Webcam software? [Arkiv] - Fenderen.dk

Log ind

View Full Version : Webcam software?

thg
23-08-2010, 05:03
Har en lidt ældre bærbar Medion pc m. indbygget webcam. Har fået installeret Windows 7 og der er ikke noget webcam software på.

Det virker fint når man er på MSN, men jeg ville gerne have et simpelt program hvor jeg kan tage billeder og optage små videoklip, men jeg har forgæves forsøgt at installere en 3 forskellige programmer, men de har ikke kunnet det jeg ville.

Nogen forslag?

bhvvs
23-08-2010, 22:16
Har du prøvet at se på Medions Tyske hjemmeside, og søge efter softwaren til dit webcam, det kunne jo være den var der, men forresten, har du ikke original softwaren til computeren, der må da ligge noget deri til webcam.
Prøv evt. denne side på Medion.de http://www.medion.com/de/service/download/software.php?highmain=3&highsub=2&highsubsub=0 det må jo være et eller andet sted. :D

thg
24-08-2010, 05:57
Der er kun en driver på Medion's hjemmeside, ingen software til webcam desværre...

bhvvs
24-08-2010, 07:17
Har du ingen originale CD´er til maskinen. ?? Har du en betegnelse / type på maskinen, der må være et serienummer eller lignende, så vil jeg da gerne prøve at lede efter noget software. Der må stå noget under bunden, tag evt. et billede af typepladen.