ENN
18-11-2008, 20:30
Her til morgen var min bil flad på v bagdæk - fuck - havde møder hele dagen og jakkesættet på - jeg startede kompressoren og pumpede dækket op og kørte på arbejde - ikke langt fra arbejdet ligger et Super Dæk Center som jeg kun sjældent har benyttet da de plejer at være mega dyre
Nå men bilen bliver smidt af og jeg går det sidste stykke på arbejde
Kl 16 går jeg ned for at hente bilen og frygter det værste mht regningen - men............bilen holder klar - regningen er på 221 kr for de penge har jeg fået:
-Bil kørt på lift
-V Baghjul afmonteret
-Lækagesøgning
-Dæk afmonteret
-Dæk lappet
-Dæk genmonteret
-Hjul afbalanceret
-Hjul genmonteret
-Bilen taget ned af lift og kørt ud igen
I de 221 kr er også de sædvanlige 25% som staten inkaserer - jeg var faktisk måløs over at de kunne gøre det til de penge så mit syn på Super Dæk er helt ændret - jeg gider dælme ikke selv blive på arbejde måske en lille time mere for at lave samme opration (vi har udstyret på arbejde) så sker det igen vælger jeg Super Dæk
Nå men bilen bliver smidt af og jeg går det sidste stykke på arbejde
Kl 16 går jeg ned for at hente bilen og frygter det værste mht regningen - men............bilen holder klar - regningen er på 221 kr for de penge har jeg fået:
-Bil kørt på lift
-V Baghjul afmonteret
-Lækagesøgning
-Dæk afmonteret
-Dæk lappet
-Dæk genmonteret
-Hjul afbalanceret
-Hjul genmonteret
-Bilen taget ned af lift og kørt ud igen
I de 221 kr er også de sædvanlige 25% som staten inkaserer - jeg var faktisk måløs over at de kunne gøre det til de penge så mit syn på Super Dæk er helt ændret - jeg gider dælme ikke selv blive på arbejde måske en lille time mere for at lave samme opration (vi har udstyret på arbejde) så sker det igen vælger jeg Super Dæk