Kontrollere Water shuttle [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Kontrollere Water shuttle

madzch
21-08-2010, 19:35
Nogen der har en ide om hvordan man kan kontrollere om der er en water shuttle i bullhornet, eller om den er tæt så vandet ikke kan rende tilbage i motoren ?
har prøvet og tage et teleskop spejl og stikke ned i bullhornet men kan ikke se noget i bunden af bullhornet.

Har bladret manualen igennem og kan ikke finde noget om hvordan man kan tjekke den eller hvor henne i bullhornet den skulle sidde :(

Ulman
21-08-2010, 20:07
Nogen der har en ide om hvordan man kan kontrollere om der er en water shuttle i bullhornet, eller om den er tæt så vandet ikke kan rende tilbage i motoren ?
har prøvet og tage et teleskop spejl og stikke ned i bullhornet men kan ikke se noget i bunden af bullhornet.

Har bladret manualen igennem og kan ikke finde noget om hvordan man kan tjekke den eller hvor henne i bullhornet den skulle sidde :(Jeg ved ikke om der findes en test, men jeg ved hvor shutter'en sidder. Det er i toppen af bullhorn og ikke i bunden. I hvert fald på min Merc. 5.0.
Stik mig dine motorspecs, så skal jeg finde et billede til dig.

Ulman
21-08-2010, 20:11
Det her er i hvert fald fra en Merc. V6. Måske ikke lige samme årgang som din, men det bør ikke betyde noget. Den sidder samme sted som på min V8.

madzch
22-08-2010, 08:53
det er en 190hk v6 fra 1991 motornummeret er D521207

hvordan finder jeg ud af hvilke jeg skal bruge i min? har ingen nummer og gå ud fra

Og hvis de sidder der ja så mangler de sku på min :/