Marineparts24 [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Marineparts24


kylle
27-06-2010, 10:50
Hej Fendere :-)

Er der nogen af jer der før har oplevet problemer med leveringen af varer fra Marineparts24.de

Mit problem er at de allerede har trukket pengene d. 11-6 selvom varene ikke er afsendt endnu.

Jeg har så kontaktet dem og de lovede at sende varene i tirsdags, men på min konto på deres hjemmeside står den stadig i "Bearbeitung" og jeg har ikke modtaget noget endnu.

Jeg har nu gjort krav på at få mine penge tilbage såfremt varene ikke er afsendt..

Er der andre der har oplevet det samme ?

FletcherV8
27-06-2010, 12:09
Ventede 3 uger og et par dage på mine skrog gennemføringer i 4"
det var i restorder......men ja surt at vente på mår man vil på vandet

goffy
27-06-2010, 12:46
Hej Fendere :-)

Er der nogen af jer der før har oplevet problemer med leveringen af varer fra Marineparts24.de

Mit problem er at de allerede har trukket pengene d. 11-6 selvom varene ikke er afsendt endnu.

Jeg har så kontaktet dem og de lovede at sende varene i tirsdags, men på min konto på deres hjemmeside står den stadig i "Bearbeitung" og jeg har ikke modtaget noget endnu.

Jeg har nu gjort krav på at få mine penge tilbage såfremt varene ikke er afsendt..

Er der andre der har oplevet det samme ?

Her i DK mener jeg de ikke må trække pengene før varen bliver afsendt
ved ikke om det også gælder for Tyskland/EU

kylle
27-06-2010, 15:36
Her i DK mener jeg de ikke må trække pengene før varen bliver afsendt
ved ikke om det også gælder for Tyskland/EU

Det er rigtigt at man ikke må i DK, Men jeg ved ikke helt med tyskland.

Men det ser ud til at de bare generelt er lang tid om at levere.. så jeg må bare væbne mig tålmodighed :-)

Frederik P.
27-06-2010, 22:51
Min bror bestilte en tankmåler før jul, som julegave til mig. Den dukkede bare aldrig op. Da han så kontaktede dem efter jul var der ikke noget svar at få.
Og måleren er stadig ikke dukket op endnu, og han har opgivet at få det tilsendt.
Så helt god service vil jeg ikke kalde det.

Lars T
28-06-2010, 08:46
Hmmm jeg har brugt dem en del og har aldrig haft problemer..

Men det der med at pengene bliver trukket før varen er afsendt er i mine øjne et knap så godt signal at sende. Hvis du er i tvivl og har betalte med kort kan du altid få din bank til at trække overførslen tilbage. Et godt kort at have på hånden i nogle tilfælde.

kylle
23-07-2010, 15:42
Jeg har nu fået det grej jeg bestilte og fået pengene retur for det de ikke havde på lager..
det skete dog først efter jeg skrev en mail til dem..

så måske er det en meget god ide næste gang man skal bestille derfra at man lige skriver i bemærkninger at såfremt der er varer der ikke er på lager skal de bare slette dem fra ordren.. hvis man gerne vil have sine varer i bare rimlig tid :-)