|
- Elektronik
( http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=73)
- - Lanterner?
( http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1162)
det må være en ankerlanterne sådan en har jeg også den sidder lige over min toplanterne.
|
1 Vedhæftelse(r)
på dette billede kan du se min ankerlanterne som sidder lige under antennen til gps og under ufoen sidder toplanternen.
|
1 Vedhæftelse(r)
Citér:
Originally Posted by goffy
(Indlæg 10891)
(Den hvide toplanterne og agterlanternen kan også føres i en rundtlysende lanterne med hvidt lys, der kan ses mindst 2 sømil).
den har jeg ikke hørt før. Må man godt blande reglerne !
da jeg fik mit duelighedsbevis fik jeg at vide at det var enten eller!
hvis du bestiller en toplanterne så får du da en der lyser 225gr og ikke en der lyser hele vejen rundt.
|
jeg fandt det sgu. den er ok strøyer du fik ret. skib under 12 mtr må bruge en lanterne der er synlig 360gr + sidelys :D
|
Citér:
Originally Posted by goffy
(Indlæg 10913)
jeg fandt det sgu. den er ok strøyer du fik ret. skib under 12 mtr må bruge en lanterne der er synlig 360gr + sidelys :D
|
Jeg vidste det heller ikke, før i går.-dlof--f
Det er nu fedt med sådan en tråd, der lige kan genopfriske ens viden.
|
Det er fan.... i orden det her. Tusind tak for hjælpen til alle. Nu monterer jeg en 360 gr på en stang som passer i mit flagspil og som er 1 meter højere end sidelanternerne. Så kan jeg droppe agterlanternen som sidder lidt i vejen :)
|
Citér:
Originally Posted by Albjerg
(Indlæg 10915)
Det er fan.... i orden det her. Tusind tak for hjælpen til alle. Nu monterer jeg en 360 gr på en stang som passer i mit flagspil og som er 1 meter højere end sidelanternerne. Så kan jeg droppe agterlanternen som sidder lidt i vejen :)
|
Nu skal du huske den skal være RØD..
Nåee... nej det var i går..-dlof--f
|
Citér:
Originally Posted by Strøyer
(Indlæg 10916)
Nu skal du huske den skal være RØD..
Nåee... nej det var i går..-dlof--f
|
He he he he :rolleyes:
|
lille tut |
02-04-2009 09:44 |
Jo bare sæt en rød på så er du garnfisker, og så skal alle vige for dig selv kludesejlernefjupeqopqfjupeqopq
|
Citér:
Originally Posted by lille tut
(Indlæg 10918)
Jo bare sæt en rød på så er du garnfisker, og så skal alle vige for dig selv kludesejlernefjupeqopqfjupeqopq
|
Det bliver vist trawl med 25 kn (70dgf=8lf-flg
|
Cool...
Jeg må have en rød..phpppsportyy
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:51. |
|