View Full Version : Ny båd
Så blev der handlet færdigt og skrevet slutseddel på den nye brugte båd vi har foræret os selv..
Jeg har tænkt mig at sejle den hjem til Roskilde fra Haderslev i næste weekend, Haderslev til Samsø i et hug, så overnatte der og så hjem til Roskilde dagen efter.
Råd modtages meget gerne :-)
Valget faldt på en SeaRay 240 fra 2002 med en 6,2 liters MPI V8 motor, Så nu kan vi Campe på vandet, når det bliver sommer igen :-)
Så blev der handlet færdigt og skrevet slutseddel på den nye brugte båd vi har foræret os selv..
Jeg har tænkt mig at sejle den hjem til Roskilde fra Haderslev i næste weekend, Haderslev til Samsø i et hug, så overnatte der og så hjem til Roskilde dagen efter.
Råd modtages meget gerne :-)
Valget faldt på en SeaRay 240 fra 2002 med en 6,2 liters MPI V8 motor, Så nu kan vi Campe på vandet, når det bliver sommer igen :-)
Jamen tillykke med handlen og god tur hjemover.
Lindegaard
30-09-2010, 22:18
Tillykke herfra også.. har selv lige handlet "sommerhus"... har du lagt billeder ind af båden??
Tillykke med den nye båd, og god tur hjem, håber vi får nogle billeder af båden og måske af turen hjemover. :D
Tillykke med båden, håber du får en fin tur hjem. kan du have brændstof nok i tanken til turen.
Miss Mancini
01-10-2010, 09:37
Jamen, stort tillykke.
Endelig en båd, hvor jeg kan levere reservedele og meget andet til...:):):)
( Lindegaard valgte jo en indenbordsmotor med fast aksel..:):) )
6.2´eren er også en fin motor.
Tillykke med båden. Billeder?
Jesper -kom nu med lidt billeder :):)
Så for at du har en kammerat elelr 2 med på turen over. 4-6 øjne er bedre end 2..
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.