View Full Version : Vand i båden, frosset til is?
ChristianX
02-01-2009, 15:05
Hvad skal man gøre ved vand der er frosset til is i båden?. det er ikke meget, men nok til at jeg er bekymret..mvf.f
Miss Mancini
02-01-2009, 15:13
Hvad skal man gøre ved vand der er frosset til is i båden?. det er ikke meget, men nok til at jeg er bekymret..mvf.f
Jeg opdagede det samme i onsdags. Mit forreste rum til fendere og anker, var halvfyldt med vand. De første ca. 10 cm var frosset til is.
Jeg hakkede isen i stykker, fjernede isen og sugede alt vandet op med en vandstøvsuger. Det is der stadg sad på kanten af rummet fik en gang kogende vand, så det forsvandt.
Efterfølgende rensede jeg drænhullet i bunden af rummet, så evt. regnvand kan komme ud igen.
ChristianX
02-01-2009, 15:25
Det er i bunden på limboen, det er ca. 2 cm tykt, jeg er bange for at hakke det så meget i stykker at bunden tager skade
Det er i bunden på limboen, det er ca. 2 cm tykt, jeg er bange for at hakke det så meget i stykker at bunden tager skade
de lover op til 5 gr varme i morgen så det løsner måske isen så du kan få det ud -dlof--f
ChristianX
02-01-2009, 15:44
Tak for det :D det må vi da håbe, så jeg lige kan få det taget ud inden det værste kommer :D
Miss Mancini
02-01-2009, 16:26
Tak for det :D det må vi da håbe, så jeg lige kan få det taget ud inden det værste kommer :D
Giv isen en gang kogende vand, hvis du er bange for at lave skader i bunden af båden...
ChristianX
02-01-2009, 22:30
Giv isen en gang kogende vand, hvis du er bange for at lave skader i bunden af båden...
Der skal jo nødig være hul i bunden nu hvor der nok kommer reklamer på den... så skal der nok stå "NYBUND" istedet for NYTDREV ;)
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.