juleræs [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : juleræs


goffy
21-12-2008, 16:27
nu kan julen bare komme alt er klar og gaverne er købt og pakket pænt ind.
( ungerne) er godt nok 26 og 22 år men de opfører sig sgu som da de var små
jeg har juleferie nu og vil bare slappe af de sidste dage inden jul.
hvad med i andre er i klar
-.ljjj-

Lars T
21-12-2008, 16:44
Totalt klar - fejrede jul for første gang i år igår, fandens til papfamilier :)
At vi så ikke er klar til nytår (som i år desværre skal holdes hos os) er en anden sag.
jeg har 4 kilo ko, og 24 flasker rød, 6 flasker hvid, 4 flasker Dom, 4 flasker rom til Mojito, 4 flasker vodka, 4 flasker rom til Daiquries og 20 1½ sodavand stående.. Så vi mangler kun lidt til forretten og desserten..
Spørgsmålet er bare om man når at hygge sig med alt ovenstående når man er vært - øv..!

ENN
21-12-2008, 16:53
Den sidste gave blev hentet for 1 time siden - nu er vi også klar

Der er fine ønskede gaver til begge børnene (8 og 13) og maden vinen osv. er købt hjem

Jeg skal dog selv på arbejde mandag og tirsdag men fra tirsdag bliver der juleferie. Julen fejres hos min far med hele familien og alle hans børnebørn

Første juledag skal vi slappe anden juledag holder vi jullefrokost med venner og familie herhjemme, tredie juledag kører vi til Sverige hvor nytåret skal fejres ved Sommen der er hvert år stor fest med naberene og vi medbringer drikkevarene de andre laver mad køber fyrværkeri etc. Juleferien bliver lang da vi først tager tilbage den 5 januar. Den ene bil (min) er klargjort til turen til S har pigdæk etc på - så julen og nytåret kan bare komme an nu

-.ljjj--.ljjj--.ljjj--.ljjj-

http://www.smilie.dk/nytaar/1/c016.gif

ChristianX
21-12-2008, 18:31
Holder jul hjemme, med bedsteforældrene, mor & far, stille og roligt, men nytårsaften skal jeg ud og give den gas med vennerne og en lille indebords ;)

goffy
21-12-2008, 18:42
jeg er så heldig at have fået lov til at arbejde 29-30 december -.ljjj-
derfor holder jeg ferie nu inden jul.
jeg har 2 julefrokoster der skal overståes d. 26 og 27 og det er heldigvis ikke her hjemme så min datter har lånt bilen på betingelse af at hun er chaufør når
far skal hjem :D:D

Lars T
21-12-2008, 19:39
Nåå ja Goffy det er rigtig - jeg skal selv på arbejde imorgen den 22. og overmorgen den 23., samt den 29. og den 30. You win some, you lose some :)

ENN
21-12-2008, 19:48
Nåå ja Goffy det er rigtig - jeg skal selv på arbejde imorgen den 22. og overmorgen den 23., samt den 29. og den 30. You win some, you lose some :)


Du har da "lost them all" Lars hehehe -dlof--f ingen firdage overhovedet ....................

Lars T
21-12-2008, 19:53
Ja faktisk, eneste fridag er den 2. januar DDriver:rolleyes: men så smutter vi afsted den 9. :)

Albjerg
21-12-2008, 21:00
Totalt klar - fejrede jul for første gang i år igår, fandens til papfamilier :)
At vi så ikke er klar til nytår (som i år desværre skal holdes hos os) er en anden sag.
jeg har 4 kilo ko, og 24 flasker rød, 6 flasker hvid, 4 flasker Dom, 4 flasker rom til Mojito, 4 flasker vodka, 4 flasker rom til Daiquries og 20 1½ sodavand stående.. Så vi mangler kun lidt til forretten og desserten..
Spørgsmålet er bare om man når at hygge sig med alt ovenstående når man er vært - øv..!

Med de venner vi har deltager værten på lige fod med gæsterne.....Også selvom han/hun er den første der "vælter"........ Har prøvet at gæsterne hentede morgenbrød inden de gik i seng, så vi andre stod op til frisk brød - uhmmmm luxus.

Lars T
21-12-2008, 21:02
Ha ha - det lyder sgu som en fed ide. :):)
Tvivler dog på jeg kan få Fru Perfektionist med på den :)

goffy
21-12-2008, 22:00
Ha ha - det lyder sgu som en fed ide. :):)
Tvivler dog på jeg kan få Fru Perfektionist med på den :)

det er et spørgsmål om opdragelsen men det er nok for sent
det skal gøres fra starten :D

Skibsbyggeren.
21-12-2008, 23:47
Her startede juleferien torsdag aften kl. 21.00 og varer til 5. januar - 17 dage fri !
(Nå ja.... fik lige lov til at ordne vasketøjet i morgen......? jeg har jo ferie !!!) Man kan ikke vinde hvergang.
Mon ikke der kan blive tid til at rode lidt båd og komme omkring vores klubhus til en snak og en kop kaffe med pensionisterne alligevel

Jess
22-12-2008, 09:03
:( Mangler lige de sidste 4 julegaver og så pakke 2 kubikmeter legetøj ind
Jeg har i princippet fri til den 5. men arbejder intensivt på at få den nye shop op at køre .mvf.f

lille tut
23-12-2008, 19:58
Så er træet klar og pyntet gaver ordnet for en uge siden og har haft juleferie fra den 18dec til 6jan dejligt-.ljjj-

Men ville hellere have det var 25grader høj solskin vindstille og 40-60literDDriver benz i timen og så bare der ud afsportyysportyy tror jeg glæder mig ligesom børn gør det til jul:rolleyes: