View Full Version : Indregistrering af US-trailer
Nogen som har kontakt til en som kan sørge for typegodkendelse mv til en us-trailer?
Alternativt har jeg overvejet at finde en tyskforhandler som vil bytte min trailer ind med en som jeg nemmere kan indregistrere..
Nogen som har kontakt til en som kan sørge for typegodkendelse mv til en us-trailer?
Alternativt har jeg overvejet at finde en tyskforhandler som vil bytte min trailer ind med en som jeg nemmere kan indregistrere..
Typegodkendelse er normalt noget en fabrikant indhenter for en serie af trailerre
Hvis din trailer bliver/har været importeret til Danmark foreligger der formentligt allerede en typegodkendelse af den - se på færdselsstyrelsens hjemmeside der har alle typegodkendelser lagt ud på nettet
Hvis der findes en typegoskendelse skal du bruge
-En overensstemmelseserklæring fra Importøren eller fabrikken
eller
Syne traileren
Derefter kan den indregistreres
Findes (som jeg mistænker) ingen typegodkendelse skal den individuelt godkendes - der skal fremlægges en masse dokumentation for aksler bremser kobling etc og det er noget mere omfattende
Ham der laver typegodkendelser der hvor jeg arbejder ved alt om det - jeg kan PMè dig tlf nummeret hvis du vil diskutere den mulighed
Ham der laver typegodkendelser der hvor jeg arbejder ved alt om det - jeg kan PMè dig tlf nummeret hvis du vil diskutere den mulighed
Fabrikken har aldrig solgt trailere til EU derfor ingen CE-godkendelser :(
jeg har naturligvis alle papirer på den.
Jeg har egentlig ingen interesse i diverse tlf-numre, men jeg vil bare have fat i en gut der kan gøre det for mig :)
Jeg har selv ombygget min trailer, sat bremser på osv.
Der kørte jeg til phv trailers i viborg, de kunne klare et stel nummer til os, også kørte vi den til syn.. alt gik fint og godt!!!
Hvad var økonomien i det?
hvordan "lavede" de et stel nummer?
Hvilke papirer havde i med til det? Jeres var da heller ikke typegodkendt vel?
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.