Er det sket? Engstrøm? [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Er det sket? Engstrøm?


nicolajjetrider
04-10-2011, 17:29
Er det værste sket for engstrøm?

Jeg har lige været på Ishøj havn og skilte og alle både er væk fra deres marine butik det nede...

Nogle der ved noget?

Miss Mancini
04-10-2011, 18:11
Ja, virksomheden er flyttet til Slotsherrensvej i Glostrup, hvor Engstrøm Biler og Både er under samme hat, nøjagtig som det var tilfældet på Jagtvejen.

Strøyer
04-10-2011, 18:12
Hmm..
http://www.sejlnet.dk/artikler/nyt-b%C3%A5dcenter-%C3%A5bner-i-ish%C3%B8j-havn

Lindegaard
04-10-2011, 23:08
fede lokaler de der efterlader sig... kunne være godt til vinteropbevaring af skuden, og når der skal laves lidt på den..

Fletcher14
05-10-2011, 11:51
Det er desværre ikke noget, der hjælper på konkurrencen i Ishøj Havn. Service-niveauet blandt far og søn hos Tempo Både trænger til et gevaldigt løft. Ukorrekte båd-annoncer, ukorrekte oplysninger i telefonen, arrogant holdning overfor kunder, der er kørt langt. De har det tydeligvis alt, alt for godt. Listen er lang. Jeg handler der ikke igen - og kan kun fraråde handel med Tempo Både.

Lindegaard
05-10-2011, 23:15
Ja så er der Tempo Bådsalg... har kun haft positiv oplevelse der... men har også haft dårlig oplevelse ved tempo både... ligger selv i Ishøj Havn så kender dem udemærket.. skulle købe lidt forskelligt til div rep på skibet i deres butik... dårlig service og så kunne jeg læse mig til bedre informaion på div eiketer end de kunne forklare...