View Full Version : Veje Trailer + Båd - Roskilde / Frederikssund
NarkoKrig
08-10-2013, 18:05
Nogen der kender til et sted vi kan få vejet trailer + båd i dette område?
Smid gerne kontakt info og anden information.
/Nicolas
Miss Mancini
08-10-2013, 18:48
Jeg fik vejet mit trailertog på den lokale Genbrugsstation - det kostede 6 kølige pilsnere, så havde jeg en komplet udskrift på vægt, akseltryk mv.
Måske du kunne gøre det samme i dit nærområde ?
Fletcher14
08-10-2013, 19:13
Der er åbent for gratis vejning på det tidligere Carlsberg-bryggeri. Det ligger ved portvagten. Man kører bare ind lidt efter myldretiden - fra det berømte sving ved Valby, hvor Olsen-Banden's Egon bliver kidnappet af Kongen & Knægten.
Jeg fik vejet mit trailertog på den lokale Genbrugsstation - det kostede 6 kølige pilsnere, så havde jeg en komplet udskrift på vægt, akseltryk mv.
Måske du kunne gøre det samme i dit nærområde ?
Helt enig med Rolf.
Kara i Roskilde (stor skorsten) har en vægt som vejer diverse lastbiler, ellers kunne det være de har i grusgravene??
NarkoKrig
08-10-2013, 19:59
Helt enig med Rolf.
Kara i Roskilde (stor skorsten) har en vægt som vejer diverse lastbiler, ellers kunne det være de har i grusgravene??
Ja jeg havde overveje Kara i Roskilde, men den vægt de havde førhen er nedlagt efter hvad jeg kan se.
Håbede på der var noget i Frederikssund eller området. Vores egen genbrugsstation har ingen vægt.
Men jeg må på jagt.
Casper T
08-10-2013, 21:20
danish argro 3550 Slangerup har en vægt godkendt af trafikstyrelsen pris 200dkr,
NarkoKrig
08-10-2013, 22:33
danish argro 3550 Slangerup har en vægt godkendt af trafikstyrelsen pris 200dkr,
Perfekt, det ved jeg hvor ligger.
Ved du om man skal bestille tid eller bare dukke op?
Tak for hjælpen Casper :)
Casper T
09-10-2013, 05:42
bare i butikkens åbningstid vil jeg tro .vi fik vejet en eftermiddag.tror nu det hedder Østsjællands andel nu.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.