View Full Version : Sejltid i 2008
Jeg skulle opdatere softwaren i min Garmin 298c her i dag - og i den forbindelse resettes triptæller mv. derfor aflæste jeg tilbagelagt distance mv for 2008 - og - ufatteligt - men båden har tilbagelagt 2871 sømil i år :eek: (= ca 5270 km)
Drifttimemæssigt må den have tilbagelagt godt 130 timer i år timetælleren står på 247 timer og så vidt jeg husker stod den på ca 120 timer ved indgangen til åretDDriver
Hvad har i andre tilbagelagt i sømil/timer?
Hiver båden op lørdag eller søndag så der kan jeg komme med det rigtige time- og kmtal, men jeg frygter at der kun er sejlet 25 timer om ca. 400 km :dizzy::rolleyes::o
Min ryger på land og konserveres i morgen - på lørdag ryger den ind i margasinet hvor den står når den ikke bruges - sæsonnen er slut :(
Vinteren er også med umiskendelighed på vej - nattefrosten er nu konstant hver nat heroppe og det varer ikke længe før sneen lægger sig og dagsfrost også er det fremherskende - når det sker er søen frosset til og så må jeg til at finde en sneskooter så jeg kan fise lidt rundt på søen :o
Har kigget på et par sneskootere - og sådan en må jeg have i år - så kan man fise over søen selv om vandet er hårdt:)
Har kigget på et par sneskootere - og sådan en må jeg have i år - så kan man fise over søen selv om vandet er hårdt:)
Det er ikke mindre end kanon.... holdda op hvor ville jeg også godt prøve sådan en.... :D
1oP3kUVyyQo
lille tut
16-10-2008, 19:57
Har prøvet det to gange i Norge, det er bare mega sjovt så hvis du har mulighed for det så gør det.
Husk nu at få kubik nok det skal være sådan den giver lange arme i optræk:D
Har prøvet det to gange i Norge, det er bare mega sjovt så hvis du har mulighed for det så gør det.
Husk nu at få kubik nok det skal være sådan den giver lange arme i optræk:D
Jeg vil ha sån en !!!!!!!!
barer ærgeligt at bo i dk, den kan bruges 3 dage om året :cry:
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.