En hilsen fra Sverige [Arkiv] - Fenderen.dk

Log ind

View Full Version : En hilsen fra Sverige

ENN
28-12-2008, 21:58
Ja jeg tilbringer jo nogle dage ved "min" sø og ville lige sende en hilsen til alle på fenderen

Vejret er stjerneklart - 13`c her til aften

Jeg forsøgte i går og i dag at forcere isen på søen men den vokser med lynets hast i disse stille klare dage med streng frost så forsøget endte i dag med at brudstiften på husqvarnaen gik da en isklump satte sig i propelleren-.ljjj-

Nu er de sidste forsøg på at besejle søen opgivet for i år (men der er jo kun et par dage til det nye hvor jeg genoptager forsøgene hehehe) isen er nok så tyk at vi kan gå på søen i morgen

Og skibakken heroppe er klar til skiløb fra i morgen - snekanonerne har produceret masser af sne de sidste par døgn - så den står på skiløb fra i morgenboattt

Her i sommerhuset kan jeg høre snekanonernenes "buldren" selvom skibakken ligger 2 km væk - da jeg var på aftensgåtur deroppe i dag var der ca 40 cm sne på bakken - utroligt så stærkt snekanoner kan dække en bakke med sne - bare kulden er tilstede

Strøyer
28-12-2008, 22:47
Kanonsne er petroliumsne....
måske er jeg bare misundelig .

Jan

Lars T
29-12-2008, 08:12
Lyder super fedt - Total misundelig..
Jeg er lige ankommet til kontoret...!!??
Eneste positive indtild videre, var god plads på Holbækmotorvejen..!

ChristianX
29-12-2008, 09:34
Jeg er lige ankommet til kontoret...!!??

Så er der jo nogen som stadig går i folkeskole, og følger deres ferier ;) 17 dages ferie har jeg;) men kun 1 uge endnu :D

Lars T
29-12-2008, 09:52
Så er der jo nogen som stadig går i folkeskole, og følger deres ferier ;) 17 dages ferie har jeg;) men kun 1 uge endnu :D

He he - håber du er nået et godt skidt hen af folkeskolestigen - for når den slutter så starter du først rigtig i skole ;)

goffy
29-12-2008, 10:43
He he - håber du er nået et godt skidt hen af folkeskolestigen - for når den slutter så starter du først rigtig i skole ;)

Nemlig efter skolen hedder det Velkommen til virkeligheden :D:D

Lars T
29-12-2008, 10:57
Nemlig efter skolen hedder det Velkommen til virkeligheden :D:D

Medmindre han snupper en 5-10 mere på bænken ;)

ChristianX
29-12-2008, 17:04
Medmindre han snupper en 5-10 mere på bænken ;)

NEJ FANDME NEJ!!! hehe, jeg skal aldrig tilbage! jeg skal være mekaniker... Det bliver dejligt ;)