Bådtransport København [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Bådtransport København


LarsG
02-06-2014, 14:12
Hej,

Jeg har de sidste par år brugt Peter Heller (med stor tilfredshed) til at fragte min båd fra Tåstrup til Sydhavnen og retur om efteråret, men har desværre ikke kunne få fat i dem (Hellers.dk) i over en halvanden uge nu via tlf eller mail og tænker at jeg vil prøve at høre alternativerne for at få fragtet min 19" speedbåd fra A til B. Så vil høre om I kan anbefale nogen der kan fragte sådan en lille jolle fra Tåstrup til Sydhavnen?

På forhånd tak for jeres indspark :)

PROSECCO
02-06-2014, 21:23
halløj.

Prøv Stephen Dixen.. 3253 8218.

Han har rigtig meget erfaring med bådtransport. Transportere og Løfter mange både i / ud af vandet i bla i Dragør havn... Bruger ham selv..

J

LarsG
03-06-2014, 06:16
Mange tak, ham prøver jeg at få fat i :)

Albjerg
03-06-2014, 19:53
Hvad med at leje en bådtrailer? 19" skulle da være til at komme rundt med....

LarsG
06-06-2014, 08:15
Hvad med at leje en bådtrailer? 19" skulle da være til at komme rundt med....

jo, men at leje en trailer koster også en del efterhånden og så skal jeg hente og aflevere den samt låne en bil der må trække sættet plus jeg skal sætte båden af den US traileren den stod på og så op på den lejede trailer etc. og i sidste ende spare jeg ca. 500,- så er jeg bare lidt magelig og bare vil have den afhentet, det er bare nemt og tidsbesparende :)

Iøvrigt ringede Annette Heller til mig tirsdag og Peter hentede og satte båden i vandet i går, så det gik alligevel lidt hurtigt da de kom i gang :)

Tak for jeres input, jeg har noteret mig Stephen Dixen.