View Full Version : Horsens Lystbådehavn
Er der nogen der ved hvordan man lejer plads i Horsens Lystbådehavn. Hjemmesiden melder om ledige pladser, men man kan ikke se hvordan det hele foregår.
Køber man, lejer man, eller hvordan?
kjaerlarsen
19-03-2014, 19:49
Jeg ville prøve at få fat i havnefogeden.
Er ret sikker på at han kan hjælpe dig videre.
Man lejer, der er rigtig mange pladser, og du skal selvfølgelig have fat i havnefogeden
Mvh Bjarne
Horizonblue
19-03-2014, 21:35
Vær opmærksom på, at der bliver rodet med skrot og andet der sviner på havnen i Horsens, så ens båd er formentlig beskidt en gang imellem.......
Takker
Jeg har hørt fra havnefogeden.
Man melder sig ind i en af havnens klubber og så lejer man en plads hos havnefogeden.
Glimrende koncept.
kjaerlarsen
20-03-2014, 13:11
Har du evt. overvejet Juelsminde
Der er betydeligt mere aktivitet, men sikkert også lidt dyrere.
Peter508
20-03-2014, 17:48
Skal du herover af ??
Så kom til Kolding i stedet ;-)
Skal du herover af ??
Så kom til Kolding i stedet ;-)
Jeg ved det ikke endnu, men jeg kommer sandsynligvis til at være en del i Horsens. Jeg vil ikke køre langt for at komme til båden, så Juelsminde og Kolding er i første omgang ikke aktuelle.
Der sker en del private ændringer for tiden, og denne sæson kunne godt se ud til at blive lidt tynd for mit vedkommende. Jeg overvejer om jeg overhovedet skal sætte båden i vandet. Det kræver jo en del arbejde at nå der til.
Peter508
24-03-2014, 09:32
hvis du alligevel er i Horsens, og får lyst til at sejle lidt eller bare en kold ombord, så giv et kald ;-)
hvis du alligevel er i Horsens, og får lyst til at sejle lidt eller bare en kold ombord, så giv et kald ;-)
Thanks, det kan du tro jeg gør :-)
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.