View Full Version : På ski i år?
Vandski kan man jo ikke rigtigt komme ud at stå på på denne årstid - men Alpin og Langrend er det jo lige årstiden til
Skal du/I på skiferie i år - og hvorhenne?
Selv overvejer vi at tage til Norge eller til Åre i Sverige i år priserne er yderst gunstige grundet kursen og finanskrisen som åbenbart gør at mange destinationer er brændt inde med pladser
nicolajjetrider
18-01-2009, 15:11
Min bedste ven og 2 kammerater pakker bimsen i uge 8 og køre til Livigno. Det fast rutine at Claus og jeg er afsted sammen:)
Østrig er vores favorit, Har været i livigno før og det er et fedt sted.
Næste år er det 1mdr. i Val T:)
Nixen, men måske kan det blive til et par vandski til foråret :rolleyes:
Anders kr
18-01-2009, 15:57
JA livigno er et fedt sted, har været der nede for 2 år siden i 16 dage, det er da i Italien! Party0012
Når men vi tager til Åre, 1200kilometer oppe i sverige, i 14dage, det er et fedt, sted tror det 9 gang vi skal der op, det bliver aldrig kedeligt,
Kører i derop anders - hvilke uger?
Vi overvejer Åre men gider ikke køre de 2x 1200 km så vi kigger på at tage nattoget fra Malmø til åre
lille tut
18-01-2009, 16:50
Ja vi kører på fredag til schladming i 7dage-kdi-dæ-dew.d:happy0167:.ndhr-Party0012
Bliver sgu dejligt at få sig rørtParty0012
Anders kr
18-01-2009, 17:10
Vi har taget toget mange år, da børn under 16, køre med gratis, selv om du stadig har sove pladser til dem,
Men ja vi køre der op, vi er dog kun 3 i år, da min bror passer husset,
Ture er flot der op af, vi kørte der op på 12,5 time sidste år, med 3 pauser og færgetur DDriver det mor der kørepoppepoppepoppeParty0012Party0012Party0012Part y0012
Når ja det er i uge, 6-7
Kører i over stockholm eller via Göteborg? jeg får det til en køretur på tæt ved 17 timer når jeg regner det ud via div. programmer
Casper T
18-01-2009, 18:19
sidder i wagrain østrig nu.........skla først hjem om 14dage oploader foto snarestParty0012og sukien klarede turen herned_/lighthouse)_
Heldige asen Casper Smokeyfisher ville dælme gerne være på ski nu - men det må vente nogle uger endnu
Er der sne nok dernede - er ski forholdene gode?
ChristianX
18-01-2009, 18:47
Skulle have været, men måtte melde fra, pga. dårligt ben :( tidlig alder syntes jeg, jeg er jo kun 14 hehe ;)
Anders kr
18-01-2009, 19:09
Vi køre over stockholm, og så op til sundsvall, og den vej ind mod Østersund, og og så er det jo barelige ud til Åre DDriver
Mærkeligt - nu har jeg studeret forskellige muligheder og det mærkelige er at priserne for fx 1 uge i åre eller Geilo eller Beitostølen er ca 2 gange højere når man er dansker der bestiller turen fra en adresse i Danmark - søger jeg samme rejser i sverige fra en svensk adresse (underforstået får biletter sendt til en svensk adresse) er prisen ca det halve
I kan selv finde en pris på www.dtf-travel.se (http://www.dtf-travel.se) (svensk husk det er priser i Skr (kursen er 0,68)) og www.dtf-travel.dk (http://www.dtf-travel.dk) (Dansk prisen er i Dkr)
Så rejsen bliver nok bestilt via Sverige
Anders kr
18-01-2009, 20:17
Ja det kan kun betale sig at bestille rejser fra sverige, nu her.!
Men, ikke for noget ENN, er du ikke lidt sent ude hvis ikke du har planlagt en ski ferie endnu? lf-flg
Ville først se hvor meget sne der var ved sommerhuset - og ork der er masser tilbage - og til de helt rigtige priser da rejsebureauerne er brændt inde med mange rejser i disse finanskrisetider
Vi var 52 herrer på skitur til Kirchberg i Østrig og havde 4 super skidage den 3. til 6. januar og 3 gode men hårde lange aftener.
En tilbagevendende begivenhed som jeg deltog i for 6. gang træk.
Den eneste forandring i år var et andet hotel med fine værelser, varm sauna og flink betjening.
Det bliver vist den eneste sne-skitur i år, da vi sammen med min bedste ven og hans kone tager til Cuba i 14 dage den 18. februar.
Men måske er der her mulighed for vandski??
mvh. Leif
Casper T
19-01-2009, 17:04
Heldige asen Casper Smokeyfisher ville dælme gerne være på ski nu - men det må vente nogle uger endnu
Er der sne nok dernede - er ski forholdene gode?
20 cm ekstra til morgen,her havde ingen kørt til morgen.......vi var blandt de t10 første til morgenfjupeqopq
Det ser ski godt ud Casper.. :):)vi fik en nat ca. 3-5 cm men ikke helt nok til at dække diverse spor, så man måtte tage til takke med andres linjer med mindre man traverserede lidt..
Casper T
19-01-2009, 17:40
er det bagsiden af sølden gletheren?
Der er to gletchere - Rettenbach og Tiefenbach.
Billedet ovenover er ned fra SchwarKogl - det vedhæftede her i decent fra Tiefenbach.
Aftenen er gået med at pigerne (ja der er jo 3 stk i huset - så man sidder her som ensom hane) har diskuteret om hvor skiferien skulle gå hen.
Jeg ved ikke om i kender den slags langtrukne diskussioner der mere handler om selve processen at snakke og diskutere end at træffe beslutninger.... og hvor man så af og til prøver at drage en konklussion - men nej måske vi aligevel skulle..............eller vi kan også.............og så er der jo også................ så til sidst trak jeg mig i baggrunden og efter 5+ timer med snak så faldt afgørelsen og jeg fik æren af at bestille og betale rejsen
Kender i den type demokratiske familie"processer" de kan drive en mand til van(d)vid det er lidt som at være på julegaveindkøb med pigernephppp
Aftenen er gået med at pigerne (ja der er jo 3 stk i huset - så man sidder her som ensom hane) har diskuteret om hvor skiferien skulle gå hen.
Jeg ved ikke om i kender den slags langtrukne diskussioner der mere handler om selve processen at snakke og diskutere end at træffe beslutninger.... og hvor man så af og til prøver at drage en konklussion - men nej måske vi aligevel skulle..............eller vi kan også.............og så er der jo også................ så til sidst trak jeg mig i baggrunden og efter 5+ timer med snak så faldt afgørelsen og jeg fik æren af at bestille og betale rejsen
Kender i den type demokratiske familie"processer" de kan drive en mand til van(d)vid det er lidt som at være på julegaveindkøb med pigernephppp
ja det kan være noget af en prøvelse. Min erfaring er at lade være med at komme med mange valgmuligheder for så går det galt. løsningen med at trække sig og lade dem blive enige kender jeg alt for godt. man tier og samtykker og betaler og så er der fred i hjemmet -dlof--f
Anders kr
20-01-2009, 15:35
Har hørt om det, ENN men nu er vi 2 på hensholdsvis 18 og 20 år, og min far, og min mor, så det nemt, der er ikke så meget diskution,
Men hvor går ferien så hen?
Ja se - det er en hemmelighed - men i har lov til at gætte - og er der ikke gættet rigtigt så sætter jeg et par billeder ind når vi er fremme
Der er sne og -6`c i dag på destinationen i dag så meget kan jeg sige - og det ligger ca 950-1200 km fra Køvenhavn i en eller anden retning - dog ikke Vest så det kan i udelukke
Rejsen er bestilt via et Svensk rejsebureau og faktureret i Skr samt med min svenske adresse som adressen biletterne sendes til - det sparede ca 35% af rejsens pris i forhold til at bestille den i Danmark
Så når vi kommer frem så regner jeg med at hotellet tror vi er Svenskere - se der fik jeg røbet at det var et hotel vi bor på - endda et ganske fint et af slagsen med spabad og svømmepøl mv. - og der er ca 40 meter fra hotellet til skiliften - Jeg kan også - til brug for gættekonkurancen - oplyse at vi har været på destinationen flere gange tidligere - men så får i heller ikke mere af vide i første omgang
Bare gæt løs-dlof--f
Anders kr
20-01-2009, 20:11
Det sq da ÅRE :-)
Nej ikke Åre - det var ellers min favorit - og så havde vi jo mødt Anders og CO på pisternelf-flgdet havde været en ekstra bonus
ChristianX
20-01-2009, 20:17
Trysil?
Anders kr
20-01-2009, 20:18
Ja, hvis havde nået at se mig suse forbi,;-)
Hmm måske, storlinen?
-Trysil - nej (men tampen brænder)
- storlien - nej
ChristianX
20-01-2009, 20:22
Sälen?
ChristianX
20-01-2009, 20:25
Uha, den er sku svær så! hvor langt ligger det fra trysil?
Anders kr
20-01-2009, 20:26
Sälen ligger kun 6-700kilometer opppe,
Trondheim -dlof--f
ChristianX
20-01-2009, 20:28
Sälen ligger kun 6-700kilometer opppe
Ja, hvad ved jeg om det -dlof--f:rolleyes:
Stedet har bla et stort helsesportcenter og ligger nord øst for Geilo
ChristianX
20-01-2009, 20:32
Beitostølen? :D
Bingo - ja det blev beitostølen og Raudalen igen i år - vi skal bo på SAS radisson ved skiliften
Jeg pressede på for Åre eller Bad Gastein i Østrig - men den yngste pige er ikke helt klar til sådanne udfordringer endnu - og det er jo en familietur - men raudalen er nu heller ikke ringe mht. skiterræn.
Beitostølen har jo 2 skiområder - det der ligger direkte ved beitostølen og så Raudalen overfor som er mere "hard core"
Vi har været der mange gange med børnene idet det er et super familiested - og fordi min fætter bor deroppe (og har boet der mange år) han arbejder på helsesportcentret som vi også skal ned og besøge
Jeg skal for øvrigt på en 1 dages hundeslædetur med den ældste datter - og ud og køre langrend over valdresflyr - samt selvfølgeligt kører alpint - det bliver super fedt. Vi sejler til oslo med DFDS så køreturen bliver ikke så lang endda
ChristianX
20-01-2009, 20:41
Det var sku godt gættet så ;) slog bare helsesportscenter op på google hehepoppe
Helsesportcentret er supert - de har alt - varme bade - træningsfaciliteter etc. Nu er jeg ikke den store idrætsudøver - men vores ferier på Beitostølen har altid betydet at jeg står på ski 6 timer dagligt og så skal jeg ned på helsesportcentret og træne med fætteren - så formen er formidabel i ugerne efter jeg kommer hjem deroppe fra
Party0012-dew.d-kdi-dæ-ld-ld
Casper T
20-01-2009, 20:46
hæ-hæ var lige en tur i badgastain igår ,der mangler ikke sne,vi har skikort til hele sportwelt......imorgen til flachau,også 10dage til vi vender sukien hjem.....Ps god ide med vinterdæk på bilen,det har nok sparet os for at rode med kæderDDriver
Esben - Bad Gastein er da perfekt til hende den lille.!?
sidte år havde jeg min papdatter på 5 med til Sölden - det gik uden problemer.. og i år var hun med igen og sågar min søsters papsøn på 4 kom igang på brædderne..
Masser af pics på Fjæsbog :)
2008 ned af Tiefenbachgletscheren
http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v185/40/3/566699081/n566699081_261675_576.jpg
Men trætheden kan godt sætte ind :)
http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2120/40/3/566699081/n566699081_1125863_8621.jpg
http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2115/20/89/739274556/n739274556_1167495_6339.jpg
De klarer sig helt fint i terrænet..
http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2115/20/89/739274556/n739274556_1167496_6602.jpg
Anders kr
21-01-2009, 15:57
Åre, består at 5 områder,
Duved, Tegefjäll, Rödkullen, Ulddalen, Åre og Björnen,
Og det er da ellers yderst børnevenligt, i Rödkullen og Björnen,
Men lige meget hvad, hvis der er sne, og liftene køre, og vejret er med en, så er det jo kanon fedt, næsten lige meget hvor man er
Lars T. : Kanon billeder, lillepigen er godt nok træt :rolleyes:
lille tut
23-01-2009, 13:47
Så er der 2timer til vi DDriverglæder mig helt vild, så må i hygge jer herhjemme:rolleyes:
Lidt billeder fra en tur og en uden konen og ungerneParty0012
God tur - husk at sætte nogle billeder ind og kom med en snerapport
Casper T
25-01-2009, 21:41
Vi nyder stadig det gode vejr i østrig,næsten ny-sne hver morgen og så SOL,lille pigen(3 1/2)og mig selv
Nej nej nej Casper.
Hvad er det en hashkælk..!! :):)
Super shots :)
Det er godt nok flot at hun kan styre brædderne - man siger jo at de helst skal starte omkring 4 års alderen.
Er det godt vejr derned, dem jeg har hørt fra i Sölden og St. Anton har haft overskyet verj i snart 7 dage, dog med den lille twist at det har sneet 2-3 gange med ca. 10 cm hver gang..
Casper T
26-01-2009, 17:05
Nej nej nej Casper.
Hvad er det en hashkælk..!! :):)
Super shots :)
Det er godt nok flot at hun kan styre brædderne - man siger jo at de helst skal starte omkring 4 års alderen.
Er det godt vejr derned, dem jeg har hørt fra i Sölden og St. Anton har haft overskyet verj i snart 7 dage, dog med den lille twist at det har sneet 2-3 gange med ca. 10 cm hver gang..
4år nej -nej sidste år var hun 2 1/2 og kørte efter et par uger uden sele,hash kælk.....ja ski to af samme køn =homo
en ski/brædt = monoleg = onani ;)
Superflot at hun kunne som 2½ år - sejt :):)
nicolajjetrider
27-01-2009, 11:51
Jeg holder ikke til at se alle jeres nice billeder!!!! Woooouuu:)
17dage til jeg drager afsted, 235cm sne here we come:)
Ja de behøver ikke være så gamle, Før brædderne skal prøves.
http://www.fenderen.dk/photopost/data/500/medium/Emilie_i_Hovden.JPG
Hashkælk....:grin:fjupeqopq Den var sgu ikke nået til min matrikel endnu...
Vi smutter til Hovden i Uge 13 :-)
Jeg holder ikke til at se alle jeres nice billeder!!!! Woooouuu:)
17dage til jeg drager afsted, 235cm sne here we come:)
IF IT DONT SMOKE WHEN YOU RIDE IT? THEN DONT RIDE IT!
Jaså så vil jeg gerne se dine ski..
Eller det er måske også en Hashkælkfjupeqopqfjupeqopqfjupeqopq
Jan
nicolajjetrider
27-01-2009, 15:17
Det fordi jeg kører så stærkt at sne'en fordamper bag mig;)
Anders kr
27-01-2009, 18:28
Jamen,
Jeg vil da gerne lige sende en Hilsen, fra Åre hvor vejret er super og sneen god.
Ca -10 grader om dagen,
http://gemdet.nu/5/1233080871dscn0048.jpg
Det ser fedt ud Anders - rigtigt fedt ud
:D
Prøv lige at se tøsen her i fin stil... Det er sgu utroligt. (Det er ikke min tøs)
http://www.youtube.com/watch?v=-pK2JheWido&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=-pK2JheWido&feature=related")
Jan
Ja og her er jeg :D
n8SAjN34KS4
Av-av:
http://www.youtube.com/watch?v=20qB1dXAM78&NR=1
AVV av
Mon ikke den blåpandede hævner hæver lidt....
Jan
Casper T
28-01-2009, 21:07
Så kom der igen sne i Party0012alperne
Anders kr
30-01-2009, 14:30
Rapport Fra Åre,
-15 grader her i byen, og plus 12/13 grader på toppen,
Fuld sol og ingen vind, Super fed dag,
Er der varmere på toppen end i byen ???
Arbejder du ved DMI. ?? ;-)
Fortsat god ferie. Nyd det gode vejr.
Lyder godt Anders - men mon ikke det er minus på toppen også?
Om præcis 8 dage år det løs for os mht. skiferie -dlof--f
http://www.millan.net/anims/giffar/skismile.gif
Anders kr
30-01-2009, 20:01
Det skam rigtig nok det var plus på toppen, og minus i bunden, så det var tø sne opppe, og frost nede,
Så det passede fint midt på bjerget idag, og jo tak jeg nyder ferien! :D
lille tut
01-02-2009, 16:26
Her er lidt info fra vores tur til Schladming kanon tur og vejret var super 4 dage sol fra en klar himmel og sne/skyet i tre dage =30cm Wow.
Vind så vi ikke skyggen af og temp fra -1til -5 så helt i top forholdParty0012
Anders kr
01-02-2009, 18:12
Det ser da bare super godt ud!
Og det lyder da vist til at være nogen gode forhold i har været der i,
Jeg håber stadig på lidt sne her oppe!
Hvad køre i andre på,? når i er på vinter ferie,
Jeg står på snowboard, men har dog idag være nede og leje nogen telemark ski, da min far ikke mente jeg ville kunne klare det i lårene, og jeg vil jo nødigt gi ham ret, men pøøjjjj det er hårdt,
Rapport fra Beitostølen Norge
Skyfrit -13 C og svag vind der er masser af nysne og perfekte forhold
:D:D:D:D
Billeder følger når jeg får tid Party0012
nicolajjetrider
09-02-2009, 20:31
4dage:D til 205cm i dalen og 305 på toppen:D
Hvorfor er det snyd Jan.
Vi havde også nysne her til morgen og det sneer også nu..
Nico - hvor er det i skal hen? :)
Hvorfor er det snyd Jan.
Vi havde også nysne her til morgen og det sneer også nu..
Nico - hvor er det i skal hen? :)
Så pyt da jeg tager afsted i uge 13.mvf.f
nicolajjetrider
10-02-2009, 11:45
Lars:) Vi køre til Livigno på Fredag:)
http://www.snowrental.net/skiing/italy/livigno/livigno-webcam.html
Det kan lige gå an:D
Sweet.. :)
Jeg har nogle venner der er der nede nu. Det skulle være rigtig nice..
Jeg har nu aldrig været der, men har hørt det skulle være rigtig billigt i forhold til andre steder, også er der jo lige det med det toldfrie :):):)
nicolajjetrider
10-02-2009, 12:05
Jeg har os 2 bekendte der nede nu, det sku være helt vildt snowpacked:)
Jeg har været der nede før og ski terænet er rigtig fint, der er gode pister, meget varierende mellem blå og sort :) fede fun parks og sådan.
+ Afterski og Natteliv er rigtig super:) netop pga. Toldfrit.
Det bliver en god og hård uge, sent hjem fra byen, først på pisten og den sidste på pisten:)
Glæder mig satme!:) Så skal twintipperne prygles endnu engang:)
Tja - endnu en dag med skyfri himmel solskin - ingen vind og perfekte skiforhold
http://www.beitostolen.com/bilde/bilde.jpg
http://www.beitostolen.com/bilde/uppload/gipeklanten.jpg
nicolajjetrider
11-02-2009, 17:32
Er det ok og kalde dig Røvhul;) Det ser for fedt ud!
Ser ski godt ud Esben :) Total misundelig..!
Jeg tager et par timer med 0.B til Vållsåen på mandag :):)
ØØH jeg arbejder bare og lader de andre holde ferie
der er sgu vist noget jeg har misforstået pchackkk-dew.d:comp:
ØØH jeg arbejder bare og lader de andre holde ferie
der er sgu vist noget jeg har misforstået pchackkk-dew.d:comp:
Så er vi 2 :rolleyes:
Så er vi lige vågnet til endnu en perfekt dag her på højfjeldet temp -13`c vindstille solskin ikke en sky på himlen og det fineste pulversne - nu går turen ud på løjperneDDriver - og degt bedste - vi har lige forlænget opholdet så vi er først hjemme søndag i stedet for fredag
http://www.beitostolen.com/bilde/uppload/skisenteret.jpg
http://www.beitostolen.com/bilde/uppload/raudalen1.jpg
Så er vi 2 :rolleyes:
3..
Ihvertfald i denne uge ;)
Hva Nico, har du en lettere brugt skiferie til salg :)
hvad det godt?
hvor er alle billederne.? op i dit album tak :)
Vi smutter jo selv afsted på fredag og se lige hvad jeg har købt ;)
PS det er også vandtæt så jeg håber på lidt vandski/wakeboard shots :)
http://www.vio-pov.com/images/1_5/pov15_big.jpg
http://www.vio-pov.com/products/pov_15.php
nicolajjetrider
23-02-2009, 09:31
Mandag morgen er hård:)
Alt for fed ferie, letterebrugt skiferie er ikke tilsalg, den er fuldstændig udtjent:D
Ekstremt meget skiløb både i Høj sol og i sne storm:)
Fik lavet mit første 360 med Cross så det var sindsygt fedt:) + Tailgrip sidder i skabet hver gang nu:)
Billeder kommer når jeg lige får taget mig lidt sammen får sorteret lidt i det:)
Herligt kamera.
Glæder os til at se nogle videoer.
Hvad så Nico.
Ingen gips ??
nicolajjetrider
23-02-2009, 09:39
nix:) i de 11år jeg har stået på ski har der aldrig været gips, og i de 19år jeg har levet har der aldrig været gips:D
Er ret sikker på min krop ikke egner sig til at brække noget:) eller forstue for den sags skyld:)
Det er jo ikke fordi at du sidder med hænderne i skødet.
Jeg er nu oppe på 39 år uden gips...:-)
ikke noget brækket, På nær næsen et par gange.
nicolajjetrider
23-02-2009, 09:49
Ja tror sku nogle kroppe bare har svært ved at brække, for har godt nok fået nogle skræl nogle gange hvor jeg et eller andet sted undre mig over at der ikke er sket mere..
39år:D Godt gået, min næse har ikke været slået skæv endnu:)
39år:D Godt gået, min næse har ikke været slået skæv endnu:)
Den er heller ikke "slået":rolleyes: skæv, Den første gang var i en gåstol, Fuld knald over et dørtrin og så ind i en af de gode gamle tremmeradiatore.:(
nix:) i de 11år jeg har stået på ski har der aldrig været gips, og i de 19år jeg har levet har der aldrig været gips:D
Er ret sikker på min krop ikke egner sig til at brække noget:) eller forstue for den sags skyld:)
Så har du ikke stået ordentligt på ski - jeg brækkede anklen første gang på ski som 14 årig det var i Østrig - siden har jeg dog ikke brækket noget -dlof--f
ChristianX
23-02-2009, 16:34
Jeg har heller ikke brækket, eller forstået noget i mine 14år :eek:
Har dog forstrukket et ledbånd 2 gange nu, sidste gang var skiferie sidste år, hvor jeg kom forkert over over et hop, og væltede :D
kan desværre stadig mærke det i benet. så jeg kan ikke løbe så langt :(
Ohh...
bilen lyder rigtig. (pigdæk og susen fra tagboxen)
Vi er igang med at pakke og gøre klar til årets skiferie. http://www.hovden.com/
Familien har jubilæum med 40år på samme destination.
Måske ikke så meget sol men ingen tø :-)
http://www.yr.no/sted/Norge/Aust-Agder/Bykle/Hovden_skisenter/langtidsvarsel.html
ChristianX
21-03-2009, 11:52
Er det ikke lidt sent at tage afsted Jan? :)
God tur! det er nok dejlig forårsagtig når i vender hjem igen! ;-)
Er det ikke lidt sent at tage afsted Jan? :)
God tur! det er nok dejlig forårsagtig når i vender hjem igen! ;-)
Jo det er sent i forhold til alle andre.. Og så er der sjældent rigtigt koldt,
Men det har kun slået fejl en håndfuld gange med vejret i 40 fjupeqopqår.....
Så jeg stoler på erfaringen som familien har opbygget.
Hvis du ser på statistikken så..
http://www.hovden.com/sider/tekst.asp?side=605
Er det jo fint. :D
lille tut
21-03-2009, 19:00
Kan i have en god ferie, og alt respekt til i kan holde sammen på familien til turen hvert år.:):):):)
Skibsbyggeren.
21-03-2009, 20:23
God skiferie, til dig og familien.
nicolajjetrider
25-03-2009, 09:59
Status fra Jan Strøyer:)
Jeg snakkede med Jan igår aftes og skal hilse jer alle sammen, igår var han oppe på en fart af 92km/t og vil nå 100:)
Vejret var super og sneen kanon:) manden & familie hygger sig.
Billeder kommer senere skal lige synkronisere computer og mobil:)
Så er vi kommet hjem igen..
Perfekt vejr max 5grader i kortere periode midt på dagen.
ellers sol og lige under frysepunktet.
Den GPS kunne vist ikke måle hurtigere hastighed-dlof--f
Der var ellers plads nok og god sigt.
Øv Øv jeg skal nedscalere mine fotos da de er større end 2800x2800.....
Kigger lige på sagen.
Nu er det nedscaleret til 2800x2100 men jeg får denne besked ??
" vBulletin Message
Your submission could not be processed because a security token was missing.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error. "
Lidt fra skiferien...
QnvVCZWlmdU
t4xoxmd9WjU
Hej Lars.
Flot video fra dag ski; men hvor er billederne fra afterski :)
Hvilket udstyr har du anvendt og hvordan er det monteret på dig?
mvh. Leif
For s.... der er lang tid til vi skal på skiferie...
Fed film Lars, herligt med lidt off-piste.
Det er der ikke så meget af i Hovden.
Hej Lars.
Flot video fra dag ski; men hvor er billederne fra afterski :)
Hvilket udstyr har du anvendt og hvordan er det monteret på dig?
mvh. Leif
Hej Leif,
det er et VIO POV kamera, som kan monteres på utallige måder.
I de klip overfor har jeg det monteret på min rygsæksskulderstroppe - men det kan monteres på skiene, hjelm, i skigoogles's strop osv osv..
www.hjelmkamera.dk - PS jeg har en god kontakt, så giv lyd hvis du skal have et knaldtilbud.. ;)
JAn - ja for pokker der er lang tid til skiferien :)
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.