www.propshop.dk

Hvad er det ? [Arkiv] - Fenderen.dk

Log ind

View Full Version : Hvad er det ?

Miss Mancini
20-12-2010, 20:34
Vi sidder og spiser til aften og konen siger; Se, hvad jeg har købt.

Hvad er det ?

nicolajjetrider
20-12-2010, 20:41
øøøøøøøøøhhhhhmmmm... Det er da en, øreapperatsskjuler, kan du ikke se det Rolf? bøjlen bag øret og så dækker hjertet apparatet :D

Hvad er det? :D

Miss Mancini
20-12-2010, 20:42
øøøøøøøøøhhhhhmmmm... Det er da en, øreapperatsskjuler, kan du ikke se det Rolf? bøjlen bag øret og så dækker hjertet apparatet :D

Hvad er det? :D

Ja, gode forslag er velkommen.

Det er noget kvinder med store "tasker" bruger......

lille tut
20-12-2010, 20:49
Jeg vil kalde det en ørering

nicolajjetrider
20-12-2010, 20:54
Til at åbne og lukke de store "tasker" og hvis det ikke er den slags tasker så er det til at åbne og lukke "Bh tasken"

ChristianX
20-12-2010, 21:15
En dåseåbner??
-så man ikke bliver øm i pegefingeren :D

Chribs
20-12-2010, 21:21
Jeg tror vi er ovre i den maritime verden, mit gæt er, at det er en fiskekrog for folk der ikke har andet at bruge deres mange penge til . . . .

jan p
20-12-2010, 21:41
Det er sådan en fætter til at sætte på bordkanten, så hun kan hænge sin taske på krog og ikke skal have den stående på gulvet

zigzig2403
20-12-2010, 21:49
Vi sidder og spiser til aften og konen siger; Se, hvad jeg har købt.

Hvad er det ?
Kvindens julegave til sig selv,som manden vil undre sig over ,til sin død.!!?? ;-)
God jul. Mvh. Leif H.

Sjip
20-12-2010, 22:19
et feminint knojern

Clasg
20-12-2010, 22:43
Det er sådan en fætter til at sætte på bordkanten, så hun kan hænge sin taske på krog og ikke skal have den stående på gulvet

Ja, sådan en havde både min tante og farmor, og de lignede præcis denne her.

Miss Mancini
21-12-2010, 03:48

Jeg har altid vidst der var lidt feminimt over dig, JanP - det er rigtigt gættet....:):)

jan p
21-12-2010, 10:10
Jaja Rolf.

Når en Fenderenmand spørger om løsningen på en gåde, må man jo hjælpe hvor man kan.
Om det så betyder at man må finde sine mere feminine sider frem, hehe.

I øvrigt kan man vel også bruge den til at tøjre rottweileren ved.

Det er i øvrigt meget sjovt at se, at i denne verden er der stor forskel på hvilke gadgets der sættes mest pris på.

Skibsbyggeren.
21-12-2010, 10:58
Jeg har altid vidst der var lidt feminimt over dig, JanP - det er rigtigt gættet....:):)

Ahaaa..... ekstraudstyr til det meget omfattende suvivialkit som kvinder altid slæber rundt på! Der findes ting i en dametaske som selv B.S. og Bubber burde have haft med på deres ture - hvis man altså spørger kvinder!fjupeqopq

Campion 165(seb)
21-12-2010, 21:44
Jeg har lige forventningsfuldt spurgt min kone; skat, jeg har en gåde til dig - kan du gætte hvad det hér billede forestiller??
Hun svare, næsten inde sætningen var færdig; dét der!?? det er da en taskeholder..!!

Hmmm, der er så meget mænd ikke forstår -dlof--f

Miss Mancini
22-12-2010, 07:18
Jeg har lige forventningsfuldt spurgt min kone; skat, jeg har en gåde til dig - kan du gætte hvad det hér billede forestiller??
Hun svare, næsten inde sætningen var færdig; dét der!?? det er da en taskeholder..!!

Hmmm, der er så meget mænd ikke forstår -dlof--f

Ja, man kan blive overrasket...:)