Nostalgi-tråden [Arkiv] - Fenderen.dk

Log ind

View Full Version : Nostalgi-tråden

Horizonblue
08-02-2012, 18:26
Er I nostalgikere? Var alting bedre i gamle dage?

Nu har jeg efterhånden været her på planeten i et godt stykke over 30 år og har set og oplevet en del ting. Da jeg var 16-17 år og hørte "de gamle" snakke om de gode gamle dage, tænkte jeg, åh vorherre bevares.

I dag sidder jeg sgu selv og kigger på forskellige ting på nettet, gamle musikvideoer, billeder/film af gamle både og biler, mennesker der ikke lever mere og tænker; åh ja, alting var sgu bedre dengang.

Selvfølgelig er der meget skidt, som man ikke har lyst til at se eller opleve igen.

Og i disse tider har vi mange flere fede muligheder inden for alting, end for 20 år siden. Det er jo også ok, som sådan.

Men jeg er nostalgiker, det kan nok ses i mit valg af både (og biler).

Og derfor synes jeg lige at vi skal have en lille tråd, hvor vi ser tilbage og siger "åh ja, det var tider"

Så find billeder, Youtube klip, beskrivelser af begivenheder eller andet der kan sende os tilbage.

Horizonblue
08-02-2012, 18:44
I kan selvfølgelig også skrive, hvis I synes at de gamle dage stinker:D

Miss Mancini
08-02-2012, 19:53
Super cool tråd - just my way...:)

Miami Vice, forvaskede Lewis 501 cowboy bukser sammen med en hvid t-shirt og RayBan solbriller, har nu altid passet mig godt...:):):)

Horizonblue
09-02-2012, 17:48
Ja, Miami Vice kommer man ikke uden om. Og det er selvfølgelig den gamle serie fra 80'erne, ikke den (ringe) film fra 2006.

uMepp-o9Igg&feature=fvst

Peter508
09-02-2012, 18:21
Den bedste scene fra M.V. er den hvor de sejler til Cuba i en stor speedbåd, jeg husker ikke lige navnet på den...

Men det er bare en fed scene.

Horizonblue
09-02-2012, 21:27
Den bedste scene fra M.V. er den hvor de sejler til Cuba i en stor speedbåd, jeg husker ikke lige navnet på den...

Men det er bare en fed scene.

Det er den eneste scene fra filmen jeg kan huske.

Nå, ikke alt tv fra gamle dage var lige godt. "Thunder in paradise" er et godt eksempel, jeg havde filmen på VHS, den kørte vist også som serie på udenlandsk TV.
Men der var smarte damer og nogle speedbåde hist og her, så gjorde det ikke så meget at handlingen og skuespillet var lidt tam.

d-8ebBdPBhA&feature=related

nicolajjetrider
10-02-2012, 06:43
Tror måske 508 tænker på den nye film:)

DGsVnCNkLhw

Båden fra klippet var iøvrigt til salg lige efter for lidt over en million :)

Lars T
10-02-2012, 08:54
Faktisk brugte de 2 39" MTI'ere til at lave scenerne. En båd nummer 1 som filmes fra en helikopter og som bruges i racet, og en båd nummer 2 hvor føreren (mener det var Johnny Tomlison) af båden sad på næsen af båd med en rat, gas og gear, bag ham var der et kamera der vendt bagud som man kunne skyde nærbillederne af Colin Farrell og hende der dullen.

Skal lige se om jeg kan fínde noget om den "kamera-båd".

Lars T
10-02-2012, 09:12
Faldt lige over denne her
KsdDhPnXfDw

For at vende tilbage til tråden, så syntes jeg egentlig at nutiden er dejlig - Kan kan hverken kommer tilbage til fortiden eller til fremtiden, men derimod påvirke nutiden og gøre den til noget man husker som noget godt :)
Fordi der er ting fra "de gamle dage" som man husker tilbage på med gode minder betyder jo ikke tiden var bedre. Jeg er godt tilfreds med nettet, Smartphones osv osv. :):)

Peter508
10-02-2012, 09:27
faktisk tænkte jeg på den oprindelige serie, hvor der er en episode hvor Crockett og Tubbs sejler til Cuba i en.....

Det er vel en af de mest kendte powerboat mærker, og nu kan jeg simpelthen ikke komme i tanke om hvad den hedder....

Med hensyn til nostalgi så er det for mig mest i musikken. Jeg har det lidt svært med meget af det nye musik, til gengæld svimer jeg hen over Springsteen, Bon Jovi, Def Leppard o.m.a. fra 80'erne når jeg hører dem i radioen....

Det bedste nyere danske musik der findes er uden sidestykke VOLBEAT, elsker dem Party0012

Horizonblue
10-02-2012, 14:10
faktisk tænkte jeg på den oprindelige serie, hvor der er en episode hvor Crockett og Tubbs sejler til Cuba i en.....

Det er vel en af de mest kendte powerboat mærker, og nu kan jeg simpelthen ikke komme i tanke om hvad den hedder....

Med hensyn til nostalgi så er det for mig mest i musikken. Jeg har det lidt svært med meget af det nye musik, til gengæld svimer jeg hen over Springsteen, Bon Jovi, Def Leppard o.m.a. fra 80'erne når jeg hører dem i radioen....

Det bedste nyere danske musik der findes er uden sidestykke VOLBEAT, elsker dem Party0012

Aha, jeg kan ikke lige huske at de har været på Cuba, i den gamle serie. Troede, ligesom Nico, at det var fra 2006 filmen.

Jeg har det også svært med det nye musik, kun meget lidt af det er værd at høre på.

Miss Mancini
10-02-2012, 17:14
Jeg tror måske det kan være denne her - The Return of Calderone.

Sunny and Tubbs på vej til Bahamas i Wellcraft Scarab:

http://www.youtube.com/watch?v=DsrPEklqVJ8

Sejlturen starter efter der er afspillet 4 minutter af videoen.

Sangen i temaet hedder "Voices" og inspillet i 1984.

Kan evt. finde andre videoer på youtube - søg under "Miami vice - the return of Calderone"

Horizonblue
10-02-2012, 17:53
For at vende tilbage til tråden, så syntes jeg egentlig at nutiden er dejlig - Kan kan hverken kommer tilbage til fortiden eller til fremtiden, men derimod påvirke nutiden og gøre den til noget man husker som noget godt :)
Fordi der er ting fra "de gamle dage" som man husker tilbage på med gode minder betyder jo ikke tiden var bedre. Jeg er godt tilfreds med nettet, Smartphones osv osv. :):)

Ja, det er da rigtigt, men en ting fra gamle dage jeg savner, er alting ikke skulle foregå i et rasende opskruet tempo og tingene generelt var mere simple.

Jeg skal til Fredericia i morgen(lørdag) og hente en ny(brugt) bil, Passat TDI fra 1998. Prøvede den i sidste uge og lagde ikke mærke til om der var A/C eller sædevarme i den. Håber ikke at der er nogle af delene, det er bare mere skrammel der kan gå i stykker, jeg klarer mig fint uden.

Misforstå mig ikke, synes at der eksisterer meget fed teknologi i dag, som jeg nødig vil undvære, Internettet, GPS navigation, elektronisk motorstyring. En benzinmotor med EFI kører bare supergodt, starter iskold og går perfekt tomgang. En karburatormotor skal man helst være gode venner med.

Clasg
10-02-2012, 18:48
Tror jeg er født et årti før jer "knægte"....:D

Kan huske dengang hvor:
- Amerikanerne landede på månen (jeg var 5 år)
- at Tomos knallerter var super at tune på.
- Hvor Kreidler var "Konge" indenfor knallerter.
- Abba vandt Melodi Grand Prix
- Vi kom ind i EF
- kongen døde
- page hår var mode HOS DRENGENE :eek:

Men er generelt meget tilfreds med at leve i nuet

PROSECCO
10-02-2012, 19:37
Tror jeg er født et årti før jer "knægte"....:D

Kan huske dengang hvor:
- Amerikanerne landede på månen (jeg var 5 år)
- at Tomos knallerter var super at tune på.
- Hvor Kreidler var "Konge" indenfor knallerter.
- Abba vandt Melodi Grand Prix
- Vi kom ind i EF
- kongen døde
- page hår var mode HOS DRENGENE :eek:

Halløj.

Tja den må jeg så også holde mig til....blot havde jeg en Yamaha SS. Tunet med alt hvad der kunne proppes i sådan en fætter :D

Men vi har altid Jan Hammer's version af Miami Vice Tema kørende hvegang vi sejler ud af havnen..... Det er sgu lidt grineren i en lille 27' båd..:D og ikke en Scarab...

J

Horizonblue
10-02-2012, 20:35
En populær serie fra 90'erne er Baywatch, der var også både og smarte damer, så det måtte man jo se. Der var ikke så mange kanaler dengang og når der blev vist noget, hvor der ligefrem var chance for at se nogle både, var man jo klistret til skærmen.

ZQK_vls61QE

PROSECCO
10-02-2012, 21:42
Halløj--

Clasg.. men glemte "vi" ikke

Ingrid og Lillebror..
Sonja fra Saxogade
Mini cyklen
Klik klakken.... i ved de to kugler i to snore og en ring man holdt i, datidens legetøj, nuridens slagvåben fjupeqopq
PLATEAU sko til drenge, med en pigbørste i brystlommen i cowboy jakken...

Og hvad med Walkers, Slade pg Sweet....

Time goes by.....Quickley

J

Miss Mancini
11-02-2012, 05:38
tror jeg er født et årti før jer "knægte"....:d

kan huske dengang hvor:
- amerikanerne landede på månen (jeg var 5 år)
- at tomos knallerter var super at tune på.
- hvor kreidler var "konge" indenfor knallerter.
- abba vandt melodi grand prix
- vi kom ind i ef
- kongen døde
- page hår var mode hos drengene :eek:

1972...:)

Horizonblue
11-02-2012, 20:46
Så var der også Knight Rider. Det så mig og min storebror hver torsdag ved 17.00 tiden på DR, som jeg husker det. Jeg skulle i øvrigt gå hen til købmanden og hente den samme pose chips med kylling-smag, som vi så gnaskede, mens vi så "The Hoff" i den sorte Trans Am, med det oversavede rat.

94UDaYcUg68

Strøyer
12-02-2012, 03:32
Hmmmm...
Vi vil have KIMs chicken flavour tilbage...

En pose chicken chips, en halv liter Coca-Cola i glasflaske og en sød pige bagpå Yamahaen, Evt. ældre kammerat i bil med noget godt rock i spilledåsen. Slayer, Dio, saxon, eller Ozzy..

Og i dag ?
Chipsene er blevet til gulerodsstænger med dip,
Colaen er blevet til en Stout.
Den søde pige er den samme.
Yamahaen er solgt.
Musikken er den samme dog suppleret op med metallica, Vollbeat og GnR

BrianL
12-02-2012, 11:49
Sunny and Tubbs på vej til Bahamas i Wellcraft Scarab:

http://www.youtube.com/watch?v=DsrPEklqVJ8

I de første afsnit af Miami Vice var det nu en 1984 Chris Craft Stinger 390x som de brugte, inklusive i Calderone's Return (part 2) var de rigtig nok sejler til Bahama's. Kan genkendes på det hvide fordæk.

Senere brugte de en 1986 Wellcraft SCARAB 38 KV som har et farvet fordæk.

Der kan læses lidt om det her: http://miamivice.wikia.com/wiki/Crockett%27s_Stinger og her http://miamivice.wikia.com/wiki/Crockett%27s_SCARAB

Jeg har iøvrigt lagt mærke til en lille sjov detalje, hvor Sonny styrer i styrbords side mens de sejler til Bahama's, så styrer han i bagbords side på returvejen undtagen til allersidst hvor hvor der zoomes tæt ind på cockpittet mens de sejler, så er han tilbage i styrbords side. Lidt smart at nøjes med en optagelse og så spejlvende den for retursejladsen.

Miss Mancini
12-02-2012, 11:53
I de første afsnit af Miami Vice var det nu en 1984 Chris Craft Stinger 390x som de brugte, inklusive i Calderone's Return (part 2) var de rigtig nok sejler til Bahama's. Kan genkendes på det hvide fordæk.

Senere brugte de en 1986 Wellcraft SCARAB 38 KV som har et farvet fordæk.

Der kan læses lidt om det her: http://miamivice.wikia.com/wiki/Crockett%27s_Stinger og her http://miamivice.wikia.com/wiki/Crockett%27s_SCARAB

Jeg har iøvrigt lagt mærke til en lille sjov detalje, hvor Sonny styrer i styrbords side mens de sejler til Bahama's, så styrer han i bagbords side på returvejen undtagen til allersidst hvor hvor der zoomes tæt ind på cockpittet mens de sejler, så er han tilbage i styrbords side. Lidt smart at nøjes med en optagelse og så spejlvende den for retursejladsen.

Jeg beklager fejlen - det skal ikke gentage sig....:):)

Horizonblue
12-02-2012, 18:30
Jeg interessere mig ikke for fodbold, men så alligevel et par landskampe tilbage i 80'erne, når der nu blev spillet sådan noget herligt musik dertil.

(Re-sepp-ten, der af en eller anden årsag kun findes på youtube under denne mærkelige titel)
sEg7jqtHpH8

(En for alle)

w-NjG0WbmLs

Miss Mancini
12-02-2012, 19:02
Ja, det var tider - Elkjær, Laudrup og Lerby. Sidstnævnte altid uden benskinner og med nedrullede strømper. Total 80´er stil.

Søren Lerby efter sigende en af de "hårde hunde" i fodbold op igennem
80´erne - frygtløs kastede han sig ind i tacklinger med Pierre Litbarski, Klaus Allofs, Jürgen Kohler mfl. i den tyske Bundesliga uden brug af benskinner.

Vel nok den mest diskuterede landskamp i det danske landsholds historie - og stadig min favorit - er kampen i mod Sovjetunionen d. 5. juni 1985. Mange mener at EM triumfen "langt senere" i 1992 er den største bedrift, men jeg synes stadig bedst om russer-kampen i 1985 i Kjøbenhavns Idrætspark med Elkjær, Laudrup, Qvist, Lerby mfl.

Se evt. denne youtube video med alle målene + div. højdepunkter:

http://www.youtube.com/watch?v=BNrL_dWqQJk

Og Svend Gehrs er jo helt fantastisk som kommentator - nyd lige hans kommentater til alle de danske mål............

Lad mig da lige nævne, at min samling af div. ting og sager også omhandler det danske fodboldlandsholds 10 mest berømte fodboldlandskampe bl.a EM i Frankrig 1984, VM i Mexico 1986, optakt til kvalifikation mfl.

Ud over det, har jeg samtlige afsnit af Miami Vice...:)

Horizonblue
12-02-2012, 19:51
En af mine personlige favoritter, ved indgangen til 90'erne.

Min storebror købte LP-pladen og jeg fik en kopi på kasette, som blev spillet lystigt på B&O konfirmationsanlæget. Det kører stadig den dag i dag, dog kun med CD/radio og en sjælden gang imellem kasette:D

grrzX_B368Y

Miss Mancini
12-02-2012, 19:54
Hva, Mr. Horizonblue - har du planer om et 80´er party i Horsens eller omegn...:):):) Du kommer med musikken - jeg tager film med og et par 454" topstykker GEN IV - Peter508 leverer benzin til priser som vi kendte dem fra 80´erne...:):):):)

Alannah Myles - total sprød lyd...:)

Horizonblue
12-02-2012, 21:33
Hva, Mr. Horizonblue - har du planer om et 80´er party i Horsens eller omegn...:):):) Du kommer med musikken - jeg tager film med og et par 454" topstykker GEN IV - Peter508 leverer benzin til priser som vi kendte dem fra 80´erne...:):):):)

Alannah Myles - total sprød lyd...:)

Hehe, tror godt jeg kunne arrangere en 80'er fest, på en restaurant på havnen.
Dresscode herrer: Blå Levis, LaCoste, pullover bundet om halsen, smalt læderslips, Bundesliga-hår, sejlersko, evt hvid jakkesæt osv
Dresscode kvinder: Overdimensionerede T-shirts, Store øreringe, plast armbånd, Store bælter, cowboy støvler, overdrevet makeup, the list goes on....

Som forret er der selvfølgelig rejecocktail.

På storskærmen kører Queen, Madonna, Michael Jackson, Thomson Twins, Prefab Sprout, Bruce Springsteen, Genesis, PetShopBoys, A-ha, Eurythmics, Prince, The Cars, Simply red, Cutting Crew, Spandau ballet, The Police, Hall & Oates, Wham, Toto, Alison Moyet, Hazel Dean, Mel & Kim, Bananarama, Kylie, listen er lang.

Alle ankommer selvfølgelig standsmæssigt i enten båd eller bil. Man bliver kun lukket ind, hvis man kommer i en af følgende:

Bil:
Ferrari Testarossa
Mercedes SL
Lamborghini Countach
Porsche 944 Turbo
BMW 635
Toyota Supra
VW Golf 2 GTI
Opel Kadet E GSI
Volvo 480es
Corvette C4
Toyota MR2
VW Scirocco 2
DeLorean
Jaguar XJS

Båd:
Cigarette
Bayliner
Wellcraft
SeaRay
Draco
Princess
Fairline
Sunseeker
Fletcher
Windy
Jerry
Formula
Storebro

Så er vi klar til at holde fest:rockn:

Sjip
13-02-2012, 06:11
åååhhh Alannah Myles Black velvet plade havde også en kopi, jeg hørte på walkman når jeg cyklede til/fra skole.

Bros købte jeg på LP ( gad vide hvor mine LP'er er)

szWkAaD00j0

Eller Roxette
LlVI7ZNiFlI&ob=av2e

Albjerg
13-02-2012, 06:55
Dresscode herrer: Blå Levis, LaCoste, pullover bundet om halsen, smalt læderslips, Bundesliga-hår, sejlersko, evt hvid jakkesæt osv
Dresscode kvinder: Overdimensionerede T-shirts, Store øreringe, plast armbånd, Store bælter, cowboy støvler, overdrevet makeup, the list goes on....

På storskærmen kører Queen, Madonna, Michael Jackson, Thomson Twins, Prefab Sprout, Bruce Springsteen, Genesis, PetShopBoys, A-ha, Eurythmics, Prince, The Cars, Simply red, Cutting Crew, Spandau ballet, The Police, Hall & Oates, Wham, Toto, Alison Moyet, Hazel Dean, Mel & Kim, Bananarama, Kylie, listen er lang.

Alle ankommer selvfølgelig standsmæssigt i enten båd eller bil. Man bliver kun lukket ind, hvis man kommer i en af følgende:

Bil:
Ferrari Testarossa
Mercedes SL
Lamborghini Countach
Porsche 944 Turbo
BMW 635
Toyota Supra
VW Golf 2 GTI
Opel Kadet E GSI
Volvo 480es
Corvette C4
Toyota MR2
VW Scirocco 2
DeLorean
Jaguar XJS

Båd:
Cigarette
Bayliner
Wellcraft
SeaRay
Draco
Princess
Fairline
Sunseeker
Fletcher
Windy
Jerry
Formula
Storebro

Bare husk at rejecocktail'en skal laves med Kina-kål :D

Horizonblue
13-02-2012, 17:16
Bare husk at rejecocktail'en skal laves med Kina-kål :D

Kinakål, det havde jeg helt glemt eksisterede, har nok ikke fået det i ca 20 år.

Noget helt andet, som var oppe i 80'erne var snak i Walkie-talkie.

Filmen "Convoy", som ganske vist er fra 1970'erne, gjorde nok sit til at snak over walkie-talkie blev populært.

Og da serien "Guldregn" kørte på DR, i midt 80'erne, hvor der også blev snakket i "walkie", ja så var det jo et apparat, der bare var for sejt.

Jeg havde et sæt, som vi var nogle stykker der brugte, når vi bevægede os rundt i kvarteret.

Fik senere en 12volt walkie, til bil, som blev installeret på drengeværelset, med en antenne uden for vinduet, der ville få NASA til at blive grønne af misundelse.

GTdB3sXqRiE

Skibsbyggeren.
13-02-2012, 17:33

Bil:
Ferrari Testarossa
Mercedes SL
Lamborghini Countach
Porsche 944 Turbo
BMW 635
Toyota Supra
VW Golf 2 GTI
Opel Kadet E GSI
Volvo 480es
Corvette C4
Toyota MR2
VW Scirocco 2
DeLorean
Jaguar XJS

Båd:
Cigarette
Bayliner
Wellcraft
SeaRay
Draco
Princess
Fairline
Sunseeker
Fletcher
Windy
Jerry
Formula
Storebro

Mangler der ikke en "Volsom Volvo" (matsort Amazon) a´la Brdr. Bisp´s...?
poppepoppe

Horizonblue
13-02-2012, 17:48
Mangler der ikke en "Volsom Volvo" (matsort Amazon) a´la Brdr. Bisp´s...?
poppepoppe

Jo for søren da, med soltag, så bispe-huerne kan stikke ovenud. Genial serie.

Fantastisk scene, der hvor gamle Hr Mortensen i sin usle lejlighed, har besøg af urobetjente, der beskylder ham for alt muligt og i allersidste sekund bliver reddet af brdr Bisp.

"Skal du ha soya i rullen"

Sjip
13-02-2012, 20:06
Og så er der lige Klap i Olsen

idrRs-FgEwA

afsnit 2 http://www.youtube.com/watch?v=or4vrk33yXM
afsnit 3 http://www.youtube.com/watch?v=khzFScekPjM
afsnit 4 http://www.youtube.com/watch?v=tyE1ki4MboI
Afsnit 5 http://www.youtube.com/watch?v=KiPZRMWYtPU

Wild ting Du får mit hjert te å ring

zbcPgHEMHZQ

http://www.georgs-bureau.dk/

Horizonblue
14-02-2012, 20:28
Åh ja, "klap i Olsen" var endnu en genistreg fra Wikke-Rasmussen. "to kolde fra kassen"

Fra 80'erne kommer man heller ikke uden om "Een gang strømer". Jeg ved ikke hvad seer tallet var dengang, men gætter på at det var højt.

Bemærk at 1min55sek inde i introet her, er der nogle sekvenser med en Sunseeker 24 Mexico.

Sådan en lå der i Vestre bådehavn i Aalborg, i midt 80'erne. Jeg husker den tydelig, engang de kom sejlende inde i havnen, mens jeg sad og spiste småkager, ombord på mine forældres Draco.

Tror at det var nogle rigtige playboys der havde den.

us5tmg0tWZw

Sjip
14-02-2012, 21:42
Åh ja, "klap i Olsen" var endnu en genistreg fra Wikke-Rasmussen. "to kolde fra kassen"

Fra 80'erne kommer man heller ikke uden om "Een gang strømer". Jeg ved ikke hvad seer tallet var dengang, men gætter på at det var højt.

Bemærk at 1min55sek inde i introet her, er der nogle sekvenser med en Sunseeker 24 Mexico.

Sådan en lå der i Vestre bådehavn i Aalborg, i midt 80'erne. Jeg husker den tydelig, engang de kom sejlende inde i havnen, mens jeg sad og spiste småkager, ombord på mine forældres Draco.

us5tmg0tWZw

Dr K sender flere af de gamle serier Antonsen og En by i provinsen.

hey så var der da også Fedt, Flid og Snyd med Gotha Andersen

8NDX3H9-1J4&

Dieters lieder, Laban, Lecia så gu godt ud, dengang, Modern talking, man kunne jo blive ved

Skibsbyggeren.
15-02-2012, 17:45

us5tmg0tWZw

Jeg tror jeg kender ejeren af Sunseekeren.
Hvis det er ham jeg tror, har han siden haft en Sunseeker 45 Apache med 2 stk. 8,1 L Volvoer. Den kan ses på BG.
Da den blev solgt, købte han efterfølgende en Neptunus 168, med 2 stk. 17,5 liters Ivecoér på 700 hk pr. stk.

Horizonblue
15-02-2012, 19:09
Jeg tror jeg kender ejeren af Sunseekeren.
Hvis det er ham jeg tror, har han siden haft en Sunseeker 45 Apache med 2 stk. 8,1 L Volvoer. Den kan ses på BG.
Da den blev solgt, købte han efterfølgende en Neptunus 168, med 2 stk. 17,5 liters Ivecoér på 700 hk pr. stk.

Det var da lidt skæg, hvis den samme ejer stadig huserer i havnen.

På et tidspunkt lå Sunseekeren ved den samme bro som mine forældres båd, med agter imod broen. De var i gang med at rode med motoren, ved ikke hvad de lavede, men udstødningsmanifoldene var pillet af og lå på kanten af båden og kunne plumbe i vandet når somhelst.

Det var ca samtidig at far havde købt nye manifolde til de 2 stk 120 hk OMC i Draco'en, så der blev snakket meget om manifolde i de tider. Han havde købt dem ved Ove Floor til 5000 kr stykket, det var mange penge dengang, men der var ikke så mange alternativer.

Efter den tids standard, var Sunseeker 24 Mexico en overdrevet blæret speedbåd. Der blev lagt mærke til den.

MortenBP
15-02-2012, 20:26
En sang om 'de glade firsere':

npPDtxrDsOE

Gik iøvrigt i klasse med ham med solbrillerne. Der var altid gang i ham ;-)

Horizonblue
18-02-2012, 21:08
Her er en lidt spøjs video fra Michael Jackson. Han har inviteret masser af datidens absolut hotteste stjerner med. Nogen er stadig stjerner i dag, mens andre er røget i glemmebogen.

f3V-7DEAgdc&ob=av2e

nicolajjetrider
01-03-2012, 12:19
http://www.youtube.com/watch?v=3p0O1QsXfnQ&feature=autoplay&list=PL0465120855C73DA8&lf=results_main&playnext=2

Albjerg
01-03-2012, 12:26
http://www.youtube.com/watch?v=3p0O1QsXfnQ&feature=autoplay&list=PL0465120855C73DA8&lf=results_main&playnext=2

Wow - klassisk. Skurken har hele 65 hk at gøre godt med :eek: Vildt......

Horizonblue
01-03-2012, 20:34
3p0O1QsXfnQ&feature=

Haha, bådjagt med blød hat og jagtgevær

Horizonblue
04-03-2012, 18:47
Her er lidt en parodi på hvordan tingene var i gamle dage. Og dog, røgtobak og fed mad spekulerede man ikke så meget over, hvorvidt det var usundt eller ej.

5AINYxxSYAQ