View Full Version : Behandling af rustfri stål under vand?
Jeg har 2 stænger under min badeplaform som går ned under vandet og jeg har 2 undervandslys med rustfri stålkant med glasfront.
Problemet er at det bliver meget overbegroet efter 1,5-2 mdr. og er efterflg. et problem resten af sæsonen! Findes der ikke et eller andet gennemsigtigt produkt man kan smørre på for at undgå/minimere begroninger?
MortenBP
29-03-2012, 20:19
Jeg har 2 stænger under min badeplaform som går ned under vandet og jeg har 2 undervandslys med rustfri stålkant med glasfront.
Problemet er at det bliver meget overbegroet efter 1,5-2 mdr. og er efterflg. et problem resten af sæsonen! Findes der ikke et eller andet gennemsigtigt produkt man kan smørre på for at undgå/minimere begroninger?
Ikke noget jeg (endnu) har praktisk erfaring med, men har du kigget på Hempel Prop Clear?
Måske det er løsningen! Står dog at den giver en hvidlig overflade når den er i vand og så syntes jeg ikke jeg har hørt om de bedste erfaringer med Hempel's propel produkter!
Jeg hopper i vandet og "skubber" mit så "rent" som det nu kan blive.
Thomas - var det iøvrigt dig jeg så på Ballerup-motorvejen i går?
Jeg hopper i vandet og "skubber" mit så "rent" som det nu kan blive.
Thomas - var det iøvrigt dig jeg så på Ballerup-motorvejen i går?
Syntes bare det er svært at holde rent og syntes ikke rigtig der kan komme bund i det...
Nej - har ikke været i Ballerup området igår...
Det er også vildt svært/tæt på umuligt at gøre rent. :(
OK - så bare en FW 190ss'er på trailer..
Det er også vildt svært/tæt på umuligt at gøre rent. :(
OK - så bare en FW 190ss'er på trailer..
Interessant! Troede jeg var den eneste der havde en 190SS i DK! Måske det var en 180SS, men der kan selvfølgelig også være solgt andre 190SS...
Argh om det lige var en 180 eller 190 ved jeg ikke :(:(
Der stod i hvert fald SS på siden, havde undervandsledlys monteret lige ubnder stålstængere og var med en 4 bladet prop :)
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.