Fenderen klistermærke [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Fenderen klistermærke

kylle
13-02-2011, 19:55
Hey fendere

Jeg tænkte lidt om det var en ide at få lavet nogle "Fenderen" klistermærker som man kunne sætte i nærheden af sit bådnavn, så man genkende andre fenderen brugere som man ikke allerede kender.

Måske en fender der ligger ned hvor "Fenderen" er udstandset i midten af mærket..

Jeg kender en som laver sådan noget som nok godt vil være behjælpelig.

Hvad syntes i?

Anders kr
13-02-2011, 20:00
Jeg syntes det kunne være en sjov ide, da jeg ved der er nogen her inde fra der sejler i fjorden her oppe,

Og har en gang tænkt det må være ham, men sejlede dog ikke hen og sagde hej..

Men hvor imod hvis man kunne lave en "sticker" så sejlede jeg da også med den -dlof--f

Peter508
13-02-2011, 21:46
Jeg ville helt sikkert også sejle med sådan en sticker.

Men ville en vimpel ikke være bedre ??

Eller er det mere for os med Familie-færger ??

goffy
13-02-2011, 22:35
fin ide med en "sticker" den kan jeg nok finde en fin plads til på båden, men familie-færgen er ikke stor nok til en vimpel mere
jeg sejler med VSK vimpel. (Varde sejlklub) -- DT vimpel (dansk tursejler) og en SOK vimpel som miljø vogter. :D:D

ChristianX
14-02-2011, 10:50
Kanon ide. Jeg er frisk på den :)

Chribs
15-02-2011, 00:37
Hey fendere

Jeg tænkte lidt om det var en ide at få lavet nogle "Fenderen" klistermærker som man kunne sætte i nærheden af sit bådnavn, så man genkende andre fenderen brugere som man ikke allerede kender.

Måske en fender der ligger ned hvor "Fenderen" er udstandset i midten af mærket..

Jeg kender en som laver sådan noget som nok godt vil være behjælpelig.

Hvad syntes i?

Rigtig god idé . . .

Lars T
15-02-2011, 08:56
ChristianX - har du glemt denne tråd :) http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=755&highlight=klisterm%E6rke

Jeg er frisk på at finde frem til et hurtigt kendetegn/klistermærke til båden.
Har lige oprettet en afstemmning til tråden, for at veje stemningen. Naturligvis ganske uforpligtende.

Miss Mancini
15-02-2011, 09:33
På www.vistaprint.dk kan der laves rektangulære og ovale klistermærker til skarpe priser + der kan jongleres med egne ideer og færdige designs.

MartinN
15-02-2011, 09:56
Jeg er frisk på at finde frem til et hurtigt kendetegn/klistermærke til båden.

Jeg har gang i nyt logo til Fenderen.dk, håber at kunne vise noget hurtigst muligt

Lars T
15-02-2011, 11:03
Super Martin.

Miss Mancini
15-02-2011, 11:36
Jeg har gang i nyt logo til Fenderen.dk, håber at kunne vise noget hurtigst muligt

Husk kvinder på logoet...:):)

ChristianX
15-02-2011, 14:21
ChristianX - har du glemt denne tråd :) http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=755&highlight=klisterm%E6rke
.

Må være ærlig at tilstå, at jeg fuldstændig har glemt den tråd. sssurr
Men jeg vil stadig mægtig gerne have klistermærker :D

goffy
15-02-2011, 22:12
Må være ærlig at tilstå, at jeg fuldstændig har glemt den tråd. sssurr
Men jeg vil stadig mægtig gerne have klistermærker :D

det er dælme lidt tidlig alderen begynder at trykke :rolleyes:

ChristianX
15-02-2011, 23:45
det er dælme lidt tidlig alderen begynder at trykke :rolleyes:

Tja, det kan der vel være noget om fjupeqopq
Men den er nu også 2 år gammel den tråd efterhånden. :)

Abjo
18-02-2011, 22:39
Fandt lige denne side - her er der mulighed for individuel valg af farve og størrelse ud fra en fenderen.dk skabelon ....

http://www.stickers.dk/products/productlist.aspx?MenuItemID=34

"Er din klub/forum også interesseret i at få mulighed for at købe stickers direkte Online hos Stickers.dk? Så tøv ikke med at kontakte os. Fordelen er at medlemmerne selv kan vælge størrelse, farve og antal. I stedet for at klubben brænder inde med et stort forældet lager."

Lars T
19-02-2011, 09:42
Jeg har i andre sammenhæng brugt Stickers.dk (Henrik) og vil også give ham chancen igen denne gang - men nu venter vi jo spændt på hvad Martin "Clevin" aka MartinN finder på :)
Ellers er min bedre halvdel grafiker og kan nok finde på lidt forslag :)

MartinN
19-02-2011, 16:40
Jeg har i andre sammenhæng brugt Stickers.dk (Henrik) og vil også give ham chancen igen denne gang - men nu venter vi jo spændt på hvad Martin "Clevin" aka MartinN finder på :)
Ellers er min bedre halvdel grafiker og kan nok finde på lidt forslag :)

Jajaja, alting tager tid :)

Jeg syntes da bare hun også skal komme med sine forslag, så laver vi en afstemning på alle forslag til sidst.

Lad dette være en opfording til alle brugerne på Fenderen.dk om at komme deres forslag !!!

Må den bedste mand eller kvinde vinde :-)

Fletcher14
20-02-2011, 16:55
Super ide. Jeg har i hvert fald været utroligt glad for tips, råd og hjælp, Fenderen har givet mig - og vil derfor gerne sprede budskabet. Min skude ses ofte i Københavns Havn og Køge Bugt, hvor den ligger fortøjret eller for anker foran mange lystkaptajner, matroser, badenymber og kaffedrikkere. Gerne noget enkelt og tydeligt i sort/blå, der matcher hvidt skrog.

Lars T
02-03-2011, 09:26
Skal der ikke også være et slogan?
"Vi med båd mødes på www.fenderen.dk"
"www.fenderen.dk - stedet hvor sejl og motor mødes digitalt"
eller noget i den dur :D

Kom frisk med nogle ideer.. :)

Abjo
03-03-2011, 11:48
Et forslag (kort og enkelt): "Fenderen.dk - hvor bådfolket mødes ..."

MartinN
12-05-2011, 07:21
Så har jeg et par forslag klar !

http://fenderen.dk/gallery/files/4/2/fenderen_logo_1.jpg

Chribs
12-05-2011, 08:17
Hej Martin. Jeg kan personligt bedst lide den øverste...

Lars T
12-05-2011, 09:17
Ser godt ud Martin.
Jeg er gået totalt i stå på "klistermærker-fronten" grundet mit bryllup..!

Personligt er jeg er også til nummer 1 - dog skal det være i sort skrift.!

Peter508
12-05-2011, 11:59
Det er nok bare mig, men jeg synes at det er svært at læse...

Jeg tror ikke at jeg ville kunne se, hvad der stod, hvis ikke jeg vidste det...

Fletcher14
12-05-2011, 14:04
Det ser jo super godt ud! Det oser jo af sommer, stil og med et snert af Chris-Craft 390X og Miami Vice med de blå farver. Jeg kan lide dem alle tre - og særligt de blå, der vil passe godt til Fletcher'ens hvide og blå farvetema.

MartinN
12-05-2011, 14:10
Meningen var også at det skulle være enkelt og stilrent, med inspiration fra Boesch m.fl.

Payoff og farver kan ændres efter hvad folk har af forslag indtil den endelig version er fundet.

Chribs
12-05-2011, 17:00
Spørger du mig, er fonten du bruger lige i øjet :)

goffy
12-05-2011, 17:49
den øverste men i sort, de lyse farver kan ikke læses på afstand. Skriften er lidt kryptisk og kan nok ikke læses ved første øjekast af folk som ikke lige ved i forvejen hvad der står :D

Fletcher14
12-05-2011, 19:50
Jeg vil anbefale, at det samme logo kan fås i forskellige farver. Det gør, at det kan passe til flere forskellige bemalinger.

Det har i øvrigt sine fordele, at skriften ikke kan læses på lang afstand. Det er som regel ikke god-artede mennesker, der søger kendingsmærker i kikkerten.

MartinN
12-05-2011, 21:04
Personligt er jeg ikke så meget til den sorte, den er ikke maritim nok.

kjaerlarsen
13-05-2011, 10:00
Jeg synes at designnummer et er klart bedst. Man kunne jo evt. få valget mellem en to-tre farver.
Noget andet er anden linie, kan ikke rigtig betemme mig for nummer et eller tre.......

Hvornår går de i trykken???????

MartinN
13-05-2011, 12:31
Jeg synes at designnummer et er klart bedst. Man kunne jo evt. få valget mellem en to-tre farver.
Noget andet er anden linie, kan ikke rigtig betemme mig for nummer et eller tre.......

Hvornår går de i trykken???????

Det er ikke bestemt at det er mine forslag som skal bruges, jeg havde håbet på at der kom et par andre forslag.

Men hvis der er tilslutning til at vi bruger mit forslag, kan jeg sagtes få lavet lidt flere farvekombinationer, og lave en afstemning, dels om farven og dels om Payoff.

Sjip
13-05-2011, 20:57
hmmm jeg synes nu de 2 første er lidt kedelige, så helt klart nr. 3

bhvvs
25-05-2011, 07:51
Nr.1 er klart den bedste, men gerne i en marineblå farve hvis det er muligt, så passer det sammen med de andre på båden.

Abjo
25-05-2011, 18:18
Designet på nr. 3 er absolut bedst - de andre er efter min mening lidt kedelige ....