GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Hjælp til test af ny 4HK påhængsmotor [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Hjælp til test af ny 4HK påhængsmotor

csl1985@msn.com
27-06-2011, 22:01
Hej allesammen,

Jeg er den lykkelige ejer af en ny 4HK parsun påhængsmotor, der forhåbentlig skal i brug her i weekenden.
Da jeg skal sejle fra Langeland (bor på Frederiksberg) ville jeg blive rigtig glad hvis jeg ku' komme forbi og låne et stativ og en balje hvor den lige kunne blive testet!
Jeg bor som sagt på Frederiksberg, men alt i omegnen af KBH vil være helt fint, dog skal det senest være nu på torsdag.
Kan du hjælpe ville jeg blive en glad knægt :)
Skriv endeligt herinde,
eller skriv/ring på 61267410,
eller send en mail til c.larsen1985@gmail.com

På forhånd mange tak,

/Christian Syberg Larsen
- Kaptajn på en Supero 700 sejlbåd.

KS1
28-06-2011, 07:16
Har du ikke et par muffer du kan sætte på motoren også starte den op på haveslangen?

csl1985@msn.com
28-06-2011, 08:40
@KS1 - Jeg bor i lejlighed og har ikke mulighed for det desværre.

Alternativt må folk meget gerne skrive hvis de har noget der kan hjælpe ved en havneplads eller lignende :)

/Christian

Anders kr
28-06-2011, 21:28
Altså du er velkommen til at køre til hundested, men det er lidt langt, men jeg har det du skal bruge får at teste den, samt en lille gummi båd at prøve sejle den med hvis du har løst

KS1
28-06-2011, 21:43
Jeg har en haveslange i Roskilde!!

csl1985@msn.com
28-06-2011, 22:34
Anders kr - Hundested er nok lige langt nok væk det tar alligevel 1 times tid at komme derop, ellers tusinde tak for tilbudet.

- Tager en tur ned til en af de nærmeste havne i morgen og håber på at finde en hjælpsom-sjæl :) Mon ikke det er muligt??

Men tak for tilbudene begge to.

/Christian