ikke 100 kr sedler men 1000 kr sedler
FletcherV8
07-05-2010, 17:27
Ja skulle lige til at sige det
FletcherV8
07-05-2010, 18:02
Skal sku have en båd med større motorrum, 2x4" udstn, det bliver sku tight da.... men skal nok vinde da.... skal også have lukket de gamle huller i skroget
nej goffy ikke 100 kr sedler men 1000 kr sedler
et nul fra eller til :rolleyes:
Det siges jo at et 0 er ingenting, men det kommer vist an på i hvilken forbindelse :D :D
vil lige hører jer andre om, hvordan vejret er rundt om i landet for øjeblikket, her ved Vejle fjord står det ned i lårfede stråler, og det blæser rimeligt godt, de melder om 10 - 11 m/sec. det er ikke let at holde sump skildpadderne ude af forteltet. :D
Fine sager.
Vil du ikke bruge de gamle huller mere ?
De skal vel bare stikke lidt ud af skroget så kølevandet ikke rammer båden ;-)
FletcherV8
08-05-2010, 09:42
Jeg kan ikke bruge dem da det udstn slange ikke kan bøje ret meget og der skal være fald på... så der kommer 2 4" gennemføringer lige under fenderlisten, det blir tæt på vandspejlet, men der kommer klapper på for at stoppe en evt hæk bølge
Campion 165(seb)
08-05-2010, 12:45
Hvornår ser vi nogle billeder af dyret i live??
Kan den i det hele taget flyde??-dlof--f
FletcherV8
08-05-2010, 14:17
Den lægger så pænt i vandet, man ikke skulle tro der er motor i.... mangler kun at købe skrog gennemføringer og div slanger :) men der skal sku penge til, er bange for jeg først køber det om en mdr, men så er hun også klar til testrun igen... det blir lavet 110 % kun de bedste dele er godt nok
FletcherV8
08-05-2010, 15:25
Ej har fandme bestilt det sidste nu. håber på testsejlads om 14 dage så..... :):):)
Campion 165(seb)
08-05-2010, 15:55
:D:D:D:D:D:D
Sådan...!! F*ndme bare i orden - du blir glad for det i længden.
Ej har fandme bestilt det sidste nu. håber på testsejlads om 14 dage så..... :):):)
Cool - vi vil se/høre skuden :)
FletcherV8
09-05-2010, 19:12
Hvad med noget træf ved Esbjerg, vestkysten, der var en der nævnte noget med detville være rart at få sat nogle hoveder på folk herinde....eller man ken mødes en 4- 5 både, kunne være hyggeligt... og ja glæder mig som sindsyg til at få de sidste stumper hjem.... tror faktisk det blir en fed lille raket.... skal lige have fat i lidt glasfiber måtte og hærder, skal have lukket de gamle udstn huller...
Et træf vest for storebælt er i støbeskeen, men ikke helt klar til offentliggørelse.
Desværre kommer det ikke så langt vest på..
FletcherV8
09-05-2010, 20:02
Nej det er lidt ærveligt, er der kørepenge kommer jeg gerne derover af :):):)har jo ny trailer nu
Nej det er lidt ærveligt, er der kørepenge kommer jeg gerne derover af :):):)har jo ny trailer nu
Øv.. jeg har ingen trailer fjupeqopq
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.