optage tv på den bærbare [Arkiv] - Fenderen.dk

Log ind

View Full Version : optage tv på den bærbare

goffy
02-11-2008, 22:24
jeg har lovet mit barnebarn at optage star wars da han er helt vild med de film. jeg har en digital modtager til den bærbare, det er en lille tingest med usb stik og en lille antenne. modtager fint tv og vi bruger den som tv ombord.
jeg fik også optaget filmen og via mit program converteret om til dvd og brændt en skive som fungere fint MEN de danske tekster er væk !!! :confused: jeg prøvede at afspille filmen direkte fra harddisken og der er heller ingen tekster. HVAD GIK DER GALT ?? NOGEN IDEER

Lars T
03-11-2008, 09:32
Hmmm skal du tilvælge tekster for den digital modtager? Altså kan disse vælge til/fra?

PS - købe hellere DVD boksen - den er alle pengeværd..
Hilsen en inkarneret Star WArs fan - Medlem at StarwarsfanklubbbenDK og starwarsfanclub:rolleyes::D

goffy
03-11-2008, 10:12
Hmmm skal du tilvælge tekster for den digital modtager? Altså kan disse vælge til/fra?

PS - købe hellere DVD boksen - den er alle pengeværd..
Hilsen en inkarneret Star WArs fan - Medlem at StarwarsfanklubbbenDK og starwarsfanclub:rolleyes::D
der var tekster på udsendelsen jeg sad og så filmen samtidig med jeg optog
men på det optagede er der ikke tekster.
jeg har ikke kunne finde nogle muligheder for at vælge/fra vælge tekst

det er sgu nok en F40 pchackkk

Lars T
03-11-2008, 10:21
det er sgu nok en F40 pchackkk
En Ferrari F40?? ;);)

Det har helt sikkert noget med tekst-settings at gøre..

Campion 165(seb)
03-11-2008, 19:12
...

Haha, nu har jeg pludselig et HELT andet billede af dig kørende inde på nethinden, hehe.

Render du også rundt i skoven i weekenderne som 'Gandalf' og råber: "is-krystaller* is-krystaller* FRYS!!" hoho..

Lars T
03-11-2008, 19:21
Render du også rundt i skoven i weekenderne som 'Gandalf' og råber: "is-krystaller* is-krystaller* FRYS!!" hoho..

tja tjo, nej det gør jeg ikke:eek::D
Men historierne er utrolig ens hvis man hurtigt lavet grundlæggende resumér..
George Lucas har taget en masse fra Tolkien, og begge tyvlåner bl.a fra nordisk mytologi osv. :) George Lucas bruger dog også en del fra CS Lewis og Joseph Campbell.. :) Faktisk mener Lucas selv at serien er en stor tragedie, en beretning om en helts forfald og venden tilbage..

Campion 165(seb)
03-11-2008, 21:03
Hmm, okai godt så..!

Nu skal du høre, nu har vi sporet hvilken IP-adresse du skriver fra, og så bliver du bare siddende til hjælpen når frem, ikke??
Er det en aftale..!?

Lars T
04-11-2008, 08:08
.ghw-.ghw-
.mvf.f