View Full Version : Miss Tjernobyl 2002
Miss Mancini
15-09-2008, 12:17
Fik dette billede tilsendt af Miss Tjernobyl.
Hvis billedet er under grænsen for hvad der skal være på et bådfora, er det helt ok hvis I sletter det.
Hvis billedet er under grænsen for hvad der skal være på et bådfora, er det helt ok hvis I sletter det.
ærgeligt at man kun have 2 hænder :cry:
men kan godt se fordelen ved at hun har knæpuder
Det er sku i orden - begge to - både billedet og posten :popcorn: ja de knæpuder kunne jeg godt have brugt i weekenden (var i husets krybekælder)
He he... ville det ikke være synd at bruge dem til det....:p
Hmmm har aldrig forstået det med bryster - kan overhovedet ikke finde ud af håndtere dem.. :) Så heller en god bagdel :):)
Hmmm har aldrig forstået det med bryster - kan overhovedet ikke finde ud af håndtere dem.. :) Så heller en god bagdel :):)
så må det være lidt uoverskuelig med sådan en veludstyret kvinde
bagdel = støddæmper
Måske skulle vi lave en rubrik der hedder opdrift og redningsudstyr, jeg er sikker på hun kan flyde med alle de pontoner :p
lille tut
17-09-2008, 18:42
Måske skulle vi lave en rubrik der hedder opdrift og redningsudstyr, jeg er sikker på hun kan flyde med alle de pontoner :p
De skulle da kunne købes som rednings flåde:Dså er der da noget dejligt at holde fast i hvis uheldet er udewwwioliin
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.