Træf/værkstedsdag. [Arkiv] - Fenderen.dk

Log ind

View Full Version : Træf/værkstedsdag.

Strøyer
11-02-2009, 23:06
jeg har talt med HB Aarhus om møde/værkstedsdag.
Han vil gerne lægge lokaler til, der er ikke så meget plads lige nu men en overnatning i udstillingen kan arrangeres (husk sovepose)
lige lidt drengehørm og et par humle.
øl og vand skal koste måske 10 eller 20 kroner for at samle kapital til et bådtræf.
Hvad synes i ??
har i nogle forslag ?
hvad kunne være bedre eller hvad skal vi ikke.
Der er jo ikke betalende medlemmer her, så høje priser på varene eller et gebyr.

de penge skal selvfølgelig gå til det bedste vandtræf der er lavet.
måske i jylland ?

Fyn er jo også et fedt sted men jeg har set andre steder at sjælland er for langt væk, så blir der et skel......
hvis i er klar på limfjorden ( det er jo også langt væk) så kommer der min 3 40 fods Fairline og en møghund Ts44 (Birchwood) og skibsbyggerens fede powles, der er værd at se. Hvis der er vejr til det.

Jan

goffy
12-02-2009, 06:46
jeg har talt med HB Aarhus om møde/værkstedsdag.
Han vil gerne lægge lokaler til, der er ikke så meget plads lige nu men en overnatning i udstillingen kan arrangeres (husk sovepose)
lige lidt drengehørm og et par humle.
øl og vand skal koste måske 10 eller 20 kroner for at samle kapital til et bådtræf.
Hvad synes i ??
har i nogle forslag ?
hvad kunne være bedre eller hvad skal vi ikke.
Der er jo ikke betalende medlemmer her, så høje priser på varene eller et gebyr.

de penge skal selvfølgelig gå til det bedste vandtræf der er lavet.
måske i jylland ?

Fyn er jo også et fedt sted men jeg har set andre steder at sjælland er for langt væk, så blir der et skel......
hvis i er klar på limfjorden ( det er jo også langt væk) så kommer der min 3 40 fods Fairline og en møghund Ts44 (Birchwood) og skibsbyggerens fede powles, der er værd at se. Hvis der er vejr til det.

Jan

for mig er det ligemeget om det bliver kolding/fyn eller århus men skal jeg være realistisk, så er der nok for lang for jer på sjælland. jeg ville nok ikke komme hvis jeg skulle køre fra sjælland til århus eller limfjorden, så kolding eller fyn er nok den mest centrale løsning med lige lang køretur for os fra yder kanterne. :D

ENN
12-02-2009, 09:14
Tja det lyder da som et super tilbud hvis HB vil lægge lokaler til - det er jo et rigtigt marineværksted

Jeg syntes vi skulle tage mod tilbudet og så skal vi aftale en dato:D

Lars T
12-02-2009, 09:15
I skal ikke tage jer af sjællænderne, de må ski klare sig selv :)
Jeg syntes det er et glimerende initiativ, og vi bakker naturligvis gerne op - evty. med ente økonomiske støtte eller med lidt præmier fra vores sponsorer.

sig endelig til hvis der er noget fenderen skal gøre!

ENN
12-02-2009, 09:25
Lars jeg tolkede det som at vores jydske værkstedsdag kunne afholdes i århus - det er da en super ide at holde den hos HB - vi skal bare aftale en dato. Flest stemte vist for kolding men kolding eller århus gør ingen forskel det er 20 minutter på motorvejen :D

Vi fra sjælland tager bare mold båden over så er vi midt i århus

Skal vi ikke finde en dato?

Miss Mancini
12-02-2009, 09:48
HB udstiller på Fredericia Boat Show ved siden af nytdrev.dk

Måske dem samlede flok besøgende fra fenderen.dk kunne mødes hos HB/nytdrev.dk, og finde en dato til Værkstedsdag ? Hvad siger I ?

nicolajjetrider
12-02-2009, 14:00
HB i århus lyder helt kanon! medbringer jetski til udstilling og prøvesejlads i fjorden:)

lille tut
12-02-2009, 14:54
Jeg er med, syntes det lyder kanon med aut værksted og en hygge tur samt både/snak og få hilset på alle herfraParty0012

JOR
12-02-2009, 14:56
Jeg ville helt sikkert komme til værkstedsdag hvis det blev Århus.....

JOR
12-02-2009, 15:04
HB udstiller på Fredericia Boat Show ved siden af nytdrev.dk

Måske dem samlede flok besøgende fra fenderen.dk kunne mødes hos HB/nytdrev.dk, og finde en dato til Værkstedsdag ? Hvad siger I ?
Jeg vil gerne gribe denne her........ Jeg har jo påtaget mig at udarbejde et program for vores træf i forbindelse med Fredericia Boat Show. Så hvis det passer begge de herre vil vi meget gerne mødes på Jeres stand, og få et rundstykke (som jeg medbringer) - Så hvis vi må forstyrre Jer fra morgenstunden den 7/3 ...... skal jeg hurtigt offentligøre et program for dagen.... :)

HB aarhus s
12-02-2009, 15:29
Det er helt fint for mig at vi mødes til rundstykker d 7