GPS Tracker til Bil, Båd, MC

God oplevelse med firma [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : God oplevelse med firma

ENN
18-11-2008, 20:30
Her til morgen var min bil flad på v bagdæk - fuck - havde møder hele dagen og jakkesættet på - jeg startede kompressoren og pumpede dækket op og kørte på arbejde - ikke langt fra arbejdet ligger et Super Dæk Center som jeg kun sjældent har benyttet da de plejer at være mega dyre

Nå men bilen bliver smidt af og jeg går det sidste stykke på arbejde

Kl 16 går jeg ned for at hente bilen og frygter det værste mht regningen - men............bilen holder klar - regningen er på 221 kr for de penge har jeg fået:

-Bil kørt på lift
-V Baghjul afmonteret
-Lækagesøgning
-Dæk afmonteret
-Dæk lappet
-Dæk genmonteret
-Hjul afbalanceret
-Hjul genmonteret
-Bilen taget ned af lift og kørt ud igen

I de 221 kr er også de sædvanlige 25% som staten inkaserer - jeg var faktisk måløs over at de kunne gøre det til de penge så mit syn på Super Dæk er helt ændret - jeg gider dælme ikke selv blive på arbejde måske en lille time mere for at lave samme opration (vi har udstyret på arbejde) så sker det igen vælger jeg Super Dæk

goffy
18-11-2008, 21:38
det var da en dejlig oplevelse vi har også en Super Dæk Center her i byen så dem vil jeg have i tankerne hvis/når behovet dukker op .

:D

goffy
18-11-2008, 22:17
da jeg købte min lille polo fik jeg også lavet service eftersyn hos forhandleren, men de skulle altid have bilen en hel dag og det passede ikke i vor dagligdag da konen først starter på arbejde kl 13,00. selvom jeg prøvede at bestille i god tid og ville stille bilen hos dem kl 7 om morgenen, så var svaret en hel dag
jeg kørte så til en Nissan forhandler som jeg tilligere har brugt og spurgte om de kunne lave service på en polo. ingen problemer sagde de og skal vi køre bilen hjem til hende kl 12 eller henter hun den selv det er sgu da service så dem har jeg brugt siden :D