Bil skade [Arkiv] - Fenderen.dk

Log ind

View Full Version : Bil skade

ENN
26-01-2009, 15:53
Øv så kommer man ned til sin bil efter arbejde og den h forlygte er smadret

Heldigvis er synderen indetificeret og det var en ansat der skulle flytte en lastbil - så det klares over forsikringen MEEEN det er en bixenon forlygte til en BMW - jeg spurgte på prisen ved BMW 8200 skal den koste fjupeqopq

Nu er det sådan at det er en Hella / AL lygteunit så jeg forespurgte også ved hella som vi handler engro med - og se der er prisen 3900 kr

Så nu er 1 stk forlygte bestilt - og da firmaets selvriciko er 5000 kr så bliver den skiftet uden at indblande forsikringen

Der er heldigvis ikke sket anden skade end på lygten - men jeg må køre enøjet rundt de næste par dage idet originalt bixenon er så sjældent på en bimmer herhjemme i afgiftlandet danmark at ingen har det på lager - og ingen har nogensinde haft det på lager idet der ingen efterspørgsel er herhjemme

ChristianX
26-01-2009, 18:18
Det var godt nok da surt!!! vi har også lige haft et uheld med Multivanen T5, imens mor var inde og handle bakkede der en "kælling" (undskyld udtrykket) ind i siden af den og bulede hele døren :D
NY DØR OG BEKLÆDNING 17k, men heldigvis gik det over firmaforsikringen.

ENN
26-01-2009, 18:37
Tja - men når nu det skulle være så ramte han perfekt med et langchasis (en Lastbil der ikke er sat opbygning på endnu) og spidede den H forlygte uden at skade andet - så det er billigt sluppet

ChristianX
26-01-2009, 19:19
Jaer, du har været heldig!

Jess
26-01-2009, 20:30
Tja - men når nu det skulle være så ramte han perfekt med et langchasis (en Lastbil der ikke er sat opbygning på endnu) og spidede den H forlygte uden at skade andet - så det er billigt sluppet

Hmmm. må jeg parkere min Rover hos jer en uges tid ? lf-flg

Lars T
27-01-2009, 11:16
:):)