View Full Version : 4hk johnson
Casper T
28-08-2008, 21:34
4 hk johnson hvid med stiber kender ikke årgang den køre fint,propelen drejer bare ikke når den sættes i gear,ikke gået i stykker under sejlads virkede bare ikke en dag den skulle startes
Casper
cthomasen@privat.dk:comp:
Køler den?
Det kan være drivakslens splines/noter der er slidt i stykket i samlingen mellem krumtap og drivakslel - i det tilfælde kører vandpumpen ikke med rundt og motoren vil overhede
Det kan også være noget så simpelt som en brudstift der er knækket eller navet i propelleren der har sluppet - men i så tilfælde vil den stadigvæk køle
Casper T
28-08-2008, 21:53
tror den køler men jeg har ikke haft den startet i år,måske jeg skulle prøve den i morgen.......tager også lige et foto af den hvis nogen skulle have interesse
Ellers må du tage den med til en værkstedsdag - så kan vi forholdsvis hurtigt fastslå årsagen som kan være
-Splines /notgang slidt i stykker
-Brudstift/nav i propeller i stykker
-Gearkasse i stykker / gearskiftemekanisme i stykker
-Drivaksel eller propelleraksel er knækket
poppe
Ellers må du tage den med til en værkstedsdag - så kan vi forholdsvis hurtigt fastslå årsagen som kan være
Hvem sagde værkstedsdag , jeg vil osse medåilesmiley
Casper T
31-08-2008, 21:23
her er så et foto af vidunderet
Casper T
01-09-2008, 05:31
hvad koster den ?500dkr
lyder da fair, men havde jeg lige glemt at, det koster en halv bondegård at, få den til Tommerup.
Du er vel aldrig på Fyn ?
Casper T
04-09-2008, 14:10
nu er den ikke tilsalg mere,annoncen må gerne slettes,beholder den selv jeg skulle starte den for naboen idag og hev lidt i gearvælgeren ug vupti nu dur den(ved dog ikke hvad jeg skal bruge den til)
Casper T
04-09-2008, 17:17
tja den står godtnok lidt i vejen
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.