View Full Version : Kontrollere Water shuttle
Nogen der har en ide om hvordan man kan kontrollere om der er en water shuttle i bullhornet, eller om den er tæt så vandet ikke kan rende tilbage i motoren ?
har prøvet og tage et teleskop spejl og stikke ned i bullhornet men kan ikke se noget i bunden af bullhornet.
Har bladret manualen igennem og kan ikke finde noget om hvordan man kan tjekke den eller hvor henne i bullhornet den skulle sidde :(
Nogen der har en ide om hvordan man kan kontrollere om der er en water shuttle i bullhornet, eller om den er tæt så vandet ikke kan rende tilbage i motoren ?
har prøvet og tage et teleskop spejl og stikke ned i bullhornet men kan ikke se noget i bunden af bullhornet.
Har bladret manualen igennem og kan ikke finde noget om hvordan man kan tjekke den eller hvor henne i bullhornet den skulle sidde :(Jeg ved ikke om der findes en test, men jeg ved hvor shutter'en sidder. Det er i toppen af bullhorn og ikke i bunden. I hvert fald på min Merc. 5.0.
Stik mig dine motorspecs, så skal jeg finde et billede til dig.
Det her er i hvert fald fra en Merc. V6. Måske ikke lige samme årgang som din, men det bør ikke betyde noget. Den sidder samme sted som på min V8.
det er en 190hk v6 fra 1991 motornummeret er D521207
hvordan finder jeg ud af hvilke jeg skal bruge i min? har ingen nummer og gå ud fra
Og hvis de sidder der ja så mangler de sku på min :/
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.