View Full Version : Landskamp
Lidt vintersports OT....... hvem vinder..
Denne tråd har sådan en hæslig karakter samtidigt med at den afviger total fra mine interesser, at jeg bliver nødsaget til at slettet den ;);)
Er det Pytlicks piger der spiller??
Fedt mål...... Søren Larsen er GUD :)
NB: alt er tilladt i OT
Sikke en afbrænder..... Søren Larsen... du er mindre GUD nu :)
lille tut
11-10-2008, 19:42
Denne tråd har sådan en hæslig karakter samtidigt med at den afviger total fra mine interesser, at jeg bliver nødsaget til at slettet den ;);)
Er det Pytlicks piger der spiller??
Lars T jeg giver dig 100% ret hvem gider se en flok små drenge med glas ben som taber altid og har de mest mærkelig undskyldninger for de taber:chainsawguy:.
Det er spild af media tid hvorfor sender de aldrig noget bådrace eller bådteståilesmileyåilesmileyåilesmileyåilesmiley
Lars T jeg giver dig 100% ret hvem gider se en flok små drenge med glas ben som taber altid og har de mest mærkelig undskyldninger for de taber:chainsawguy:.
Det er spild af media tid hvorfor sender de aldrig noget bådrace eller bådteståilesmileyåilesmileyåilesmileyåilesmiley
enig vi har 42 kanaler på fjerneren og så kan de finde på at sende bold på de 10 kanaler. og det betaler jeg for :eek:
Det kan da godt være meget sjovt at se bold, men det er ikke noget som bringer min puls op :):)
Så hellere "være til bold" end at se bold i tossekassen :)
Hvordan syntes I selv det går...... lo lo lo lo :)
:):):)
Han er sgu kommet meget godt med ham der Larsen :):)
Super afslutning på en super dag.... først et bådetræf...... så en gang god bold :)
Miss Mancini
11-10-2008, 20:55
Min kæreste siger:
Rolf, hvorfor får hver spiller ikke en bold, så er de fri for at løbe efter den samme alle sammen.....) ?
lille tut
11-10-2008, 20:57
Min kæreste siger:
Rolf, hvorfor får hver spiller ikke en bold, så er de fri for at løbe efter den samme alle sammen.....) ?
Er hun blondineåilesmiley
Blondine eller ej så har hun sgu en pointe..
Miss Mancini
12-10-2008, 08:02
Er hun blondineåilesmiley
Nej, blondiner brækker næsen, hvis man viser "sjoveren" under en glasbordplade....:) Min kæreste har aldrig brækket næsen....:)
Miss Mancini
12-10-2008, 08:03
Blondine eller ej så har hun sgu en pointe..
Hun har også sagt, at det er da lige gyldigt med at se en fodboldkamp, for resultatet kan læses dagen efter i alle aviser....:)
lille tut
12-10-2008, 08:30
Nej, blondiner brækker næsen, hvis man viser "sjoveren" under en glasbordplade....:) Min kæreste har aldrig brækket næsen....:)
Nemlig :grin:
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.