View Full Version : Trailer service Roskilde
Jeg vil gerne have ordnet bremserne på min trailer. Dvs. renset og smurt. Jeg kan se på tromlerne at jeg ikke selv skal pille i det. Har allerede skruet én skrue for meget ud. Er der nogen der kender nogen der kan lave det i Roskilde?
Min nabo bruger gerne trailer Claus
Trailer Claus
Københavnsvej 242
4000 Roskilde
Tlf. 46 35 50 51
Jeg har ikke selv brugt ham, men de mener han er rimelig i pris!!
Der er også disse to :)
Preben Mortensen, han er autoriseret Brenderup servicecenter - www.hyundai-roskilde.dk
Corona Materiel, også Brednerup Servicecenter - http://corona-pitzner.dk/leje-trailere/baadtrailere.html
Jeg har brugt Corona - Super service..
Rense bremser, smørre og ny bakker 4.100,-
Jeg synes det er sindsygt Rainsmiley
Rense bremser, smørre og ny bakker 4.100,-
Jeg synes det er sindsygt Rainsmiley
Hvem er så dyr??
Hvem er så dyr??
Vil ikke hænge virksomheder ud på nettet.
Det er muligt det er prisen. Det har jeg ikke viden til at kunne vurdere. Men jeg synes det er mange penge for det det er.
Det betyder bare at incitamentet til at lære at gøre det selv bliver større.
Vil ikke hænge virksomheder ud på nettet.
Det er muligt det er prisen. Det har jeg ikke viden til at kunne vurdere. Men jeg synes det er mange penge for det det er.
Det betyder bare at incitamentet til at lære at gøre det selv bliver større.
Har du hørt mere end et sted?
Har du hørt mere end et sted?
Ja, men overslaget var et godt stykke under det halve.
Normalt bliver man ringet op af værkstedet når det har en diagnose. Det skete ikke og så var der pludselig lavet en del mere end forventet !!!
Nå, pyt med det. Engang imellem må man bare betale det det koster. Og så er den jo i orden nu.
2 komplette nye aksler, (uden hjul) koster ca. 8.000 kr. Inkl. Moms!!
Og de var til en 1600 kg. Trailer, så det lyder af meget :(
Til min gamle enkelt akslede 1500kg TK trailer, købte jeg en ny komplet Knott aksel med bremser og kabler til ca.3300kr incl. fragt. Den erstattede en BPW aksel hvor bremse vandringen var den sammen, jeg syntes det var nemt at skifte.
http://www.hogi99.de/_py_Ersatzteile-Anhaenger-Achsen-Knott-Alko/c-737-1460-0-0-0-0/
Jeg har en Ohlmeier 3000kg årg96 der aldrig har været i vandet, de originale bremser og aksler er næsten som nye ikke noget videre rust. Nysynet uden bemærkninger, så der må de 400-500kr det koster med kran to gange årligt delvist være tjent hjem i bremser.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.