trekroner forsikring smidt ud af tursejlerne [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : trekroner forsikring smidt ud af tursejlerne


Manorwar
07-01-2011, 14:11
newsflash
danmarks tursejlerforeining har stoppet alt samarbeite med trekroner forsikring
pga 15% præmienstigning hos trekroner per 1.1.
nu har de valgt samarbejte med ærø søassurance ...
men nu har ærø ja ikke den beste navn i branchen pga deres dårlige dækning..
og der er nu mange nye kunder på market
spænnene for mig som helt udenstående .
jeg har idag købt en masse printerpapier -dlof--f
og sekretærens ferie er cancelt!
pga.. tilbudforespørgelser rassler in idag helt VILD hos piraten -dlof--f-dlof--f

goffy
07-01-2011, 14:37
jeg har intet hørt fra trekroner om præmieforhøjelser :( jeg har alle mine forsikringer hos dem pga. mit medlemsskab hos tursejlerne som giver en stor rabat på alle forsikringer. Kommer der størrere stigninger flytter jeg igen og så får Manorwar lige en forespørgelse på Bådforsikringen. :D

ChristianX
07-01-2011, 14:49
Det er dejligt at høre at det går godt for dit pirat! :)

mohabba
07-01-2011, 15:05
Ja, jeg hører naturligvis gerne når i forsikrer både i Grønland....

MartinN
07-01-2011, 15:10
jeg har idag købt en masse printerpapier -dlof--f
og sekretærens ferie er cancelt!
pga.. tilbudforespørgelser rassler in idag helt VILD hos piraten -dlof--f-dlof--f

Det lyder skide godt !!!

- jeg tager fat i Lars med det samme og beder ham sætte prisen op på Bavarias sponsorat på Fenderen :D:D:D:D

Ulman
07-01-2011, 15:25
Jeg vil gerne gentage mit forsvar for Ærø Søassurance når du det igen skal stå for skud. Det er et fremragende selskab, og jeg nyder at have min forsikring der. Jeg har været ca. 3 år på bådmarkedet og jeg mener ikke Ærø har et dårligt navn. Tværtimod er det meget ofte det selskab der bliver rost. Der kan være mange andre gode forsikringer, og det er jo bare dejligt :rolleyes:

Manorwar
07-01-2011, 15:28
jeg har intet hørt fra trekroner om præmieforhøjelser :( jeg har alle mine forsikringer hos dem pga. mit medlemsskab hos tursejlerne som giver en stor rabat på alle forsikringer. Kommer der størrere stigninger flytter jeg igen og så får Manorwar lige en forespørgelse på Bådforsikringen. :D
goffy du er velkommen hos piraten
samarbejte mellem tursejler og trekroner er defenitv opsagt .
du få nog snart en bref fra trekroner, senest til din hovedforfald ....
hvis du ikke tro på mig -dlof--f check lige tursejlernes hjemmeside

ulman
jeg er ikke enig med dig ...har du samenligt ydelser og præmier ???
hvis du med glade betale flere 1000 kr for en forsikring med en dårliger dækning ,
so er der bar din problem ..(";


bar og spørge hviken som helst bådforhandler eller mekker om ærøs dækning med drevskader..og deres mening dermed ...
kunden skal selv betale 25% af drevskaden + selvrisiko?? dette duer ikke ..kun erø har denne mærklige dækning.
nu skal folk ja også har gps instalert med nye motoren ...mfl.
og præmien er ca 35% dyrer end os uden allrisk-dækning og yachtassistance
naja folk skal selv vælge --
jeg har fåed nog nye kunder "SMF " og vi regner med en stigning med ca 300% i omsætning i 2011
allene pga vores intesive vinterarbejt med tilbud til alle danske sejlklubber og rigtig fine resonace dermed ..
og nu kommer yderliger mange jo også snart fra tursejlerne ...

BAVARIA igen forhøjer ikke præmier i 2011...so nu 12 år i træk uden forhøjelse ..
heller ikke noget med indexregulering ...

goffy
07-01-2011, 15:36
samarbejte mellem tursejler og trekroner er defenitv opsagt .du få nog snart en bref fra trekroner senes ttil hovedforfald ....
hvis du ikke tro på mig -dlof--fcheck lige tursejlernes hjemmeside

jeg har tjekket deres hjemmeside, og den er go nok. jeg læste i mine policer at alle stigninger ud over normal index vil blive varslet, så jeg hører nok fra dem.
jeg har mange forsikringer hos dem.
Båd
2 biler
2 fritids/ulykke
familie/indbo
hus/brand
knallert 45
det bliver sgu spændende at se hvad det betyder for mine forsikringer.

Manorwar
07-01-2011, 15:54
Ja, jeg hører naturligvis gerne når i forsikrer både i Grønland....
desvære ikke pt ..

Manorwar
07-01-2011, 15:58
jeg har tjekket deres hjemmeside, og den er go nok. jeg læste i mine policer at alle stigninger ud over normal index vil blive varslet, så jeg hører nok fra dem.
jeg har mange forsikringer hos dem.
Båd
2 biler
2 fritids/ulykke
familie/indbo
hus/brand
knallert 45
det bliver sgu spændende at se hvad det betyder for mine forsikringer.
tro ikke at de sender dig en info før din forsikring udløber ,ellers miste de jo mange kunder på en gang ..
ang dine andere forsikringer
find dig en good forsikringsmægler og hente tilbud hos andere selskaber
dækning med bil ,bolig etc er nog de samme med alle selskaber .. da er sagtens penge til at hente med en skift til en andere selskab ...

Manorwar
07-01-2011, 16:01
Det er dejligt at høre at det går godt for dit pirat! :)
i am surviving-dlof--f-dlof--f-dlof--f-dlof--f

Clasg
07-01-2011, 21:57
Jeg vil gerne gentage mit forsvar for Ærø Søassurance når du det igen skal stå for skud. Det er et fremragende selskab, og jeg nyder at have min forsikring der. Jeg har været ca. 3 år på bådmarkedet og jeg mener ikke Ærø har et dårligt navn. Tværtimod er det meget ofte det selskab der bliver rost. Der kan være mange andre gode forsikringer, og det er jo bare dejligt :rolleyes:

Jeg har også kun gode erfaringer med Ærø.
Bavaria vil ikke forsikre de små både. "Fandens til arrogance over for os små fisk"
Det vil Ærø til gengæld. Så for mig tæller kundeloyalitet også den anden vej, så når jeg bliver et rigt svin og køber en 60 fods luksusyacht, så glemmer jeg ikke dem, der var der for mig og hjalp med en forsikring, da jeg var på vej op.:rolleyes:

Manorwar
08-01-2011, 09:06
Jeg har også kun gode erfaringer med Ærø.
Bavaria vil ikke forsikre de små både. "Fandens til arrogance over for os små fisk"
Det vil Ærø til gengæld. Så for mig tæller kundeloyalitet også den anden vej, så når jeg bliver et rigt svin og køber en 60 fods luksusyacht, så glemmer jeg ikke dem, der var der for mig og hjalp med en forsikring, da jeg var på vej op.:rolleyes:
ikke noget med arogance at gør men en klart virksomhedsbesluttning efter antaltet fra tyveri og svindelsager er ekstremt stigende -vi er ikke en socialkontor men skal drive en sucsesfuld virksomhed ..
nu er der ja ikke kun de "rige svin" vi forsikre..(by the way mener du at alle folk med både over 100k er "rige svin" ? so har du ja ikke mange venner her ud over brolfchen )

Vi skal holder vore skade% ned ellers blive vi nød til at forhøje præmien til ALLE vores kunder ..
og dette passer ikke i vores virksomhedspolitik om fast præmietaxt -nu i 12 år.

problemen er høj tyveririsiko og ekstrem høj antalet fra svindelsager siden 2008 pga finaskrise ,
folk kan ikke kommer af med deres både til en fair pris so båden er meld stålet til forsikring .
specielt trailerbåde under 100.000 dkr har en 4 gange højer skaderisiko med tyveri og totalfolis end andere både .eks fordi den 15 år gammel udenbordmotor trænger lige til en udskiftning og jeg har ja en forsikring..-dlof--f-dlof--f
samme gældene med vandscooter /jetskis de har en 48% risiko for tyveri idenfor de første 5 år ..


Hvis ærø eller andere selskaber ønsker at forsikre højrisikokunder so er deres besluttning - men en dyrt en -
og jeg afventer også at de danske selskaber IGEN forhøjer præmien i 2011...trekroner stiger ja med 15% i 2011..
so de andere selskaber skal nog følge...Hvert år de samme spil..en starter resten følger..
goofy
har lige fundet ud at præmienstigning hos trekroner gælder kun bådforsikring ikke dine andere forsikring og hvis du blive med din båd få du en "gratis" ansvar med i købet -efter du har få en stigning på kasko med 15%

Peter508
08-01-2011, 09:33
ikke noget med arogance at gør men en klart virksomhedsbesluttning efter antaltet fra svindelsager er ekstremt stigende-vi er ikke en socialkontor.

ja det er jo tankevækkende at når Manowar's selskab tager en beslutning, så er det med baggrund i ovenstående....Når andre selskaber gør det, så er de ublu på det nærmeste svindlere....

Ellers vil jeg som Ulman også endnu 1 gang forsvare Ærø, jeg har selskabet og modsat så mange andre, har jeg ren faktisk haft brug for mit selskab.

Det har jeg tidligere beskrevet, også beskrevet hvilken fremragende og hurtig service jeg fik fra dem, da jeg havde mit havari, så det gider jeg ikke igen.

Jeg oplever på ingen måde at de har et dårligt navn, tværtimod hører jeg dem altid kun positivt omtalt, hvilket man bestemt ikke kan sige om alle de selskaber der er omtalt i denne tråd....

Manorwar
08-01-2011, 10:38
ikke noget med arogance at gør men en klart virksomhedsbesluttning efter antaltet fra svindelsager er ekstremt stigende-vi er ikke en socialkontor.

ja det er jo tankevækkende at når Manowar's selskab tager en beslutning, så er det med baggrund i ovenstående....Når andre selskaber gør det, så er de ublu på det nærmeste svindlere....

Ellers vil jeg som Ulman også endnu 1 gang forsvare Ærø, jeg har selskabet og modsat så mange andre, har jeg ren faktisk haft brug for mit selskab.

Det har jeg tidligere beskrevet, også beskrevet hvilken fremragende og hurtig service jeg fik fra dem, da jeg havde mit havari, så det gider jeg ikke igen.

Jeg oplever på ingen måde at de har et dårligt navn, tværtimod hører jeg dem altid kun positivt omtalt, hvilket man bestemt ikke kan sige om alle de selskaber der er omtalt i denne tråd....

hmmm -dlof--f-dlof--f
lige en kort svar...peter prøv googel..
som sagt --der er kundens besluttning om han gilder at betale flere 1000 kr for en forsikring med en helt klart dårliger dækning.. -dlof--f-dlof--f
fint at du har haft en god oplevelse med æ...so har sagtens også andere.

og jeg har ja ikke sagt at de ikke dække MEN peter spørge lige en bådforhandler om deres drevdækning..
specielt til bådejer med UB motor
3.Påhængsmotoren skal være fastlåst til fartøjet med tilstrækkelig låseanordning (låsebolte e.l.) og skal uden for de i §1.3 nævnte perioder – hjemtages og opbevares i lukket aflåset rum.
so udenfor sejlperioden skal kunden afmoter sin motor i vinterlager og låse den inde HJEME??????
nemt nog meden 5 hk UB men med en 200 hk ?
yderliger er vintersejlage ikke dækket..
eller læs lige dene link med erfaringer fra andre af æ.. Kunder..

.http://www.baadgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=12388


regner lige selv
selskabet Æ...
drevskade 20.000 (ny drev under en år gammel)
kunde skal selv betale 25% af skaden-der er 5000
minus standartselvrisiko 10.000
selskabet betaler 5.000 kunde 15.000
hvis drevet er mer end 2år gammel dertil også yderlige standartafskrivninger..

selskabet B..
Drevskade 20.000
minus standart selvrisiko 3750
selskabet betaler 16.250 kunde kun 3750
forsikring betaler aktuell handelsværdi med drev ældre en 2 år


og hvad mener du peter med " hvilket man bestemt ikke kan sige om alle de selskaber der er omtalt i denne tråd....???
peter kom lige med nogen eksempler.jeg har hantert ca 800 skadesager siste år og 99% af mine kunder er meget tilfreds ...
selføligt har alle selskaber nogen kunder de er ikke glad .
nogen halt mer end andere ...SMF.

Clasg
08-01-2011, 10:41
ikke noget med arogance at gør men en klart virksomhedsbesluttning efter antaltet fra tyveri og svindelsager er ekstremt stigende -vi er ikke en socialkontor men skal drive en sucsesfuld virksomhed ..
nu er der ja ikke kun de "rige svin" vi forsikre..(by the way mener du at alle folk med både over 100k er "rige svin" ? so har du ja ikke mange venner her ud over brolfchen )

Vi skal holder vore skade% ned ellers blive vi nød til at forhøje præmien til ALLE vores kunder ..
og dette passer ikke i vores virksomhedspolitik om fast præmietaxt -nu i 12 år.


Ja jeg er selv et af de "rige svin" (du skal lige læse mit indlæg om satireprogrammet "Rytteriet" og "snobberne", hvor udtrykket er hentet fra).
"Rige svin" er i denne sammenhæng ment ironisk om ressourcestærke danskere (og tyskere :-) der har god økonomi, men som "glemmer" at andre, mindre heldigt stillede, måske har brug for hjælp.

Min pointe er bare at det er for nemt at holde priserne nede, ved at udelukke alle os med mindre både fra at få en god forsikring. Og så nedgøre de selskaber som gør det. Jeg bliver også en potentiel kunde for dig om et par år, Ralph, det håber jeg da.:rolleyes:
Men så vil jeg da have Ærø som foretrukne selskab, fordi jeg kender dem, og de ydede en god service, dengang da jeg havde behov for det.
Kunderne tænker langtfra altid i økonomi når de handler.
Se bare hvordan der sælges økologiske varer f. eks.

Sjip
08-01-2011, 11:06
Jeg stemmer i med Ullman, Clasq og Peter 508.

Også synes jeg ikke disse skadesfro tråde, klæder Bavaria særlig godt :O(

Manorwar
08-01-2011, 11:22
Jeg stemmer i med Ullman, Clasq og Peter 508.

Også synes jeg ikke disse skadesfro tråde, klæder Bavaria særlig godt :O(

i må nu ikke misforstå mig -jeg mener sagtens ikke at ærø er en dårlige selskab eller yde dårlig service eller ikke kulant og hjelepfuld i en evtl. skadesag.


jeg er hverken skadefro eller arogant eller nedgøre ærø ,hvofor skal jeg?

jeg kan ja ikke klage,jeg har ja en god produkt med gode ALL RISK forsikringsbetingelser ,god pirateservice og til den rigtige pris..
der viser antalet af nye kunder i 2010 og mange anbefalinger fra tilfredse kunder..

forsikringsbetingelser er en djungel og jeg prøver kun og afklare .
desvære optager mange kunder dårlige forsikringsbetingelser alt for sent og dette kan koster kunden mønten i en evtl skadesag.
jeg holder mig her til de rene facts og lytter ikke til falske utaleser på nettet..

søassurancen ærø har ekstremt dårligere forsikringsbetingelser med alt for mange utagelser og høje standartafskrivninger..
samligende med andere selskaber eks Pantaenius ,BAVARIA,trekroner, mfl.
og forsikringsbetingelser er gældende hvis sagen kør hard på hard...

http://lystbaade.com/?i=5
jeg håbe kun at tursejlerns medlemmer har forhandelt sig til bedere betingelser i den nye samarbejdemed ærø end deres nuværende kunder har..

Peter508
08-01-2011, 11:40
og hvad mener du peter med " hvilket man bestemt ikke kan sige om alle de selskaber der er omtalt i denne tråd....???
peter kom lige med nogen eksempler.jeg har hantert ca 800 skadesager siste år og 99% af mine kunder er meget tilfreds ...

nu skrev jeg med vilje ikke noget specifikt selskab, føler du dig da ramt ?

Ulman
08-01-2011, 11:43
Manorwar: Det er fint nok at du gerne vil promovere dit selskab og det skal du hjertens gerne have lov til. Du vil ikke få én eneste kritisk kommentar fra mig hvis du gør det ved at fremhæve positive sider ved dine forsikringer og dit selskab generelt. Men du kan regne med at du får besked når du laver markedsføring ved at fremhæve negative sider ved andre selskaber. Det er bare ikke i orden. Du har tidligere fremført at "du blot informerer" din kære Fenderen-medlemmer om forsikringsbranchen, men den holder altså ikke. Det er ikke troværdigt og det er ikke god markedsføringsskik at gøre det. Så et godt råd fra mig til dig er udelukkende at skrive om de gode sider ved dit eget selskab.

Ulman
08-01-2011, 11:54
Jeg har lavet sådan en lille skabelon til dig du kan bruge fremover. Om ikke andet næste år når et par af dine konkurrenter har sat præmien op. Du skal bare indsætte konkurrentens navn i det blanke felt.

Nu har bådforsikringsselskabet ___________ igen sat præmien op, og de har også nogle lortebetingelser. Og alle de andre selskaber har også meget dårlige betingelser. Undtagen Bavaria naturligvis. De er rigtig gode.

Køb Bavaria - så er du helt sikker !
Bavaria - fedtfattig fastfood !
Bavaria - because you are worth it !
Bavaria - because first impression last !
Bavaria - fordi du er til !

Manorwar
08-01-2011, 12:11
Jeg har lavet sådan en lille skabelon til dig du kan bruge fremover. Om ikke andet næste år når et par af dine konkurrenter har sat præmien op. Du skal bare indsætte konkurrentens navn i det blanke felt.

Nu har bådforsikringsselskabet ___________ igen sat præmien op, og de har også nogle lortebetingelser. Og alle de andre selskaber har også meget dårlige betingelser. Undtagen Bavaria naturligvis. De er rigtig gode.

Køb Bavaria - så er du helt sikker !
Bavaria - fedtfattig fastfood !
Bavaria - because you are worth it !
Bavaria - because first impression last !
Bavaria - fordi du er til !

haha tak

formularet skal nog bruges flittig..med all de kommende præmienstigninger..
by the way panaenius har også rigtig fine forsikringsbetingelser...-dlof--f-dlof--f

Manorwar
08-01-2011, 12:14
og hvad mener du peter med " hvilket man bestemt ikke kan sige om alle de selskaber der er omtalt i denne tråd....???
peter kom lige med nogen eksempler.jeg har hantert ca 800 skadesager siste år og 99% af mine kunder er meget tilfreds ...

nu skrev jeg med vilje ikke noget specifikt selskab, føler du dig da ramt ?
ne overholde ikke-dlof--f jeg har ja ikke ond i røved...

Manorwar
08-01-2011, 12:18
Manorwar: Det er fint nok at du gerne vil promovere dit selskab og det skal du hjertens gerne have lov til. Du vil ikke få én eneste kritisk kommentar fra mig hvis du gør det ved at fremhæve positive sider ved dine forsikringer og dit selskab generelt. Men du kan regne med at du får besked når du laver markedsføring ved at fremhæve negative sider ved andre selskaber. Det er bare ikke i orden. Du har tidligere fremført at "du blot informerer" din kære Fenderen-medlemmer om forsikringsbranchen, men den holder altså ikke. Det er ikke troværdigt og det er ikke god markedsføringsskik at gøre det. Så et godt råd fra mig til dig er udelukkende at skrive om de gode sider ved dit eget selskab.

jeg promovere ja ikke kun mine selskab..jeg holder mig til klare FACTS ellers kan du bevise modsatte?
.jeg giver ja også klare anbefalinger til eks pantaenius .. en rigtigt fint selskab..
der er jo ingent ting galt med at udnytter min betalt sponsorkontrakt med fenderen.??.-dlof--f-dlof--f-dlof--f

og sagtens har vi haft også små problemer i vores selskab ..
eks.. desvære har vi haft nogle kunder med lidt langt ventetid i enkelte skadesager.
policeringsomstilling til dansk har ikke fungert hurtig nog ,som forventet..pga problemer med databasen.
nogle kunder har ventet lange med returpræmier.pga skats langsome sagsbehandling.

jeg har stændigvæg gammle funkunder med problemer jeg hantere, uden betaling by the way
men ellers er jeg mega tilfreds...

Manorwar
08-01-2011, 12:50
[QUOTE=Peter508;29441]ikke noget med arogance at gør men en klart virksomhedsbesluttning efter antaltet fra svindelsager er ekstremt stigende-vi er ikke en socialkontor.

ja det er jo tankevækkende at når Manowar's selskab tager en beslutning, så er det med baggrund i ovenstående....
QUOTE]

mærkligt sakset...i min link stå-antalet af tyveri og svindelsager


hvis din selskab misster rigtig rigtigt mange penge i en benzin produkt so tro jeg ikke at de holder på detet på langt sigte..
i sælger ja heller ikke en enkelt drop benzin til en zippolighter fra jeres tankstander-dlof--f ikk?
selvom der findes massevis af kunder med en zippoligter..
pga høje udgifter og geringe gevinst...

goffy
08-01-2011, 13:25
har lige fundet ud at præmienstigning hos trekroner gælder kun bådforsikring ikke dine andere forsikring og hvis du blive med din båd få du en "gratis" ansvar med i købet -efter du har få en stigning på kasko med 15%

det er nok til at leve med da jeg har en meget billig kaskoforsikring på båden hos dem 1605 +afgift 1700kr. ansvar har jeg gennem sejlklubben som har via tursejlere
tak for benarbejdet Manorwar.

Fletcher14
08-01-2011, 15:15
Jeg vil godt knytte en kommentar til forsikring.

Jeg har haft mange knallerter, 45'ere, motorcykler, biler, både og ejendomme gennem årene - lige fra brugt til nyt. Jeg kører og sejler elite og har aldrig selv lavet forsikringsskade - og kommer heller ikke til det.

Min erfaring er, at forsikringer dækker lige til den dag, de skal dække. Jeg har kun en gang anmeldt en skade da tyvknægte slap afsted med nye bil over stok og sten på Nørrebro - og den anmeldelse blev behandlet så langsomt, at jeg selv havde betalt skaden den dag det endelig blev meddelt, at skaden ville blive dækket.

Min leveregel er derfor, at jeg kun tegner de absolut lovpligtige forsikringer - og det er bliver til den laveste pris med lavest mulig dækning fordi jeg forventer, at det er min egen pung, der står for skud.

Dertil kommer, at forsikringsvilkår i dag er så komplekse, at de burde omdøbes til lovpligtige, totale ansvarsfraskrivelser med et girokort forneden.

Lovpligtige forsikringer er forsikringsselskabernes egen forsikring - og derfor stiger priserne år efter år. Hvis du ikke har en skolekammerat som assurandør, skal du eksempelvis betale 20.000 kr. i årlig ansvar for en bil fra 1983 - i stedet for 7.000 kr.

Prisen for sådan en bil burde dog være nede på 500 kr.

Med andre ord, så er det lovregulerede marked så skørt, at den årlige forsikringspræmie nemt bærer værdien af det forsikrede i sig selv.

Hvis begrebet 'lovpligtig' forsikring overhovedet har sin berettigelse, kan jeg komme på en række andre områder, hvor 'lovpligtig' også burde indføres. Eksempelvis inden for IT.

Chribs
08-01-2011, 21:11
Jeg vil godt knytte en kommentar til forsikring.

Jeg har haft mange knallerter, 45'ere, motorcykler, biler, både og ejendomme gennem årene - lige fra brugt til nyt. Jeg kører og sejler elite og har aldrig selv lavet forsikringsskade - og kommer heller ikke til det.


Man skal aldrig sige aldrig, jeg troede også jeg var en af dem der aldrig ville smadre min bil eller båd, med jeg fik en brat opvågning sidste sommer, det kan du læse mere om i tråden. . . . Hvoran man smadrer en Wellcraft . . . .

goffy
10-01-2011, 22:56
goofy
har lige fundet ud at præmienstigning hos trekroner gælder kun bådforsikring ikke dine andere forsikring og hvis du blive med din båd få du en "gratis" ansvar med i købet -efter du har få en stigning på kasko med 15%

Så fik jeg et brev fra Trekroner forsikringen hvor de skriver at samarbejdet med Dansk Tursejler er ophørt.

De skriver videre at; Vi ønsker ikke at du skal være dårligere stillet end du er i dag. Derfor har vi valgt at give dig gratis ansvarsforsikring i 2011 når du har din båd kaskoforsikret i Trekroner.
Har du f.eks. hus. indbo. bil og andet hos os i dag vil disse fortsætte på samme vilkår som du har i dag.

De skriver intet om en stigning på 15 % på kaskoen, men det tyder på jeg også har en rimelig billig forsikring i år. :D :D