stormskader [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : stormskader

Manorwar
29-10-2013, 16:20
håber at i alle sammen har overståed orkanen og uden store problemer eller skader .. jeg har haft en travlt dag hos BAVARIA med pt . 6 sunkene og 2 brande både ,8 som er væltet og massevis af gelcoat, sejl, mast og klæsche skader,,troede ellers at jeg kan holde ferie ....:(

nicolajjetrider
30-10-2013, 08:02
Ku sagtens forstille mig du har nok at se til med stormskader nu og sikke et bjergningsarbejde... ( men spændene ) :)

- Da stormen meldte sin ankomst et par dage inden pillede jeg pressening af båden så den var klar. Efter den er kommet på sin nye trailer står den klippestabilt så overhovedt ingen skader herfra :)

Fletcher14
30-10-2013, 15:10
Der er nogle vilde billeder af bølger i lokale havne på nettet. Sikke nogle skader, der må være rundt omkring. Fletcher'en stod heldigvis på land og i læ. :)

Manorwar
30-10-2013, 17:05
[QUOTE=nicolajjetrider;44333]Ku sagtens forstille mig du har nok at se til med stormskader nu og sikke et bjergningsarbejde... ( men spændene ) :)

QUOTE] ja min job er pt. bestemt ikke kædeligt forsikrings arbejde ,-dlof--f
vi skal og har hentet en masse både ...kalesche smeder har en kæmpe arbejde i vente ..:eek::eek::eek:

Miss Mancini
31-10-2013, 21:26
håber at i alle sammen har overståed orkanen og uden store problemer eller skader .. jeg har haft en travlt dag hos BAVARIA med pt . 6 sunkene og 2 brande både ,8 som er væltet og massevis af gelcoat, sejl, mast og klæsche skader,,troede ellers at jeg kan holde ferie ....:(

Man kan vel konkludere, at du ikke tager skade af at arbejde.......- som jeg husker din "facon" er der rigeligt at tære på......:):)

Lad det "Konservative komfur" blive i garagen og tag cyklen, så kan du risikere, at ligne os andre strandløver med "6-pack" til sommer....:):)

Manorwar
05-11-2013, 13:35
Man kan vel konkludere, at du ikke tager skade af at arbejde.......- som jeg husker din "facon" er der rigeligt at tære på......:):)

Lad det "Konservative komfur" blive i garagen og tag cyklen, så kan du risikere, at ligne os andre strandløver med "6-pack" til sommer....:):)

GG* strandløve brolfchen ?har du selv set dig i spejlet ?du ligner heller en palle piratøl end en six pack .... -dlof--f-dlof--f-dlof--f
NB. min facon fejler ikke noget , de menge få ekstra kg kommer at rassler ned efter min bypass operation i januar ,helt fra alene og uden training ....-dlof--f-dlof--f

Miss Mancini
05-11-2013, 13:40
GG* strandløve brolfchen ?har du selv set dig i spejlet ?du ligner heller en palle piratøl end en six pack .... -dlof--f-dlof--f-dlof--f

Pølsetysker - zuruck nach der vaterland aber ganz Schnell.....:)

Manorwar
05-11-2013, 14:45
Pølsetysker - zuruck nach der vaterland aber ganz Schnell.....:) lige som min ex siger ... -dlof--f-dlof--f-dlof--f