Udfordringer. [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Udfordringer.

Miss Mancini
17-01-2009, 22:19
Kunne man ikke lave en afdeling der hedder "udfordringer" lidt á la BG... ????

F.eks. kunne man udfordre hinandens både og billeder, som der er lagt ind i profilen.

Lars T
19-01-2009, 17:57
Uhhhh haaa - lige det med udfordringer tror jeg vi holder os langt fra.. ;)
Der er et stemmesystem i galleri-delen (når det en gang kommer op og køre) som vi vil bruge på forsøgsbasis men hvis det hele ender i "fed båd du får 5 giv en 5 retur", så deaktiveres funktionen ;)

goffy
19-01-2009, 18:02
Uhhhh haaa - lige det med udfordringer tror jeg vi holder os langt fra.. ;)
Der er et stemmesystem i galleri-delen (når det en gang kommer op og køre) som vi vil bruge på forsøgsbasis men hvis det hele ender i "fed båd du får 5 giv en 5 retur", så deaktiveres funktionen ;)

HELT ENIG pchackkk

ENN
19-01-2009, 18:03
Årh lad være lars - jeg ville dælme gerne udfordre din båd -dlof--f

Funktionen er da skæg - men som Lars siger så skal galleridelen først op at køre - den virker ikke lige nu og derfor mangler vi billeder herinde - så galeridelen er top prioritet

Lars T
19-01-2009, 18:54
Ja Esben - funktioner er skæg, men har sin gang på BG, og det er faktisk i mine øjne en af de mere gode funktioner som BG og deres andre gallerier har :)
Men den forbliver der ;);)

goffy
19-01-2009, 19:15
Ja Esben - funktioner er skæg, men har sin gang på BG, og det er faktisk i mine øjne en af de mere gode funktioner som BG og deres andre gallerier har :)
Men den forbliver der ;);)

jeg var på BG for et års tid siden og så deres mærkelige system med at både skulle stemmes ind ? og udfordre hinanden med så forskellige både som vi jo har hvordan det ?
er det bare mig der ikke fatter hvad det går ud på :dizzy:

ENN
19-01-2009, 19:18
Det er sådan en gimmick de har på baadgaleriet babygaleriet bilgaleriet etc. og er ren leg - det har intet fornuftigt formål - udover dengang jeg vandt over Rolf - husker du det rolf? jeg mener heller ikke det skal være herinde - ikke medmindre jeg kan drille Lars Med det hehehe.mvf.f

Lars T
19-01-2009, 19:28
Det er sådan en gimmick de har på baadgaleriet babygaleriet bilgaleriet etc. og er ren leg - det har intet fornuftigt formål - udover dengang jeg vandt over Rolf - husker du det rolf? jeg mener heller ikke det skal være herinde - ikke medmindre jeg kan drille Lars Med det hehehe.mvf.f

Du udfordre bare løs ;)

Miss Mancini
19-01-2009, 20:45
- det har intet fornuftigt formål - udover dengang jeg vandt over Rolf - husker du det Rolf?

Ja, det husker jeg tydeligt. Jeg gik med sørgebind i 7 dage...:)

Min båd var ked af det efter afstemningen var slut, og syntes det var uretfærdigt....:) :) :)

ChristianX
19-01-2009, 21:15
Min båd var ked af det efter afstemningen var slut, og syntes det var uretfærdigt....:) :) :)

Og derefter sejlede din båd dårligt :D var det ikke noget med at du havde en masse problemer med den ;)

Jess
19-01-2009, 21:19
Og derefter sejlede din båd dårligt :D var det ikke noget med at du havde en masse problemer med den ;)

Hov-Hov, der er aldrig problemer med OMC, kun udfordringerpchackkk